Egész vizsgálat alatt Kylian bent ült a vizsgálóba ami hogy is mondjam, kicsit nagyon zavaró volt. Végül kiderült, hogy kicsit sok fogamzásgátlót szedtem, ezért most pár hétig nem szedhetem. Szupcsi, majd tuti Kylian elfogja felejteni a gumit... Na mindegy...
-Fhú te nő! Ha valami férfi állat matatna benned rajtam kívűl, én megverném!-mondta miközben bement a házamba.
-Jah... Kicsit nagyon zavaró volt amúgy, hogy nézel na de mindegy is...-legyintettem.
-Ch jólvan nnnnnna...-megfogta a derekamat és nagyon szorosan magához húzott.A lenti testrészeink surolták egymást és éreztem ahogy a barátom férfiassága éppen megemelkedik. Végre megcsókolt, mert eddig csak a szememet meg az ajkaimat nézegette.
-Mennünk kéne pakolni...-motyogta a számra.
-De még csak délután 2 van!-válltam el az ajkaitól.
-Tudom, de amig mindent össze pakolunk addig lesz legalább 4 óra és nyolckor indul a gépünk. Plusz még 2 óra a reptérig az út!
-Ahj oké!!
-Csak 4 napra pakolj! De tegyél estéjit is!
-Rendben!Felmentem pakolni, addig Kylian is haza ment össze szedni magának pár ruhát. A legnagyobb böröndömet kotortam elő aztán abba bele pakoltam minden félét. Legalább 5 darab estéji ruhát, 10 nacit és 10 fölsőt. A válogatás kedvéért. Plussz még 5 magassarkút és a cipőimet. Került még a böröndbe 3 db kistáska amibe a sminkeimet tettem meg a tisztálkodási cuccaimat. Mivel nem fért el a nagy böröndbe a vasalóm, meg a hajszárítóim ezért elő vettem a kis böröndöt amibe éppen hogy belefért. Ahogy lecuccoltam a lépcsőn kisebb balesettel, a Szerelmem is megérkezett.
-Basszus!-szisszentettem. Kiment a bokám, mert megcsúsztam a nagy cuccommal a kezembe. Szuper.
-Kicsim! Meg kellett volna várj! Ahj! Olyan kis butus vagy!-jött oda aggódva Kylian.
-Semmi bajom!
-Biztos?
-Aham! Mehetünk!
-Oké!Beültünk Kyky kocsiába és a reptérre mentünk. Kylian drágaságom a kocsiban jelentette be, hogy magángéppel megyünk. Hát öszintén szolva örültem neki! Aztán mikor oda értünk a géphez még boldogabb lettem.
-Hola Senoritaaa!!-vigyorgott Caroline.
-ÁH DÍOS MÍOOOO AMIGOOO!-ugráltam oda sikoltozva hozzá.
-Mizu vaaaan cshajsziii?-érdeklődött.
-Fhuuu annyi mindent kell majd mesélnem te jó ég!
-Hosszú út lesz ez...-sóhajtotta mögöttem Kyky.
-Jaj Szerelmem! Jó leeeesz! Nyugi! Ja és kérek egy puszót!-csücsörítettem mire Kylian megharapta az ajkaimat.-Auu! Hülye!
-Jolvan na! Kapsz puszót!-mondta és végre normálisan megcsókolt.
-Na gerlepár! Toljátok fel a seggeteket a repcsire!-nevetett Nemyar.
-Kussolsz!-szolt rá Kylian.Felmentünk a gépre, én Kylian mellett foglaltam helyet az egyik kanapén, velünk szemben pedig Neymar és Caroline üldögélt. Lerúgtam magamról a cipőmet, felhúztam magam alá a lábaimat és a Szerelmem vállára hajtottam a fejemet, aki csak átkarolt. Felszállás közben Neymar, Kylian és Caroline folyamat szemeztek. Neymar bealudt, Kyky meg Carol tovább szemeztek. Mikor már meguntam, elmentem Kylian mellől és betettem a fülembe az earpods-om, majd leültem a legtávolabbi székre. Érdekes... Senki nem jött utánam... Najó ez kicsit nagyon fájt. Na mindegy,majd csak ide jön valaki. Továbbra is zenét hallgattam, mikor Neymar Júnior levágta magát mellém.
-Mizu van?-kérdezte vigyorogva.
-Semmi... Unatkozok...-válaszoltam.
-Na mondjad mi a bajod! És hol van Kylian?
-Nem érdekel, hogy hol van!
-Aha, szóval te most féltékeny vagy?
-Mi én? Én nem!
-Aha, jó akkor most itt maradsz!Ney felállt és konkrétan át sprintelt a repcsi másik végébe. Vissza tettem az earpods-om és hallgattam tovább a zenét. Nem sokkal később, hogy Neymar elment, Kylian nedves ajkait éreztem a nyakamon.
-Kicsim! Nézz rám!-suttogta a fülembe, mivel kivette belőle a fülhallgatót. Könnyezve végre a szemébe néztem.
-Ugye soha nem csalnál meg?-kérdeztem elcsukló hanggal.
-Soha! De soha!
-Szeretlek Kylian!-mosolyogtam rá, majd beültem az ölébe és átkaroltam a tarkóját és egy cuppanós puszit nyomtam az ajkaira.Elváltak az ajkain és a nyakába furtam a fejemet, majd mélyen beszippantottam a focista illatát. Kylian keze a derekamon pihent, néhol meg lecsúszott a fenekemre. Mint mindíg, most is nagyon megnyugtató volt a barátom közelsége, igy bealudtam. Kb 3 órát lehettem az ölében, mikor arra keltem fel, hogy az ágyban vagyok betakargatva. Kylian nem volt mellettem ezért egy pindurkát nagyon megilyedtem. Kipattant az álom a szememből és kirohantam abbol a kis szobából. Ahogy kiléptem 6 szempár nézett rám.
-Jó reggelt vagy estét vagy mi...-vigyorgott bambán Ney.
-Szia szépségem!-lépett oda hozzám Kylian és egy puszit nyomott a számra.
-Heloka! Hány ora van?-kérdeztem kómásan.
-Hajnali fél 3.-válaszolta Caroline.
-Aha jó kössz. Kylian alszunk!-jelentettem ki és megfogtam a barátom kezét, majd a hálóba húztam.
-Mi a baj cica?-kérdezte ahogy beértünk a hálóba.
-Semmi, csak látom rajtad, hogy fáradt vagy!
-Nem vagyok fáradt!-tiltakozott.
-Hah! Jolvan! Akkor menj ki!-megsértődve beugrottam az ágyba és hátat fordítottam Kyliannek, aki ki is ment a szobából.Kylian
Sarkon fordulva kimentem a szobából és otthagytam életem szerelmét. Nem tudom, hogy miért csinálja ezt...
-Na mivan haver? Miért lógatod az orrod?-kérdezte Ney.
-Semmi... Csak Emily olyan furcsa...-válaszoltam.
-Majd lenyugszik! Folyamatosan ezt csinálja, ha valami teher nyomja a lelkét.-vonta meg a vállát Carol.
-Mivan?-sáppadtam el.-Nem tudsz semmit, hogy mi a baja?-néztem Carolinera segitségkérően.
-Nem... Nekem sem beszélt róla...-vonta meg a vállát.Heló szia mindenki is! Bocsánat, hogy nem tettem fel részt, de ma érkeztem haza a táborból és holnap korán reggel megyek egy másik táborba, ahol valószínű, hogy nem lesz időm írni! Ha haza érek onnan kiderül, hogy mi Emilynek a baja! ❤️Addig is szép napot/estét nektek! ❤️❤️Blessed be! ✨❤️
ESTÁS LEYENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...