22.rész

658 21 0
                                    

Szóval apu kivitt minket a reptérre, megvárták amíg becsekkoltunk és meg motoztak. Aztán még dumcsiztunk és eljött a búcsúzkodás ideje... Hát nagyon nagyon fognak hiányozni...

-Hívjatok ha haza értetek!-szipogott anyu és szorosan megölelt.
-Minden képpen! És ha Nicolas már az idegeimre ment akkor hívlak, hogy fogadjátok haza!
-Anyád!-ütötte meg a vállamat a bátyám.
-Na sziasztok! Szeretlek titeket! Hétvégente hívlak titeket!-köszöntem el tőlük.
-Rendben Kicsim sziasztok! Jó utat!

Mostmár tényleg elköszöntünk tőlük és elindultunk a repülő fele. 6 óra utazás vár rám és a barátomra két idegesítő személlyel. Bianca a bátyám csaja és az idióta testvérem...

-Haaaaaaaalllllooood csaaajszii!-nyávogott nekem Bianca.
-Mond!
-Majd ugye értesítesz, hogy Nicolas milyen csajokkal megy el?
-Ja aham de nem nagyon fog elmenni, mert nem ismer Franciaországba szinte senkit.
-Huh az a jó! Majd én is ott alszom valamikor nálad...
-Ühm bocs de a vendég szoba ágya csak 1 személynek van!
-Hát akkor majd alszok a szobádban!
-Ühmm bocs de az már foglalt... Kettő személynél többen nem férnek el...
-Miért ki a második személy?
-A barátom... Ha látnád...
-Jaaa de hát akkor ő majd alszik a kanapén!
-Ühm egyenlőre az én házam és én mondom meg, hogy ki hol alszik vagy egyáltalán itt aludhat e...
-Jolvan már!

Ezzel duzzogva levágta magát az előttem lévő ülésre.

-Maradtunk volna Spanyolba...-dörzsölgettem a halántékom.
-Ja szerintem is...
-Ha haza érünk egyből hozzád megyünk... De egyszer enni adok a testvéremnek, mert még a végén éhen hal.
-Jolvan cica!
-Amúgy... Oda adtam a repjegyet Neynek és Carolnak... Mert most nem olyan lelki állapotban vagyok, hogy nyaralni menjek Balira...
-Semmi baj kincsem jól csináltad!
-Alig várom már, hogy haza érjünk...
-Én is...

Neki döltem a barátom széles vállának  és egyből elnyomott az álom. 2óra mulva felriadtam, mert azt éreztem, hogy zuhanunk. De közben csak álomdtam. Vissza aludni már nem tudtam. Ezért Kylivel valami filmet néztünk és a repcsin vett ropit eszegettük. Meguntam a filmet ezért bekapcsoltam a hordozhatós wifi ruteremet és irtam Carolnak instán.

Emily üzenete: Caroooo uncsizommm és még van 2 óra az útból. 😀

Caroline üzenete: Már csak annyi? Jó hamar eltel. Amúgy képzeld el, hogy Neyyel meg a fiával Davi-val elmentünk egy ilyen 9D-s moziba és naaagyon jó volt. 👁️👄👁️

Emily üzenete: Uuu az jó! Mi Kyky-vel filmet néztünk aztán ő most alszik... Olyan kis édes😍😍

Caroline üzenete: Képet kérek rólaaa!😼

A kép:

Caroline üzenete: Hát ez valami írtó édeeeeees! 👶🏻✨

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Caroline üzenete: Hát ez valami írtó édeeeeees! 👶🏻✨

Emily üzenete: Tudoooom🥺🤍

Caroline üzenete: Majd írj ha haza értél! Megyek vacsizni na pusziii!❤️

Emily üzenete: Oksiii sziaaa jo étvágyat!!! ❤️❤️

Kikapcsoltam a wifimet és össze szedtem a cuccaimat, mert lassan szállt le a gép.

-Kicsim! Itthon vagyunk!-simogattam meg az arcát. Szegénykém annyira megilyedt, hogy bele verte a könyökét az ülés könyék tartójába.

Leszállt a gép, elvettük a csomagjainkat és taxiba ültünk ami haza vitt hozzám. A bátyám meg az autómmal haza vitte a csaját, mi addig tusoltunk és lementem a non-stoppba egy kis croissant-ér. Igen éjjel 3kor nyitva van a bolt. Megvettem a friss(!!!!!!!!!) kiflicskéket és haza mentem. Nicolas még mindig nem ért haza ezért felvittem a kifliket a szobámba és Kyky-vel falatozni kezdtünk. Letéptem egy kis darabot az ételből és nyujtottam volna a kutyámnak... De ahogy észleltem, hogy már nincs a tenyerembe temettem az arcomat és sirni kezdtem.

-Jaj ne ne! Ne siiiirrrrj! Holnap veszek neked egy másik kutyát!-simogatta meg a vállamat Kylian.
-Jó...de...

Nem hagyta, hogy végig mondjam, mert szenvedélyesen megcsókolt. Fordítottam a helyzetünkön. Ledöntöttem Kyliant az ágyba és úgy csókolóztunk mikor a bátyám kopogás nélkül berontott, hogy "Megérkeztem van kaja?", gyorsan leszálltam Kylianről megfogtam a kiflis zacskót, neki nyomtam a mellkasának és kitoltam az ajtón és becsuktam magunk mögött az ajtót.

-Nicolas Luis Sergio Roberts! Ha még egyszer be jössz kopogás nélkül belefolytalak a medencébe! Ja és nem láttál te most semmit...-fenyegettem meg.
-Ühüm jó de ne legyetek hangosak...aludni szeretnék majd!
-Azt majd én eldöntöm, hogy milyen hangerővel fogok nyögni! Na de most huzzál lefeküdni!
-Gyerek jöhet szeretnék már nagybácsi lenni!
-Majd lesz na csá!

Vissza mentem a szobámba és bezártam az ajtót.

-Istenem egyszer megverem ezt a gyermeket...-sóhajtottam.
-Gyere idee naaa annyira hiányzol!-tárta ki a karját a csatár.
-Te is hiányzol te tökfilkoo!

Beugrottam mellé az ágyba és szorosan hozzá bujtam.

-Holnap mit fogunk csinálni?-motyogtam.
-Nem tudom, nekem egyszer edzésem lesz...
-Ahjj tényleeeeeg. És komolyan egyedül hagysz a bátyámmal? Hát kitépem a hajamat mire haza érsz!
-Max 1 óra lesz!!!
-Mmm az is hosszú!
-Utána meg megyünk hozzám!...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Where stories live. Discover now