-Szia Lexi!-pattantam be a barátnőm mellé az autóba.
-Szia Emilyyy! Mehetünk?
-Ühüm!
-Na és mesélj mi volt ma veled?
-Fhú hát reggel elfogyott a kávé és amikor mentem a Lidl-be elcsaptam egy madarat, majd vissza fele is egyet, azokat elástam a kertbe, hisztiztem pár sort a tesóm meg a barátom miatt. Aztán megcsípet egy kibaszott méh. És utána elaludtam a pasim ölébe...
-Csori madaraaak!
-Ugyee? Csorikat elcsaptam. Ja és a Lidlbe seggbe csaptam egy nénit. Meg kiszakítottam a kávé kapszulás dobozt.
-Te jó ég! Bal lábbal keltél?
-Nem, csak a földröl.
-Miért voltál a földön?
-Mert Kylian lelökött. És ráadásul mensim is van most!
-Uuuffff utálom mikor megvan nekem.
-Hát én most nagyon örvendek neki. Ugy képzeld el, hogy legalább 1 hetet késett... Nem tudom miért.
-De voltál már ágyba Kyliannel?
-Persze.
-Óvszerrel csináltátok?
-Nem...
-Tesztet csináltál?
-Aham. Negatív lett.
-Lehet, hogy csak hazudott a teszt! Most ha beérünk a plázába csinálunk még oké?
-Oké... De kétlem, hogy pozitív lenne...
-Miért?
-Fogamzásgátlót szedek...
-De az sem véd 100%osan.
-Hát az orvos mondta, hogy szedjek....
-Hányingered van?
-Nincs... De ha terhes is lennék, nem biztos, hogy megtartanánk...
-Értem... Na de megjöttünk.Először kajálni mentünk a mekibe. Én sajtburit és nuggetset ettem, Lex meg egy Bigmac-et nuggetsel.
-Hova menjünk elöször?-kérdeztem.
-Zara! Megyünk a Zarába!
-Uuu oké! Ott kurva jó illatú parfümöket lehet venniiii!
-Ahaaam.Elindultunk a Zara fele. Sikeresen eltévedtünk. De legalább tízszer elmentünk mellette.
-Ahhhh nem hiszem el! Hol van?-nézett körbe idegesen Lexi.
-Ott van!-mutattam a távolba.
-Gyerünk!Lexi megfogta a karomat és futni kezdett velem. Valahogy beértünk én letámadtam a parfümös standot, Lex meg a ruháknál nézelődött. Kiválasztottam egy Vattacukros illatot illetve egy nyárit is. Aztán mentem a ruhákhoz. Megláttam egy gyönyörű sötétkék koktél ruhát. Egy volt belőle és pont a méretem!
-Lexi! Ezt nézd!-mutattam a ruhára.
-Próbáld fel most azonnal!Felvettem és tökéletesen passzolt rám. Csináltam egy képet és elküldtem Kylinek.
Emily üzenete: Kicsiim milyen ez a ruhaaa? Megvegyeeem? 🥺❤️
Kylian üzenete: Gyönyörű! Vedd meg!Megvettem aztán mentünk a Bershkaba, DM-be, H&M-be és a Nike ba. A Nikeba csak Kykynek vásároltam szinte. Vettem neki 3 pulcsit, egy papucsot, 2 cipőt és 3 pár zoknit. Magamnak vettem egy babarózsaszín pulcsit ami passzolt Kyky babakék ruhadarabjához. Kifizettem aztán haza is mentünk, mert elfáradtunk.
-Hola Familia! Megjöttem!-kiabáltam.
-Szia életeeeem!-rohant oda hozzám Kylian és már rám tapasztotta magát. A nyelve bejutást kért a számba amit meg is kapott.
-Neked nincs edzésed?-kérdeztem.
-Ney írt, hogy nem lesz megtartva...
-Szupiii! Akkor ezeket oda adom neked.-nyomtam a kezébe a 3 papirtasakot.
-Vigyem fel őket?
-Dehogy! Az a tied!
-Komoolyaaan?-könnyezett.
-Aha. De várj.... Te most sírsz?
-Ja nem... Csak belement a szemembe egy kis kosz...
-Jaj te ovis! Ne sírj már! Nézd meg mi van benne!
-Fent a szobádba!-mondta majd elindult a lépcső fele.Megvontam a vállam és utána indultam. Leültem az ágyamra és néztem ahogy kiszedi a tasakokból a termékeket.
-Na neeeee. Ezt nem mondod komolyan!-hihetetlenkedett Kyky.
-Dedeee!
-Köszönöm köszönöm!Köszönet képpen ledöntött az ágyra és megcsókolgatott.
-Szeretlek!-suttogta a számra.
-Én is.
-Akkor Bora Borára megyünk?
-Nee, menjünk Egyiptomba.
-Oksika!
-Hallod szivem? Vedd fel a kék pulcsid én meg a rózsaszínűt és nézzünk filmet! Lemegyek popcornért addig keress valami csöpögős filmet.-utasítottam, majd leszambáztam a konyhába popcornért.Ahogy felértem a szobámba Kyky már az ágyon feküdt és várt engem. Felvettem a pulcsimat én is és befeküdtem mellé. Kylian keze egyből a ruhám alá tévedt és ott simizte a hasamat. Én a kezemet szintén a pulcsia alá helyeztem és végig simítottam a kockáin, a mellein, és az alhasát is amit egy sóhaj kísért. Kylian megfogta a derekam és magára húzott,majd annyira hevesen kezdtünk csókolózni, hogy végül egyikünkön sem volt ruha.
-Ha már így vagyunk... Folytathatnánk is....-mosolygott huncutúl(xdd).
Bólintottam, mire kikapcsólta a melltartómat és maga alá helyezett,majd szívogatni kezdte a testemet. Aztán egy kicsit felizgatott az ujjaival, majd belémhatolt. És innen tovább nem részletezem.
Miután megtörtént ez a dolog elmentünk egy késő esti zuhanyzásra. A langyos víz alatt kiszívtam a szerelmem nyakát és a melle melletti kis részt. Kiszálltunk a tus alól és bebujtunk az ágyba,majd engem nagyon hamar elnyomott az álom. Reggel viszont nagyon furcsa érzésem volt....
Holaaa mindenki! Bocsánat, hogy ez a rész, most ilyen rövid lett viszont semmi ötletem nem volt. Szolni szeretnék, hogy hétfőtől 2 hétig nagyon ritkán lesznek részek, mivel táborban leszek! Remélem megértitek!❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...