11.rész

937 20 0
                                    

Ez a rész 18+ dolgokat fog tartalmazni! (részletes leírás) csak saját felelősségre olvasd el! ❤️(nézzétek el túl sok lesz az "Aztán" szó)

Megfogtam Kylian kezét, behúztam a szobájába, ledöntöttem az ágyra és ráültem. Levettem a pólómat így a felső testemet már csak egy melltartó takarta. Levettem Kylian nadrágját és pólóját ő meg levette az én nadrágomat. Aztán Kyky csókolgatni kezdte a testemet, elért a hasam aljáig...

-Biztos, hogy ezt akarod?
-Biztos!

Kylian lehúzta a bugyimat, majd a szemérem ajkaimat kezdte csókolgatni. Aztán az ujjaival kényeztetett. Kisebb sóhajok hagyták el a számat amivel azt fejeztem ki, hogy élvezem. Közben Kykyről is lekerült az alsógatya. Kyli már majdnem betette de rájöttem, hogy így simán terhes leszek.

-Várj!
-Mi az?-kérdezte majd a fiókjábol elővett egy óvszert.

Felhúzta a nemiszervére aztán változtattunk a helyzetünkön. Ő került alól én meg felül. Szépen lassan ráültem.(igen a nemiszervre)
Itt már nagyobb sóhajok jöttek ki a számon. Gyorsulni kezdünk. Engem meg elkapott a brutális orgazmus ami miatt muszáj volt megállnunk. Lihegve feküdtünk egymás mellett közben én a lepedőt markolgattam, mert annyira jó érzés volt ez a kibaszott orgazmus...

-Te egy isten vagy Kylian Mbappé!
-Te meg egy istennő Emily Roberts!
-Istenem ez nagyon jó érzés de még is fáj! Vergődtem.
-Hagyjuk abba vagy folytassuk?
-Egyértelműen folytatjuk!

Ujra én voltam alúl. Kylian újra belém rakta és gyorsulni kezdett. Közben szívogatni kezdte a nyakamat. Én meg csak karmolásztam a hatalmas hátát. Mikor már elégnek éreztük abba hagytuk a szeretkezést(xdd) és heves csókcsatába kezdtünk.

-Szeretlek te lány!
-Én is nagyon de ha mos megbocsájtasz elmegyek pisikálni(xd).
-Menj csak!

Megpróbáltam felállni de nem nagyon sikerült, mert kurvára fájt mindenem.
Kylian jol járt, mert ő feltudott állni.

-Most vagy segítesz felállni vagy az ágyadba pisilek.
-Jolvan baba gyere!-nyujtotta a kezét és felsegített az ágyból... Ami hát... Kicsit nagyon vizes volt....hupszi.

Elbicegtem a fürdőig, elvégeztem a dolgom és találjátok ki mi történt... Nem tudtam felállni a budirol.

-KYLIAAAAAAAAAAAN!
-TESSSSSSSSSSSSSÉK?!
-GYERE MÁN NEM TUDOK FELÁLLNI A BUDIRÓLLLLLLL.
-JÖVÖK!

Amig Kyli jött addig én megtöröltem magam ott lent ami kurvára fájt, Kyky felsegített a budiról.

-Jössz fürdeni?
-Együtt?
-Persze miért? Most láttuk egymást meztelenül ne hülyíts!
-Jójó jövök!

Kyliannal beáltunk a kádba és próbáltuk beállítani a vizet de én meleget akartam a herceg meg hideget.

-De így felfázok és kövi mensinél meg lehet a sürgin kötünk ki!

Ezzel a mondatommal sikerült elérnem, hogy langyos vízben megfürödjünk. Sikerült lezuhanyozni, magamra tekertem egy türcsit és megpróbáltam kiszállni a kádból de nem jött össze.

-Sziveeem segíts márr nem tudok kiszállni!-telt meg a szemem könnyekkel.
-Na téged aztán jól meghúzhattalak! Na gyere!-mondta majd kiemelt a kádból.
-Köszönöm!
-Miért köszönsz meg mindig mindent? Szeretetből csinálom te bolooond! Ne köszönj meg mindent!
-Jó de akkor meg az lesz a bajom, hogy mindig azt hiszem, hogy várod, hogy megköszönjem!
-Dehooogy! Én ezt mind azért teszem, mert elmomdhatatlanúl szeretlek!
-Én is elmondhatatlanul szeretlek te maki!
Oda léptem hozzá és megcsókoltam.

-Le kéne cserélni amúgy az ágyneműt...
-Ja szerintem is.
-De hol tárolod őket?
-Asszem lent van a mosókonyhában.
-Oksi!

Vissza mentem a szobába, gyorsan kivettem Kyky szekrényéből egy pólót, felkaptam a rövid nadrágomat és gyorsan lehúztam az ágyneműt.

Levittem a mosókonyhába és betettem a mosógépbe amit elindítottam. Kivettem a szekrényből a tiszta ágyneműt, felvittem majd felhúztam. És hoppp már be is feküdhettünk a frissen mosott ágyneműs ágyba(lool).

Ráfeküdtem Kylian csupasz mellkasára (mivel csak egy alsógaytában volt) és elnyomott az álom.

Reggel arra keltem, hogy egy spanyol szám hívott.

-Hola.-köszöntem bele rekedtesen.
-Hola kislányom!-köszönt vissza... Anya!
-Uram Ég anya te vagy aaz?
-Igeen én!
-Jaj nagyon régen nem beszéltünk!
-Igen tudom,most van egy kis szabadidőm ezért gondoltam felhívlak!
-Jól tetted! És hogy vagytok? Apu? Mama?
-Mindenki jól van! És te hogy vaagy?
-Hát mostanában nagyon boldog vagyok!
-Na mi lett?
-Hát megismertem egy fiút!
Értettem a mellettem alvó hercegre.
-Na az jó és mikor lesz unoka?
-Anyaaa! Az még odébb vaaan!
-Jolvan naaa csak érdeklődtem!
-Amúgy lesz majd egy kis meglepim! Küldök nektek valamit majd Carotól.
-Egy levelet amiben leirod a kisunokánk nemét?
-Dehogy anyu! Lényeg annyi, hogy 1 hét mulva vegyél ki szabadságot! Meg apu is!
-Uuu luxus hétvége?
-Talán!
-Na jolvan kislányom csak akartam tudni, hogy még élsz e!
-Jó volt beszélni veled anyu na Holaaa!-köszöntem el majd kinyomtam a telefont. Vissza tettem a fejem Kylian mellkasára és csak vigyorogtam mint egy birsalma.

-Hát te meg min vigyorogsz?-kérdezte a barátom.
-Anyu felhívott 2 év után!
-Ja azt hallottam, hogy valami anyut mondtál spanyolul.
-Nyugi amúgy tudnak Franciául szoval majd ha megyünk akkor te is kommunikálhatsz majd velük.
-Jolvan kicsim aludjunk még egy kicsit, mert fáradt vagyok.
-Oké oké.

Bólogattam majd arcon pusziltam a barátomat. Valamikor délelőtt felkeltünk (anyu reggel 7kor hívott), mert Kyliannak 6tól edzése van és én elmegyek vele. 6 ig semmi érdrkeset nem csináltunk azon kívül, hogy ettünk és filmeztünk....

Halii! Bocsi ez most kicsit rövid lett de a kövi hosszabb lesz ígérem!❤️ Amúgy köszönöm a rengeteg Vote-ot meg a sok megtekintést! Sokat jelent ez nekem!❤️❤️Holnap délután vagy estefele hozom a 12.részt addig is Besos a todos (puszi mindenkinek) ❤️

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora