-----------------Neymar szemszöge-------------
Mentem volna az öltözőbe, de megláttam egy gyönyörű lányt egyből tudtam, hogy mesélnem kell róla Donatellónak. Láttam, hogy a lány nagyon keres valamit/valakit. Gondoltam oda megyek és megkérdezem tőle, hogy mit keres.
-Segíthetek valamiben?-kérdeztem a lánytól. Láttam azt rajta, hogy a szeme könnyes ezért nem lát engem rendesen. Majd megtörölte a szemét és hatalmas meglepődöttséggel nézett rám.
-Igen kérlek mond el merre találom a toalettet-kérlelt sírós hangon.
-A folyósó végén jobbra!-feleltem.
-Köszönöm!-néztem rá hálásan.A lány elment a WC irányába. Gondoltam megvárom, mert el akartam kérni az insta nevét, hogy majd elmondhassam Donatellónak is.
A lány vissza jött majd erőt vettem nagamon és megszólítottam.
-Öhm szia!-szólítottam meg.
-Szia!-mosolyogott rám.
-Lehet hülyének fogsz nézni, hogy mit akar tőled egy 29 éves focista de...-kezdtem bele a mondandómba
-De?-nézett rám érdeklődve.
-De csak megszeretném kérdezni, hogy megadod az insta neved? Szimpatikus vagy nekem...-hebegtem neki.
-Persze megadom emily_robrts a nevem. Majd írj rám!-mondta nekem kedvesen.
-Hú köszi!-néztem rá hálásan.
A lány csak mosolyogva megvonta a vállát
-Apropó kérlek írd alá a sálam!-kérte majd kikotorta a táskájából a sálat meg egy filcet.
-Persze nagyon szívesen!-mondtam neki.
-És még egyet alá tudsz írni? Jennifer névre!-nyújtotta oda a másik sálát. Azt is aláfirkantottam.
-Hú köszönöm nagyon hálás vagyok neked!-köszönt meg nekem mindent.
Igazán nincs mit!-mondtam.Ahogy ezt kimondtam jöttek a csapattársaim.
-Nocsak, nocsak Neymar csajozól?-piszkált Kimpembe.
-Ugyan ő csak egy barátom!-mondtam majd mosolyogva rá kacsintottam.Láttam rajta, hogy megcsillant a szeme mikor Donatello megérkezett.
-Majd mesélek rólad Kyliannek tuti, hogy elhív majd randizni hisz nagyon szép vagy!-mondtam a lánynak.
Emily 1percre megszűnt létezni majd észre vette, hogy előtte áll a csaptom majd Kylian megkérdezte tőle:
-Aláírjuk neked? Majd Kylian lenézetta sálra.A lány vadul bólogatni kezdtett, majd Donatelló kivette a kezéből a sálat körbe álltunk és mindenki aláírta. Kylian volt az utolsó.
-Te figyu már hagyjak neki üzenetet?-kérdezte Donatello. Én meg csak bólintottam.
Amíg Kylian vissza adta a sálat mi bevonultunk az öltözőbe.
-Ki volt ez a csaj Ney?-érdeklődött Kimpembe.
-Donatelló jövőbeli csaja volt az!-kacsintottam rá Kimpembére.
-Valaki szoljon már ki a gerlepárnak!-morgott Kimpembe.
-Ne legyél féltékeny Kim. Majd én kiszólok nekik.-mondtam vihogva.Ahogy kinyitottam az ajtót Donatelló meztelen háta fogadott.
-Gyere már Donatello ne csajozz!-mondtam.
Meg sem fordult csak homlokon puszilta a lányt és már jött is.
-Na mivan a teknőc becsajozott?-ujjongtunk Kylian sikerének.
-Még nem a csajom de majd az lesz idővel!-jelentette ki olyan büszkén minhogyha már az övé lenne a csaj.-Ez igen öcsém! De ne csak megfektesd!-szolt oda neki Draxler.
-Dehogy fektetem meg!-nézett rá szúrós szemmel Kylian.
-Azért elég jó a segge abban egyezzünk meg!-mondta Simons.
-Le vedd róla a szemed az a segg az enyém!-jelentette ki határozottan Donatello.
-Huha a teknőc bekeményített!-csípkelődtem.Csendben öltözünk majd a csendet Kylian töri meg.
-Ti is halljátok ezt a kiabálást?-kérdezte furcsán. Erre mindenki megrázta a fejét.
Kylian kinyitotta az ajtót és látta, hogy Emily meg egy másik lány veszekednek.
Mindenféle sértő jelzővel illette a lány Emily-t. Aztán valami olyant mondott a lány Emilynek, hogy még nekem is belefájdult a szívem.
Emily nagyon szomorú volt csak sírt. Kylian rám nézett én meg csak bólintottam. Donatello odament Emilyhez és az arcát a hatalmas lapát tenyereibe fogta, majd próbálta megnyugtatni.
-Haza vigyelek? -kérdezte Kylian.
-Nem kell kocsival jöttem...-mondta Emily szomorúan.-Neymar vidd haza Emily kocsiát és majd. Várj meg a háza előtt!-parancsolta Kylian nekem.
-Ok! Emily ide adnád a kocsikulcsot és a lakcímed?-kérdeztem.Megkaptam Emitől a kocsikulcsot és a lakcímet és oda vittem az autóját a háza elé.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romansa"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...