9.rész.

910 23 2
                                    

Caroline és én egyből letámadtuk a piás pultot. Kértünk mindent volt ott, tequila, abszolút vodka, sima vodka, whiskey, sangría(aminek a legjobban örültünk), vodka narancs, Jack Daniels, pálinka... Szó szerint minden volt. Carrolíni először két pohár sangríat és két 2 dl-s pohárba abszolút vodkát. Én csak lightosan kezdtem. 2 kispohár abszolút vodka és 1 pohár snagría. Lehúztam a két kispohár vodkát, behörpintettem a sangríám majd egyre gyorsabban kértem a vodkát. Még nem voltam részeg csak kicsit hányingerem volt és szédelegtem a székemen. Caroline már részeg volt de nem annyira. Kylian oda jött hozzám, hogy jol vagyok e és hogy nem akarok e haza menni én meg mondtam, hogy teljesen jól vagyok és még akarok maradni. Kyli még mindig ott állt mellettem de engem nem érdekelt, kértem 3 pohár jack-et és 3 pohár whiskey-t. Mostmár kezdtem részegedni. Megfogtam Caro kezét és elkezdtem húzni a táncparkettre, hogy egy jó spanyolosat bulizzunk. Táncoltunk valami buzi zenére majd megszólalt mind kettőnk egyik kedvenc zenéje a Taki Taki. Erre mind ketten üvölteni kezdtük a zenét,és spanyolokhoz hűen rázni kezdtük a bulánkat. Twerkeltünk, üvöltöttünk és normáltalanul táncolni kezdtünk. Szerintem a DJ élvezte, hogy táncikálunk spanyol zenékre ezért minden félét betett. Aztán betette a legjobb zenét a Con Calma-t. Na hát akkor nem bírtunk magunkal. Caroline magassarkúja elrepült, és utána repült az enyém is. A refrénre együtt kezdtünk el twerkelni. Nem érdekelte egyikünket se, hogy éppen a férfiak a hátsó felünket nézték. Minket csak az érdekelt, hogy táncoljunk.

-Mami, estás enferma, pero tu show no lo cancela'.
Órdítottam,mint egy veszett disznó.
-Te llaman a ti la reina del party.
Órdította Caroline is. Aztán megszólalt a Lights down low. Tudtam angolul csak éppen nem részegen elemeztem a szövegét. De nem nagyon érdekelt. Kiszurtam Kyliant a tömegből aki csak vadul integetett a fejével, hogy ne hogy táncolni merjek rá, mert kurvára mocskos a szövege. Össze néztem Carolineval és együtt leguggoltunk és ráztuk a seggünket.

-Take it slow put it down on me I said jump on it, ride like a pony.-üvöltöttük egyszerre Carolineval. Ez a szám is lejárt majd megszolalt azt amit nagyon nem akartam, hogy megszólaljon. A Mamacita volt az... Ez az a szám amivel engem nem lehet leállítani.

-CALL ME MAMACITA. Üvöltöttük.

-Jolvan Emily most kimegyünk kicsit levegőzni, utána vissza jövünk igérem!-jött oda Donatelló.
-Ahj Brenda én táncolni akarooook!
-Nem, most kicsit jössz levegőzni!
-Jó jó de utána vissza megyek!
-Ha nem hányod össze magad!
-Ne aggódj Brenda még soha nem hánytam részegen!
-Hát jó...
-Adj egy csókot! Kivánlak!

Kylian megcsókolt.

-Ahhoz képest, hogy mennyit ittál nincs büdös pia szagod!
-Ja aham de asszem behugyáltam.

Néztem a lábam közé... De nem pisi volt hanem vér.

-Ja hupsz ez a vérem hahahahahahhaha!
-Na gyere!

Mondta Kyli majd megragadta a kezem és behúzott a házba és a wc fele vettük az irányt. Út közben Kylian kivette Neymar kezéből a táskám. Jupí megérkeztünk a wcre.

-Nem tudom mit használsz de tessék!-nyujtotta oda a kibontott tampont.
-Kössz! Egy budipapírt is adjá mán maki fejű.

Donatelló leszakított egy darab wc papírt és ide adta. Én a szeme láttára lehúztam a bugyim, kihúztam az elázott tampont és feldugtam a másikat. Én minden egyes tampon felhelyezésnél nyögök eggyet. Na ez most sem maradt el. Felhelyeztem majd elő vettem egy másik betétet és kicseréltem. Emily részegen tisztába tette magát. Huhú gratulálok. Oda lődörögtem a kagylóhoz és megmostam a kezem.

-Na ezt nem akartam volna látni deee, ez van mindenek eljön az ideje.
-Shshsssssshhht! Ne beszélj annyit édesem!
Mondtam és megcsókoltam.
-Ha már itt tartunk, töröd' mán' le a vért a lábamról,mer' nem látom.

Kylian megfogta a combom és egy papír segítségével letörölte a vért.

-Köszönöm szépen.
Mosolyogtam rá majd kurva gyorsan a wchez rohantam, mert összehánytam magam. Kylian megfogta a hajamat és simogatni kezdte a hátamat amitől csak mégtöbb minden vissza jött. Pár percre rá Caro és Neymar jöttek be ugyan azért, hogy azt csinálják, mint mi. Így már ketten hánytunk 1 wcbe. Én abba hagytam a hányást és egyből sirni kezdtem de nem tudtam elmondani, hogy miért csak zokogtam.

-Menjünk haza! Sirdogáltam Kyliannek.
-Jolvan szerelmem pár perc és megyünk!
-Mehetünk!-mondta Ney.
-Neeeymaar! Én szeretnék egy gyermeket tőled!-tört ki zokogásban Caroline is.
-Fhu Kylian a részeg nők minden hányás után bőgni kezdenek? - forgatta a szemét Ney.
-Nem tudom Ney, én csak annyit tudok, hogy haza kell vinnem a részeg barátnőmet mielőtt hisztizni kezd.
-Na akkor induljunk!

Neymar felvette Carolinet az ölébe én meg csak sirdogálva kullogtam Kylian mellett. Beültünk Caroval hátra, hogy ott sirdogáljunk tovább, Ney meg előre a barátom mellé amire féltékeny lettem és hisztizni kezdtem.

-Te most a szemem előtt csalsz meg!? Szemétláda! Pedig azt hittem, szeretsz és hogy soha de soha nem csalnál meg! Ch neked adom a szivemet amivel minden egyes darabjával ŐSZINTÉN szeretlek de te csak össze töröd! Ripityára! Széggyed magad! Szalházi!

Kylian és Neymar nem birta már röhögve ezért Kyli félre állt én meg csak mondtam a magamét mint egy hülye.

-Tudod mit? Házasodj össze azzal a ribanccal és csinálj neki gyereket engem nem érdekel, hogy mit fogsz csinálni de egyszer tuti megölöm azt a ribancot!

Mondtam és kiszálltam nagy nehezen a kocsiból és bevágtam az ajtaját. Elindultam volna de beestem a bokorba. Itt meg csak jobban kezdtem bőgni és elordítottam magam.

-Ez is a ribancod miatt van! Sikoltottam majd kigurultam a bokorból a járdára ahol két röhögő fiú állt.
-Na gyere ide te ribi!-vett fel az ölébe Kyilan és megcsókolt.
-Mondtam, hogy hagyj békén és a ribidet csókolgasd!

Kylian betett hátul az ülésre abol ujra egy síro Caroval utaztam. Egymásra néztünk és ujra bömbőlni kezdtünk.

-Megérkeztünk! Ney mostmár viheted a zokogó barátnődet! Jó éjt pá!-mondta Kylian és elindult.

Én gondoltam, hogy előre mászok az anyós ülésre a barátom mellé de arra már megérkeztünk a házamhoz.

-Na gyere hiszti királynőm.-Kylian segített kiszállni majd kinyitotta a bejárati ajtómat és bementünk.
-Segíts levetkőzni!-parancsoltam rá mérgesen.
-Jólvan életem.

Kylian lehúzta a ruhám cipzárját és levette a vállamról a ruhát. Innen már én is letudtam venni a többit magamról. Letusoltam nagy nehezen, majd felvettem Kylian fehér színű pulcsiát és ki lődörögtem a fürdőből. Majd valahogy befeküdtem egy szuszogó Kylian mellé aki szorosan magához húzott és megcsókolt majd elaludtam.

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora