49.rész (18+!!)

1.4K 25 6
                                    

Kylian szemszöge:

Elmentem a gyönyörű szép barátnőmmel, vagy menyasszonyommal fürdeni, mert rosszúl érezte magát. Emily megfogta a kezemet és bevonszólt a fürdőbe,majd elém állt és felemelte a kezeit. Benyúltam a pólója alá és a derekától fogva magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Miután elváltak az ajkaink szépen lassan levettem róla a ruhadarabot és a földre dobtam. Kikapcsoltam a melltartóját és a földre dobtam. Az újjammal végig símítottam a mellei között és a hasán is. Nem bírtam ki, hogy ne nézzem a melleit. Túl csábító... Gyorsan levettem a pólómat és a nadrágomat, majd Emily nadrágjához nyúltam. Kigomboltam és a nadrág a földre esett. Felkaptam a lányt az ölömbe és feltettem a fürdőszoba pultjára. Végig csókoltam a testét, majd lekaptam róla a bugyit és újra az ajkainak tapasztottam magam. Miközben csókolóztunk Emily a gyenge pontomat kezdte simogatni. Bele sóhajtottam a csókba, majd a lány nagyon meg akart szabadítani az alsómtól. Megfogta és szó szerint eltépte és a földre dobta. Végig mért majd a szeme megakadt a férfiasságomnál. Beharapta az ajkait és rám nézett. Felkaptam és kimentem vele a szobámba és letepertem az ágyba. Újra csókokkal leptem be a testét, majd elértem a nőiességéhez. Be nedvesítettem az ujjaimat es a csiklóját kezdtem el izgatni. Az ujjaim helyére a nyelvemet helyeztem majd óvatosan körkörös mozdulattal elégítettem ki. Gyorsabban mozgattam a nyelvem, mire Emily egy halkat sikoltott. Mikor kellőképpen kielégítettem és eléggé benedvesítettem a nyelvem helyett a férfiasságomat helyeztem oda. Viszont nem tettem be csak, hogy kicsit húzzam az agyát és, hogy mégjobban kielégüljön. Mivel én is türelmetlen voltam ezért lassan benyomtam. Szinte egyszerre nyögtünk fel. Mozogni kezdtem benne nagyon nagyon lassan, makd fokozatosan gyorsultam. Miközben mozgattam a csípőmet a barátnőm melleit szívogattam. Éreztem, hogy be fogok durvulni... Hát így is lett. A csípőm nagyon gyorsan mozgott, Emily meg hangosakat nyög. Megfogtam a derekát és négykézláb fordítottam, majd újra mozogni kezdtem. Minden porcikám az övé volt. Megint pózt váltottunk. Emily bele ült a farkamba és most ő kezdett mozogni. Elélveztem benne legalább 5ször... Nem tehetek róla, hogy ennyire jól nyomjuk. Kihúztam belőle és a szájába meg a melleire élveztem. Felvettem az ágyról és a falnak nyomtam a lányt és újra belé helyeztem a farkamat. Hogy még élvezetesebbé tegyem az együttlétünket az ujjaimmal ujra a csiklóját izgattam. A geci folyt mindenhonnan, még az ágyneműn is van és Emily melleiről is folyik. Tehát újra bele élveztem a lányba, de most nem húztam ki, hanem az egészet oda élveztem. Ujra az ágyban terültem el. Ki akartuk próbálni a franciázást... Annyi a lényege, hogy egyszerre elégítjük ki egymást. Emily végig simította az ujjait a férfiasságomon és a heréimen,majd a nyelvével végig nyalta mind két oldalát és befalta. Majd óvatosan és finoman kezdte mozgatni a fejét, fel-le. Addig én a szemérem ajkait kezdtem el puszilgatni. Majd a csiklójával voltam elfoglalva. Hol az újjammal, hol a nyelvemmel izgattam. Egyszer egyszer mindketten felnyögtünk, aztán egyszer megtaláltam a barátnőm leggyengébb pontját, mire felsikitott. Orgazmus ide vagy oda folytattam az izgatást mire Emily leszállt a hasamról és próbálta nyugtatni magát. De nem jött össze...

-Kicsim!-lihegett.
-Igen?-válaszoltam fáradtan.
-Még! Még csináld!

Újra oda helyeztem a nyelvemet és gyorsan mozgatni kezdtem.

-OUUUUUH! IGEN!-nyögte el magát.

Szerintem a barátnőm a fellegekben érzi magát... Tehát sikeresen elkönyveltem magamban, hogy ezentúl itt izgassam fel... Befészkeltem magam a lábai közé és rá feküdtem a melleire. Mindketten szaporán vettük a levegőt és élveztük egymás forró testét.

-Jesszus! Jön még egy liter!-emeltem meg magam.
-Gyorsan tedd már vissza! Ne menjen kárba!

Tehát újra bele élveztem Emilybe és szerintem ez volt az utolsó mozzanata az együttlétünknek.

-Te jó isten Kicsim!-harapta be az ajkait.
-Miaz!?-kérdeztem vissza.
-Ez nagyon jól esett.
-Nekem is! És mostmár ránk férne egy fürdés, szellőztetés és ágynemű csere is....
-Jah... Nem ártana!

Gyorsan lezuhanyoztunk, szellőztettünk és lehúztuk az ágyneműt.

-Hány óra van?-érdeklődött.
-Mindjárt 2!-válaszoltam.
-Éhes vagyok!-simogatta meg a hasát Emily.
-Gyere menjünk le enni!
-Oké! Amúgy ha vissza megyünk a szobádba jól össze bújunk!
-Persze szívem!-Kérdezhetek valamit?
-Igen!
-Akkor hozzám költözől?
-Igen Kylian! Hozzád!
-Ezazz!
-Szeretlek tökfej!

Közelebb jött hozzám és megcsókolt.

-Hali!-köszönt az öcsém.
-Hali!-köszöntünk egyszerre.
-Miért nem alszotok?-kérdeztem.
-Mert filmeztünk és kell még kaja!-válaszolta az öcsém.
-Ahaaa! Na mi megyünk! Jó éjt!-köszöntem el.
-Jó éjt!-köszönt ő is.
-Jó éjt tökmag! Aludj jól! Szeretlek!-puszilta meg Ethan arcát a barátnőm.
-Aludj jól Em! Én is szeretlek!
-Jó éjszakát Kyliaaaaaan!-nyávogott Chloe.
-Neked is!-vigyorogtam.

Felmentünk a szobámba és bebújtunk az ágyba és egyből elaludtunk.

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Where stories live. Discover now