1.rész

1.8K 43 2
                                    

-JENNIFER KELJ FEEL HOLNAP LESZ A MECCS A CHELSEA-VAL!!!!-sikoltottam az alvó barátnőm fülébe aki sikoltva ébredt fel.
-UR ISTEEEN TÉNYLEEEEEG!!-sikoltozott
-Öltözz megyünk shoppingolni!-sürgettem.
Nem kellett 2szer mondani Jeninek 10 perc alatt kész volt. Gyorsan lefutottunk a konyhámba és össze dobtunk két meleg szenyát amit hiper szuper mega gyorsasággal megettünk. Aztán indulhattunk is. Elmentünk egy boltba ahol rengeteg foci klubos mezet meg sálat lehetett venni. Jeni vett egy Neymaros mezet meg egy PSG-s sálat amit majd alá irat minden PSG-s taggal. Én egy Mbappé-s mezet vettem és két sálat, egy PSG-set és egy Chelsea-sat. Kifizettük a cuccokat és haza fele indultunk.
-Jeni ki kell hozzuk Hope-ot sétálni, mert szegénynek már biztos nagyon kell pisilni.-mondtam töprengve.
-Oké akkor elmehetnénk a parkba sétálni.-dobta fel az ötletet Jeni. Én meg rá bólintottam. Haza értünk elvettük a kuytámat és elindultunk a park fele. Fagyiztunk egyett aztán haza mentünk. Akkor volt pontosan délután 2.
-Unatkozoooom!-vinnyogott Jeni.
-Hm mit szolnál ha este elmennénk egy buliba, a meccs ugy is csak holnap este 10-kor kezdődik addig még pihizni is van időnk.-ajánlottam.
-Oksa de először sütünk pizzát!-parancsolta Jeni.
-Hmm oké.-bologattam.

Nem tudom mi fog ebből a pizza sütésből kisülni de reméljük ehető lesz a pizza.

-Ne már Jennifer!-kiáltottam rá, mert szembe dobott egy marék liszttel.
-Jolvan már nyifi nyafiiii.-szolt vissza.
-Te fogod feltakarítani nem én!-mondtam vihogva.
-Jaj ne márrrrr!-nyavajgott.
-Nem kellett volna szembe dobj!-vágtam vissza neki.

Megsütöttük a pizzát, leültünk enni.
-Uram Isten ez nagyon finom!-olvadt el Jeni.
-Mmmm tényleg isteni lett.-véleményzetem én is.

Megettük a pizzát és felmentünk készülődni. Én egy sötétkék combközépig érő koktél rucit vettem fel egy kék magassarkúval, Jennifer meg egy vörös koktél ruhát ami szintén combközépig ért és egy vörös magassarkút mellé. Sminknek mind ketten csak szempilla spirált raktunk és rúzst, én csak sima átlátszó szájfényt tettem magamra Jeni meg vörös rúzst. És persze a parfüm sem maradhatott el. Készen álltunk. Kiléptünk a házból és el sétáltunk a bárig ami csak egy sarokra volt a házamtól.

-Na meg is érkeztünk!-szorítottam meg a barátnőm kezét.
-Menjünk!-húzott befele.

Bementünk kértünk egy kis tequila-t. Megfogadtuk Jenivel,hogy nem leszünk holt részegek, de Jennifer elbukott a próbán. Igen, nagyon berúgott.
-Úr Isten ez a kedvenc zeném!-visongta a részeg barátnőm.
Ekkor feláltt és kezdte énekelni a 35+36-et Ariana Grandetől. Mindenki őt nézte én meg csak szégyenkezdtem.

-Szia!-köszönt oda egy srác.
-Szia!-köszöntem vissza.
-Ez a te barátnőd aki ott táncol?-érdeklődött.
-Igen az enyém!-mosolyogtam rá a srácra.
-Amugy Lukas vagyok!-nyujtotta a kezét!
-Emily! Nagyon örvendek!-kezet ráztam a sráccal.

Meg kell jegyezzem igazán jól nézett ki. Barna göndör fürtös haja és fekete szeme volt. Nagyon helyes volt de nekem akkor sem ő kell hanem Kylian Mbappé.

-Elkérhetem a számod?-kérdezte Lukas.
-Persze!-mondtam majd beirtam a számom a telójába.
-Köszönöm!-nézett rám hálásan én meg csak egy mosolyt villantottam neki. Körülbelül éjjel 1 óra lehetett én akkor megfogtam a holt részeg barátnőmet, elköszöntem Lukastol és haza mentünk a buliból.

-Naa engedj el vissza kell mennem Neymaromhoz!-sipítozott Jeni.
-Ugyan már nem is jársz te Neymarral!-szembesítettem a ténnyel, hogy tényleg nem járnak. Szegény Jeni olyan sírásba kezdtett, hogy a házamig bömbölt.

Mikor beértünk a házba Jeni lefeküdt a szőnyegre és sirdogált tovább.

-Ney...Neym...Neyma...Neymar...MIÉRTNEM VAGY A FELESÉGEM Ó MIÉRT NEM?!-ordította. Csináltam kávét a barátnőmnek, hogy egy kicsit józanodjon. Be is vált. 2 óra hosszat vártam amig kijózanodott.

-Ahjj nagyon fáj a fejeem!-sirdogált még mindig.
-Kérsz egy gyógyszert?-kérdeztem.
-Ühüm! -bólogatott.

Levettem a gyógyszeres tasakom és kotorni kezdtem benne.

-Emi... Hánynom kell.-jelentette ki Jeni. Ekkor abba hagytam a kutakodást és gyorsan elkísértem Jenit a wc-re. Megfogtam a haját amig kihányja magát aztán nyugtattam, hogy semmi baj nem lesz.

Miután Jeni kihányta magából az összr tequila-t kisétáltunk a konyhába és végre oda adtam neki a fájdalom csillapítót. Bevette és elment tusolni a fenti fürdőbe. Én addig a lenti fürdőt céloztam meg. Mind ketten lezuhanyoztunk felvettük a pizsiket  és lefeküdtünk aludni.

Kb éjjel 4 óra lehetett mikor megszólalt a telefonom. Ismeretlen szám hívott.

-Haló?-szoltam bele kómásan.
-Szia Emily!!-köszönt bele a telefonba egy srác.
-Bocs de kivagy?-kérdeztem tőle.
-Hát Lukas!-mondta a vonal végéről.
-Jaaaa! Szia Lukas!-esett le a tantusz.
-Bocsi, hogy ilyen későn zavarlak csak meg akartam kérdezni, hogy holnap délelőtt van e kedved találkozni?-kérdezte.
-Te most randira hívsz?-csípkelődtem vele.
-Ühm...Jaj...De...Dehogy!-motyogta zavartan a fiú.
-Szóval randi!-szoltam bele a telefonba újra.-Hát figyu jó arc vagy meg jól nézel ki de én még nem szeretnék kapcsolatot,és randizni sem szeretnék még.-mondtam ki egy szuszra.
-Ohh értem... Semmi baj.-válaszolt szomorúan.
-De Jeni a barátnőm biztos menne veled!-dobtam fel az ötletet.
-Szupi akkor meg adod a számát?-kérdezte csupa izgatottsággal. Elküldtem neki Jeni számát.
-Kérlek ne most hívd fel,mert éppen alszik.-kérleltem.
-Rendben akkor szia és ne haragudj, hogy zavartalak.-mondta búcsúzóul.
-Nem zavartál! Szia!-mondtam és letettem a telefont.

Nem tudtam aludni ezért instáztam mikor feldobott egy értesítést.

(emily_robrts):k.mbappe új bejegyzést tett közzé.

Azonnal megnyitottam. Egy csodás kép volt róla alatta egy szöveggel. Én voltam az első like-olo.

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon