13.rész

882 23 1
                                    

12rész:Jennifer hívott de nem vettem fel inkább lenémítottam a telefont.

13rész:Másnap reggel.

-Kicsim kelj fel, megyünk anyuékkal egy étterembe!-ébreszgetett gyöngéden Kylian.
-Mmmmm...hánykor megyünk?
-Hát azt mondtam nekik, hogy amikor felkelsz és felöltözől.
-Ahj na jó...akkor felkelek....amúgy hány óra van most?
-Fél tizenegy.
-Oké de anyukádék miben jönnek?
-Apu azt mondta, hogy ő smokingot vesz, anyu meg valami elegánsat...
-Te kivasaltad a smokingod?
-Aham.
-De ugye nem égett le?
-Dehogy, na gyere kelj fel picúr.

Kylian nyújtotta a kezét és kihúzott az ágyból. Oda léptem a szekrényhez és kerestem egy szép ruhát. Végül a sötétkék feszülős rucim mellett döntöttem(amiből semmim nem látszik ki) és a sötétkék megassarkúmat húztam fel mellé. Bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli rutinom. Begöndörítettem a hajamat és kisminkeltem magam a szokásosan csak most a szájfény helyett minden álló rúzst kentem fel. Belebújtam a ruciba és már mehettünk is. Oda értünk egy helyes kis étteremhez ahól nem voltak sokan, mert nagyjábol csak öregek voltak de nem baj. Kylian egyből kiszurta az apját, hogy melyik asztalnál ülnek és gyorsan oda siettünk.

-Hellóka!-köszönt Kylian.
-Jónapot! Szia!
-Szia, Fayza Lamari vagyok, örvendek, hogy láthatlak!-nyujtotta a kezét Kyli anyukája.
-Emily Roberts, én is örvendek a találkozásnak.

Bemutatkoztam Kyli szüleinek aztán maradt a tesója Ethan aki nem kezet fogott velem hanem megölelt, igaz nehézkesen mivel 181 cm én meg magassarkúban is alig érem el az 170cmt. Na mindegy is azt vettem észre, hogy Kylian éppen szemekkel átkozza az öccsét, mert megölelt.
Leültünk, és csak 3an kértünk kajcsit, mert Kylian szüleinek majd elkell menni ezért ők nem kértek.

-Na és Emily... Kylian meghúzott már?-érdeklődött Ethan.
A kérdés hallatán félre nyeltem a nagyon szúrós sprite üdítőmet amitől bekönnyeztem.
-Nos...drága öcsikém a szexszuális életünket nem fogjuk rákötni az orrodra!-szidta le Kylian az öccsét.
-Na gyerekek mi megyünk, mert dolgunk van! Örülünk, hogy megismerhettünk Emily.-mosolygott rám Fayza.
-Én is nagyon örvendek! Viszont látásra!-mosolyogtam rájuk. Elköszöntek tőlünk és elmentek.

-Ethan, ha haza megyünk megverlek!-fenyegette meg Kylian Ethant.
-Jolvan mán de tuti meghúztad már!
-Ethan kicsim... Majd neked is lesz barátnőd, akivel majd ágyba bujsz egyszer és lesz valaki aki majd megkérdi, hogy meghúztad e már és te nem fogsz rá válaszolni...-mosolyogtam a fiúra.
-Mhm jó bocsi...
-Semmi baj!
-Csak örülnék már egy unokahuginak vagy egy unokaöcsinek...
-Jaj szívem az még messze van!
Nevettem.
-Na! Ethan nyugodj le és szállj le erről a témárol, vagy hanem én is kérdezősködni fogok tőled ha majd csajod lesz!-hadonászott a késsel Kylian.
-Szivem a késsel nem hadonászunk!-szoltam rá a barátomra.
-Bocs...
Nem mondtam semmit csak rá mosolyogtam.
-Hallod Emily... Lóghatnánk többet együtt, naon megkedveltelek!-mosolygott rám a kisebbik Mbappé.
-Hát amikor Kyliannél vagyok szerintem lóghatunk együtt persze ha ezt őfelsége sem bánja. -böktem oldalba Kyliant.
-Ja ühm... Nem!
-Naaa de most miért nem hagyod ennek a tündérnek, hogy velem lógjooooon?
-Mert idegesítő!
-Kikérem magamnak, hogy nem vagyok idegesítő!-védte magát Ethan.
-Figyu Ethan megadom a számom és mikor vissza jöttünk Spanyolból együtt lógunk NÁLAM-hangsúlyoztam-amíg Kylian edzésen van.
-Oké ezt megdumáltuk! De kéne a számod!

Elmondtam a kissrácnak a számomat. Amúgy a beszélgetésünket Kylian féltékenyen hallgatta amit én észre vettem.

-Hallod szivem nyugi van nem fekszem le a tesóddal! Ne legyél már féltékeny! Aranyos kissrác jó vele dumcsizni!
-Jaj én féltékeny? Dehogy, főleg nem az öcsémre!
-Kösz Kyky én is szeretlek!-forgatta meg a szemét Ethan.
-Én is!
-Na elég! Kylian! Nem vagy féltékeny hisz az öcséd és ha azon aggódnál, hogy lecseréllek akkor most felvidítalak, hogy nem foglak lecserélni. Ethan te meg nem idegesíted a bátyádat!

Tettem rendet a két fiú között. Csörgött a telefonom. Caroline volt az.

-Hola!-szoltam bele a telefonba.
-Hola csajszi! Na csak azért hívlak, hogy találkozunk ötkor nálad! Ney visz ki minket a reptérre!
-Oké akkor holaa!
-Hola!

Letettem a telefon és csak két kérdőn néző boci szemmel találtam szembe magam.

-Caro hívott, hogy 5re itt vannak nálunk.
-Bazdmeeeeg el fogunk késniii!
-Tudom!
-Ethan haza sétálsz? Nem lakunk innen messze! Nincs időm most haza vinni téged!-szolt az öccsének Kyky.
-Ja haza sétálok!
-Köszi! Na akkor szia és irj ha haza értél!-mondta neki majd megpuszilta a homlokát.
-Szia Ethan!-köszöntem el tőle.
-Sziaaa!

Kylian kifizette a számlát, beültünk a kocsiba és elhajtottunk hozzám. Két nagy bőröndbe pakoltam bele 3 hétre való cuccot,egy kézi poggyászba pedig azokat a cuccokat amiket felviszek a repcsire. Legalább 5szőr átnéztem mindenemet. A kutyát nem vihettük fel a repcsire ezért gyorsan lepasszoltuk egy kutya hotelba ami közel volt hozzám és olcsó is volt.
Kylian is 2 nagy bőröndbe pakolt bele 3 hétre való cuccot, majd már ott volt az idő, hogy jöttek Neymarék. Beültünk az autóba és elhajtottunk a reptérre ami csak 50 km-re volt tőlünk. Időben oda értünk a reptérre, becsekkoltunk majd a motozás következett. Először engem és Carot tapiztak meg. Mind kettőnk barátja szúros szemmel nézte a biztonsági őrt nehogy valami más helyre érjen véletlenül is. Aztán a fiúkat is megmotozták. Még kellett várnunk még egy órát, mert késett a gép. Addig elmentük "shoppingolni". Én vettem magamnak egy nyakpárnát és egy teknősös plüssöt aminek nagy szemei voltak és fekete csillám volt benne, még vettem sok sok nassolni valót amit a kézi poggyászba tettem bele. Aztán elmentünk a Starbucks-ba ahol vettem egy fincsi szendót meg egy karamellás frappét. A hangosbemondó nénike azt mondta, hogy mostmár mehetünk fel a repcsire, mert nem sokára indult.
Hatalmas repcsi volt egymás mellett 4 szék volt szóval 4en egymás mellett ültünk. Én az ablak felöl, Kyli mellettem, mellette Caroline és mellette Ney. Caroline anyukája azaz anyu nővére vagyis az én szeretett nagynéném jön elénk a reptérre mivel ő tudja, hogy mi jövünk csak nem mondhatta el anyuéknak. Kb reggel 7re értünk oda,mert turbulenciába ütköztünk. Én, Kylian és Ney az egész utat végig aludtuk de még így is fáradtak voltunk. Egyből nem anyuékhoz mentünk hanem Carolinehoz. Oda értünk majd mindenki letusolt. Én és Kylian a vendégszobában aludtunk délután négyig. Aztán kezdődhetett a móka....

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora