25.rész

678 23 5
                                    

Kylian fölém kerekedett és rám feküdt majd rácuppant az ajkaimra. A nagy csókcsata közben lent a hüvelyem megnyílalt ami miatt megharaptam a szerelemem alsó ajkát ami persze véres lett... Egyre jobban nyilaldosott oda lent ezért ellöktem magamtól Kyliant... Csak annyit látok, hogy egy hatalmas vértócsa van alattam.

-Bazdmeeeeeg!-kiáltottam.
-Mi ez?
-Ez most nagyon remélem, hogy nem az amire gondolok...
-Mire?
-Kylian...
-Ugye nem leszek még apa?
-Nem! De........ Cserébe egy agyon baszott lánnyal fogsz,majd kövinek ujra lefeküdni.
-Ezt most, hogy érted?
-Úgy Kylian, hogy brutálisan elszakadt a szűzhártyám! Túl nagy a farkad...
-És ez most jó vagy nem?

Nem válaszoltam neki, mert egyből a telefonomért nyultam. Tárcsáztam a doktornőt akinek elmondtam a panaszomat ő meg megnyugtatott, hogy ez teljesen normális. Kicsit sem nyugodtam meg... Na mindegy,jött belőlem a vér és a Kylian álltal bennem hagyott tej is...

-Fhú de utálom mikor megtömsz...-morogtam és közben a lábamközé tömtem egy zsepit, hogy ne legyen minden tiszta cucc... Aztán besétáltam a fürdőszobába. A csatár persze követett.

-Nem, nem Kylian Mbappé! Most nem jössz velem fürdeni! Egyedül végzem most ezt el! És vegyél már fel valamit! Kicsit tulságosan is... Khm hogy mondjam... Na érted! Vegyél fel nadrágot!-parancsoltam rá és BEZÁRTAM a fürdőajtót. Szegénykémet kizártam a fürdőszobájából.

De most nem jöhet velem! Nem szeretnék egy kiadós szeretkezés után jéghideg vízben megfürdeni... Szóval kipisiltem magamból a cuccot, és beálltama zuhany alá. Majd meggondoltam magam és beengedtem Kyliant a fürdőbe.

-Kicsim... Gyere be!-néztem ki az ágyon fekvő csatárra.

A fiú bejött és beállt a zuhany kabinba. Én is így tettem, majd azt kellett eldöntenünk, hogy milyen vízben fürödjünk...

-De én hideg vízzel szeretnék fürdeni!-nézett rám Kylian.
-Én meg meleggel!
-Hideg lesz és kész!

Annyira édesen nézett rám, hogy nem tudtam neki ellenállni. Végül jéghideg vízben zuhanyoztunk le. Kb 2 perc alatt megmostam magam, mert megfagytam szó szerint! A szám tiszta lila volt és rázott a hideg. Gyorsan megtöröltem magam és felvettem a 4XLes pulcsimat amit még szülinapomra kaptam. Meg felvettem egy hosszú melegítő nackót.

-Mi a baj kincsem? Miért nem az én pulcsimat vetted fel?-ölelt át hátulról a csatár.
-Mert... Most ezt akartam...
-De amugy kint 35+fok van!
-Neked kellett -100 fokos vizzel fürdened!
-Jóó... De én ilyenben szoktam! Bocsiii! Talán kiengesztelhetlek valamivel...
-Nem! Ne járjon az eszed mindig a szexen! Most filmet nézünk! Méghozzá a 365 napot!
-Oooo édesem neked is mindig azon jár az eszed!
-Nekem? Nekem nem!
-Akkor miért nézzük azt a filmet?
-Már láttad?
-Én nem, Presnel látta... És elmondta, hogy milyen!
-Nem baj! Megnézzük!

Felmentünk a szobába majd a netflixen megkerestük. Mielőtt Kylian elindította volna, felkapcsolta a ledsorát és hozzám bújt majd elindította.

-Hmm ez a csaj elég jól néz ki... Biztos az ágyban is jó lehet...-töprengett mellettem. Tudtam, hogy nem gondolja komolyan de még is felháborodtam.
-Tudod mit? Haza megyek! Nem érdekelsz!-mondtam teljesen megsértődve.
-De csak vicceltem! Tudod, hogy ilyenkor sose veszem az ilyet komolyan!
-Nem érdekelsz!
-Emily ne csináld! Ez csak egy poén volt!
-Mondjam el angolul, hogy megértsd? NEM ÉRDEKEL!

Ezzel a mondatommal, a kutyával az oldalamon kimentem a házból.

-Hívj fel ha haza értél!-kiabálta utánam.

Annyira mérges voltam rá, hogy fel sem hívtam és nem is válaszoltam az üzeneteire. Ahogy beértem a házba, elő vettem egy üveg vörösbort és megbontottam. Poharat direkt nem vettem elő, csak úgy az üvegből ittam. Rengeteg alkohol volt benne. Egy üvegtől simán be lehetett rugni. Amíg még józan voltam láttam, hogy Kylian miket irogat.

Kylian üzenete: Kincsem haza értél? Miért nem veszed fel a telefont? 😔
22:22

Kylian üzenete: Emily kérlek vedd már fel azt a kurva telefont!
22:45

Kylian üzenete: Az Isten szerelmére már Emily vedd fel! Aggódom érted!
23:11

Aztán tovább már nem láttam, hogy mit írt, mert brutálisan berúgtam.
Valamikor éjfél lehetett mikor már annyira megbolondultam, hogy elővettem a magassarkúmat, levettem magamról a ruhát, kapcsoltam zenét és arra fehérneműben táncoltam. Aztán a klippben volt egy jelenet és azon kezdtem vihogni, mikor valaki bejött a házamba.

-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Where stories live. Discover now