Letettem a telefont és megfordultam, hogy megnézzem magam a tükörbe de ahogy hátra fordultam, hogy elinduljak neki mentem Kylian mellkasának.
-Szia...-köszönt mosolyogva.
-Díos mío bocsánat Kicsim... Ömm akarom mondani Kylian...-ráztam meg a fejem zavartan.
-Semmi baj... Gyere ide,had ölelhesselek meg!A focista megragadta a karomat és magához húzott. A derekamnál fogva ölelt magához, én meg a nyakánál öleltem magamhoz. Hihetetlenül jó érzés volt Őt ujra megölelni.
-Gyönyörű vagy!-suttogta.
-Köszönöm... Hát te mit keresel itt?-motyogtam a nyakára amitől kicsit, megborzongott.
-A csapattal kajálunk, és beavatunk egy új tagot!
-Ahaa... Mondanom kell valamit...
-Megilyesztessz de, mond!
-Tegnap rám írt Xavi, megmutatom...Elővettem a telefonomat és megmutattam neki a beszélgetést. Miközben Kylian olvasta az üziket feldobott egy új értesítést... Pembele volt... Te jó ég ez is mit akarhat?
(emily_robrts):pembele.t üzenetet szeretne küldeni.
Kylian arcára kiült a düh. Megnyitotta az üzenetet és kikerekedtek a szemei.
Pembele üzenete: Basználak mint a kurva élet😩🤤 Holnap edzés után elmegyek a házadhoz... 😋😏
-Nem fogom hagyni, hogy oda menjen!-nézett mélyen a szemembe.
-Tudom... De Simons-t is intézd el... Szóltam Neymarnak is erről...
-Miért nem engem hívtál?
-Mert nem akartalak ezzel zaklatni...
-Attól még, hogy szünetet tartunk hívj fel, ha következőkor is megtörténik.
-Oké... Bocsi...Erre nem válaszolt csak megpuszilta a számat... Khm amiből csók lett..
-Uhh Emily! De jó a segged! Meg azért a melleid sem semmik!-közeledett Simons.
-Huzz innen!-nézett rá Kylian.
-Nem!-mondta, majd rácsapott a fenekemre, mire én pofon vágtam.
-Ezért most meghalsz Simons!-kiáltott rá Kyli és bevert neki kettőt. Én meg ráadásul tökön rúgtam a magassarkúmmal.
-Gyere szépen!-mondta majd megragadta a kezemet és kihúzott a mosdóbol.
-Vissza kell mennem Carolinehoz!
-Ahj... Akkor 3 nap múlva ujra jövünk és csak ketten...-suttogta az ajkaimra és megpuszilt.
-Rendben! Gyere majd oda ha mentek...
-Oksi szia!-mondta mosolyogva és elment.
-Csajsziiiii! Mi volt eeez?-kérdezte vigyorogva Carol.
-Áhh... Semmii... Na menjünk kajáljunk!
-Összejöttetek ujraaaaa?
-Dehogy... Pedig jó lenne...
-Már csak 3 nap!
-Tudom! De annyira szerelmes vagyok abba a srácba!
-Elhiszem!Vissza ültünk az asztalhoz és kiválasztottuk a kajcsit. Én Carbonarat kértem Caroline meg egy pizzat. Viszonylag gyorsan kihozták és hatalmas adag volt. Elkezdtünk enni.
-Mm a szaftos részekbe beavatsz?-érdeklődtem.
-Ahammmm. Szóval, a nagyon romcsi vacsi után, vissza mentünk a szállásra és kaptunk egy tejes fürdőt, rózsákkal meg romcsi zenével. Aztán kiszálltam, letöröltem magamrol a vizet, és vettem volna fel a pizsim de Neymar nem hagyta. Aztán el kezdett csókolgatni mindenhol, aztán szó szerint kinyalt. És annyira jól mozgott bennem a nyelve... Azután majd egy jó kemény szeretkezést lenyomtunk.-ahogy ezt kiejtette a száján én félre nyeltem a tésztát és fulldokolni kezdtem. Kb mindneki engem nézett.Carolina szakadt a röhögéstől, én meg fulldokolva röhögtem azon, hogy ő röhög rajtam. Ha nem lenne elég még a szúrós pezsgőt is félre nyeltem. Rák vörös volt a fejem amúgy hehe. Valahogy sikerült lenyelnem a tésztát, meg a pezsgőt. A tekintetem össze találkozott egy aggódó Mbappé tekinettel ami azt kérdezte, hogy jol vagyok e én meg egy ici picit bolintottam. A csodás pillanatból egy ideges Carolina rántott vissza.
-Figyelsz rám?-nézett rám mérgesen.
-Ja ühm... Nem... Bocsiiiiiii.-vigyorogtam rá.
-Anyu írt, hogy Diego költözik Párizsba és nekem is vettek itt lakást! A tudtom nélkül!
-De hát ez nagyon jó!!!
-Nem, nem az! Mert a méreg drága házamat meg eladták!
-Jézus! Ez baj! Nagyon nagy baj!
-Az hát! Szóval lehet ha holnap után vissza repülök 1 hétre spanyolba ezt megbeszélni velük!
-Uuuu!
-Te nem jössz most! Majd ha sikerült visszs szereznem a házamat!
-Nemár! Olyan köcsög vagy!
-Én? Én nem!Maradt még egy kis spagettim de azt már nem tudtam megenni, ezért ott hagytam. Kifizettük a kaját, elköszöntem Kyliantől (egy ölelés volt az egész), majd elindultunk hozzám.
-Sziaa kutyuskám! TE LE PISILTED A KANAPÉMAT?-akadtam ki, mire csak két sanjálkozó tekintetet kaptam.
-Ügyes vagy Alfie! Jol tetted, hogy lepisilted!-simizte meg Carol a kutyám, mire én csak fujtatval sikálni kezdtem a kanapét.Miután kisikáltam, leültünk Carolinenal filmet nézni. A szürke 50 árnyalatát néztük.
-Hallod... Nagyon helyes ez a pali!-mondta az uncsim.
-Dehogy! Undorítóan néz ki!
-Hülye vagy!
-Bazdmeg! Hát mik ezek a jelenetek? Kikészülök!!!-fujtattam.
-Julian írt neked...
-Mit?-kérdeztem, majd megnyitottam az üzenetet.Julian üzenete: Szia Emily! Zavarlak?
20:30Emily üzenete: Szia Julian! Nem, nem zavarsz! Történt valami? 😊
20:30Julian üzenete: Ja... Mondhatni...
20:32Emily üzenete: Mi történt?😟
20:35Julian üzenete: Hát Mbappé le akarja szurni magát... Túl sokat ivott... És azt kiabálja, hogy "Naagyon szerelmes vagyok egy csoda szép lányba! Aki kurvára nem érdemel meg engem ezért leszúrom magaam!" 😃
20:39Emily üzenete: Azonnal indulok! Hová menjek? Ne hagyjátok, hogy hülyeséget csináljon!!!! Mondjátok neki, hogy megyek!🥺
20:40Julian üzenete: Gyere hozzám! Nálunk vagyunk! INDULJ AZONNAL, MERT MÁR HADONÁSZIK A KÉSSEL!
20:42Hírtelen felszöktem és futni kezdtem. Elhajtottam Julian házáig. És ahogy beléptem egy csuporékba álltak egy ordibáló ember körül....
Holaaaaaa❤️! Ma láttam tiktokon egy wattpados könyv ajánlóban a könyvemet! Nagyon nagyon örülök, hogy tetszik! És eszméletlen hálás vagyok nektek ezért, hogy ez megvalósúlhatott! Köszönöm a rengeteg Vote-ot és a megtekintést!🥺❤️
¡Que tengas un buen día/ noche! ❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Lãng mạn"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...