Kylian oda nyujtotta a rózsát. Éppen elakartam volna venni tőle a virágot de szorosan megragadta a derekam és magához húzott majd szenvedélyesen megcsókolt. Legalább 5 percig álltunk és csókolóztunk. Kyli elvette a fejét majd rám mosolygott,én meg vissza mosolyogtam rá. Mostmár végre ide adta a virágot, hogy vázába tudjam tenni.
-Kylian légyszi vidd oda a kisasztalra a pizzát!-kértem meg.
-Mhm miért nem a szobádban nézzük a filmet?-jött oda és ölelt át hátulról a focista.
-Ah még szerencse, hogy vettem...-majdnem elszoltam magam de rácsaptam a számra.
-Mond csak mit vettél!-szekált.
-Nem mondom el mit vettem majd kiderül ha oda kerülünk!-huztam fel az orrom, mint egy ovis.
-Tudom én, hogy ovszert vettél kincsem.-huzogatta a szemöldökét Kyli. Itt lefagytam majd megráztam a fejem.
-Dehogy!-mondtam zavartan.-Inkább nézzük a filmet...
-Ahaa szóval te azt hitted, hogy én csak megfektetni akarlak és ezért vettél óvszert!-gondolkodott Kyli.Én csak fájdalmasan beleharaptam a számba (ami kezdett vérezni) és lesütöttem a szemem.
-Elő vigyázatos vagyok na!-tettem fel a kezem védekezően.
-Vérzik a szád édesem.-mondta aggódva Kylian.Erre nem válaszoltam csak kitört belőlem a sírás.
-Nanana Emi mi ütött beléd?-kérdezte megilyedve Kyli.
-Sajnálom, hogy ezt feltételeztem rólad...-bőgtem.
-Jaj Kicsim mindenki ezt nézi ki belőlem...-mondta majd szorosan magához ölelt. Bennem itt mégjobban eltörött a mécses és mégjobban sirni kezdtem. -Nyugodj meg édesem már megszoktam. Ne sírj se miattam se amiatt, hogy ezt feltételezted.-nyugtatott.
-Jó de annyira sajnálom...-kezdtem bele de Kylian megcsókolt.
-Na gyere nézzünk filmet.-mondta majd felkapott az ölébe és letett a kanapéra. -Szeretlek...-suttogta a fülembe.
-Én is szeretlek Kylian...-mondtam, majd megcsókoltam.Elindítottunk egy romantikus filmet (aminek elfelejtettem a címét) közben megettük a pizzánkat. Körül belül 17:50 perc lehetett amikor már a harmadik filmet néztük (The Prom) amikor ujra kitört belőlem a sírás.
-Naaa Emilym megint mi a baaj?-kérdezte nevetve Donatello.
-Olyan édes benne a sráááááááác.-bömböltem.
-Ch nem is, én édesebb vagyok...-mondta sértődötten.
-De elhíta a bálbaaaaaa...-nyujtottam el sírva az a betűt.
-Majd én is elhívlak a bálba Kicsim .-mondta majd átölelt én meg a mellkasába furtam a fejemet.
-Még mindig szeretlek...-suttogtam a mellkasába.
-Én örökre szeretni foglak...-válaszolta majd fejen puszilt.-Lassan haza kéne mennem...-szolt ujra Kylian.
-Ahj neee.-kezdtem sirni ujra.
-Eljössz haza hozzám és onnan vissza hozzád majd a vendéglőbe?-kérdezte.
-Ühüm...-bólogattam.
-Oksaaa de te vasalod ki a smokingom. -hárította rám a munkát Kyli.
-Jó de akkor egész végig hátulról fogsz ölelni amíg vasalok.-mondtam neki. Ennyi nekem is jár.
-Benne vagyok.-ment bele az ajánlatomba.
-Ja és ma kötelezően nálam alszol.-parancsoltam neki.
-Jó de miért nem te nálam?-kérdezte.
-Akarod, hogy vasaljak vagy nem? Külömben is van egy cukimuki kiskuytám akit nincs szivem itthon hagyni...-gügyögtem Hope-nak.
-De akkor hozd őt is.-tanácsolta.
-Elférünk hárman az ágyadban?-kérdeztem.
-Hááááát szerinteeem igeen...-mondta bizonytalanul Donatello.
-Na ennyi... Te alszol nálam Romeo!-vonogattam a szemöldököm.
-Nana most meg milyen kis piszkos dolog futott végig a kis agyadon?-érdeklődött.
-Semmien!-füllentettem, mert nagyon piszkos kis gondolatom volt.
-Na gyere Kicsim menjünk.-mondta majd feltápászkodott a kanapéról.Én úgy ahogy voltam felhúztam egy fekete Nike sportcipőt és már kész is voltam.
-Nana hova tetszik menni így kisasszony? -nézett rám szúrós szemekkel Kyli. Én csak megvontam a vállam.
-Tessék vedd fel Manókám.-vette le a pulcsiát Donatello majd a kezembe nyomta.Felvettem és jó mélyen beleszagoltam. Brutálisan jó illata volt. Kimentünk a házból beültünk az autóba. Kylian keze a combomon kötött ki. Egy kicsit jobban belemarkolt a combomba amit követően beharaptam a számat amit egy nagy sóhaj hagyott el. Kyliant látva élvezte de nagyon ezért mégegyszer belemarkolt. Itt már lenneb csúsztam az ülésen és csak lesütött szemmel, beharapott ajkakkal és vörössödő fejjel ültem. Kyli megcsinálta ugyen ezt mégegyszer de itt már levettem a kezét a combomról és rákulcsoltam az ujjaim az övére. 5perc mulva megérkeztünk Mbappé házához. Beléptünk az ajtón, nekem meg a tekintetem egyből a konyhára nézett. Hatalmas volt egy sziget pultal a közepén. Vissza rántottam magam a valóságba. Majd Kylianhoz fordultam.
-Vasaló deszkád van?-kérdeztem.
-Asszem'-mondta.
-Na akkor kérem a smokingod a vasaló deszkát és a vasalót... Ja és persze az ölelést.-követelőztem.Donatello előszedte a cuccokat ami kellett nekem majd beállt mögém és szorosan magához ölelt...
YOU ARE READING
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...