36.rész

599 24 3
                                    

A többiek körbe álltak bemelegíteni, mi meg Lexivel oda mentünk Samanthahoz.

-Lányok. Mivel mindketten irányítók vagytok, nektek nehezebb edzések lesznek. Sőt nektek, lehet külön lesznek az edzéseitek, de ugyan ebben a csapatba lesztek. Mit szoltok?-kérdezte vigyorogva.
-Nekem jó!-mondtam.
-Nekem is! Sőt én jobban szeretem a külön edzéseket!-vigyorgott Lex.
-Rendben csajok, akkor menjetek át az erő terembe és gyurjatok lábra!-utasított.

Át mentünk egy hatalmas edzőterembe. Tele volt gépekkel, meg mindenféle edzéshez való kellékkel.

-Szóval Emily! Mindig egyedül edzettem itt. Most megmutatom neked, hogy mit kell csinálj.-simitotta meg a karomat Lexi.

A barátnőm leemelt egy rudat majd rátett 10 kilót. (mindkét oldalára 5kg-t). Feltette magára az övet, hogy ne sérüljön meg, és guggolgatni kezdett.

-Nem ez lesz az első gyakorlat, hanem egyszer futópadozunk!-tette vissza a rudat a helyére.
-Mennyit futunk?-érdeklődtem, miközben felálltam a padra.
-5km-t majd, majd megyünk rudazni!
-Okéka!

Egy lassú sétával indítottunk, majd fokozatosan gyorsítottunk. 20 perc alatt le is futottuk a távolságot, majd neki álltunk guggolgatni. Közeben rengeteget beszélgettünk. Megtudtam, hogy nagy álma eljutni Spanyolországba, a kedvenc kajája meg a Paella. Van egy kishuga, meg egy öccse. Lilly és George,akik amúgy ikrek.

-Lexi?-fordultam oda hozzá.
-Igen?
-Mi lenne, ha majd egyszer eljönnél velem Barcelonába?
-EZ KOMOLY?
-Igen! A szüleim ott laknak! Sőt anyukám teljes vérig spanyol.
-Ahhhh!
-És mamám isteni Paellát csinál! Mondjuk a pasim is nagyon jól elkészíti.
-Najooo komolyaaan?
-Ühüm! Nekem meg a Sangríám isteni! Majd ha megyünk Barcába, akkor csinálunk!
-Uuu oké! De mostmár menjünk vissza, mert levezetés képpen kapura dobunk!
-Na akkor menjünk.

Elpakoltunk magunk után és vissza mentünk a többiekhez.

-Lexi, Emily! De jó, hogy jöttetek! Álljatok, be a sorba!-parancsolta az edző.

Beálltunk, majd lőttünk párat. Edzés végen Samantha, meg is dícsért, hogy milyen erősen dobok.

A csarnokból kifele menet, teljesem rá lehet látni a Parc des Princesre. Megláttam a szerelemet és egyből oda siettem hozzá, hogy egy hosszú csókot adjak neki.

-Szia szépségem!-köszönt Kyky.
-Szia Kylian!-köszöntem vissza, majd egy hosszú cuppanós csókot adtam neki.
-Hallod, te még izzadtan is dögös vagy!-bókolt.
-Hát most azért vagyok ilyen izzadt, mert brutál kemény edzés volt!
-Miért mit csináltatok?
-Lexivel külön erő edzést tartottunk. Láb edzést.-ahogy kifejtettem a számon, Kylian beleharapott az alsó ajkába és feltűnően végig mért.A szemei meg akadtak a melleimnél, meg a fenekemn, majd ujra a szemembe nézett.-Most meg mit nézel?-kérdeztem unottan.
-Semmit, semmit...
-Tudom én, hogy éppen egy piszkos gondolat született meg az agyadban...
-Gondolat olvasó! Ez nem ér!-görbítette le az ajkait.
-Jolvan hisztisem! Most haza megyek, mert mindjárt szét szakad a hátsóm a fájdalomtól...
-Uhh... Látom én, hogy nagyobb popsid lett!
-Majd ha haza jössz, közelebről is megnézed.
-Alig várom! 2óra és jövök oké?
-Jolvan kincsem! Ügyes legyél edzésen!
-Meglesz! Te meg vigyázz magadra!-mondta, majd egy búcsú csókot nyomott a számra.

Elköszöntem Kykytől és haza indultam. Haza érve megcéloztam a fürdőt, hogy lesikáljam magamrol a koszt, meg a waxot. Letusoltam, felvettem az itthoni rövid nacim, amiből a fél fenekem kilóg... De úgy is csak itthonra használom! Gyors felkaptam egy melltartót, copfba köttem a hajamat, betettem a fülembe az earpods-om és lementem a konyhába vacsit csinálni. Miközben szeleteltem a csirkét, a Con Calmat ordítottam és táncoltam rá... Tehát még mindig ordítva énekeltem a zenét és fűszereztem a csirkét, mikor valaki, szorosan át ölelte a derekamat. Kivettem a fülest a fülemből, megmostam a kezemet, majd szembe fordultam a személlyel.

-Szia...-köszönt kedvesen, Kylian.
-Szia Életem!-pusziltam meg a nóziát, csak, hogy idegesítsem. A fiú megcsókolt volna, de nem hagytam.
-Had csókoljalak meg! Kérleeek!-nézett rám a boci szemeivel.
-Nem! Most nem jár csók!
-Ne kínozz már! Kívánlak!
-Oda ég a kaja!

Elfordultam Kyliantől és megkavargattam a csirke mellet. A csatár element fürdeni, addig én megterítettem. Kajáltunk, majd készültem volna felmenni, de Mbappé az ölébe vett és felrohant a szobámba.

-Mostmár hajlandó vagy megcsókolni?-vigyorgott rám.
-Nem, nem vagyok hajlandó!
-Vigyázz kislány! Holnapra nem fogsz majd tudni járni!
-Nem érdekeel! Úgy sem tudsz megtömni! Hahahah!
-Ohh nem? Tehát így állunk...

Kylian letepert az ágyra, majd szívogatni kezdte a testemet. Elért a medence csontomig, majd fölém hajolt és a szám felé közelített. De én megint elfordítottam a fejemet. Kiszálltam a focista alól és rá eküdtem. Rácuppantottam magam a nyakára és szívogatni kezdtem. A nyakát békén hagytam, majd csak fölé hajolva néztem. Hol a szemét, hol az ajkát. Aztán végül én sem bírtam tovább... Össze tapasztottam az ajkainkat. Legalább 10 percig csókolóztunk... Dee megzavarta a telefonom csörgése...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Where stories live. Discover now