12.rész

842 20 0
                                    

A reggelem szörnyen indult. Eltörtem a kedvenc bögrémet, elfogyott a kutya kajája elmentem, hogy vegyek neki de a bolt zárva volt, nem tudtam letusolni, mert nem volt víz, majdnem eltörtem a bokámat mikor jöttem le a lépcsőn.

-Szép jó reggelt életem!-köszöntött Kylian egy reggeli csókkal.
-Hát ebből már nem lesz szép!
Forgattam meg a szememet.
-Miért mi történt?
-Amíg te békésen csucsukáltál addig én elmentem egy bezárt boltba, mert azthittem nyitva van de mégse, eltörtem a kedvenc kávés bögrémet, nem volt víz amivel letusoljak és ha még nem elég akkor a bokámat is elcsesztem a hülye lépcsővel!
Mosolyogtam rá erőltetetten.
-Miért mentél el egy boltba? -kérdezte nevetve.
-Mert elfogyott a kutya kajája!
-Jaaa de hát ott van a kamrában a földön.
-Ez most komoly?
-Igen, ott van!

Elindultam a kamra fele de bele vertem a kislábujjam az asztal sarkába.

-AGGHHH ma mindenki elmegy a kurva anyjába! Hát nem hiszem el, hogy lehetek ennyire szerencsétlen bazdmeeg!?
-Inkább ülj le a kanapéra kicsim!-nevetett rajtam.
-Ne nevess!
-De ezen nem lehet nem nevetni!
-De mi van akkor ha nem tudok leülni?
-Ugh akkor állj!
-Kedves vagy! Na mindegy én megpróbálok megint megfürdeni, mert megyek orvoshoz!
-Mi? Milyen orvos?
-Nőgyógyászhoz megyek!

Kylian szemei kikerekedtek.

-Terhes vagy?-kérdezte lefagyva.
-Igen biztosan!-nevettem ki.-Dehogy vagyok az! Csak vizsgálatra megyeek nyugi!
-Na várj... Ott nyulkálnak majd benned?
-Ja nagyjábol.
-Férfi fogja csinálni?
-Asszem igen....-húztam el a számat.

Kylian lefagyva állt előttem. Én meg csak rá mosolyogtam.

-Na megyek fürdeni puszcsi!-nyomtam egy puszit a szájára és ovatosan felmentem a lépcsőn.

Juhé mostmár van meleg víz. Letusoltam, majd felvettem egy farmert és egy pólót és mehettem is!

-Na majd írok ha kész vagyok! Szia kicsim!
-Csá!
-Most mivan?
-Ch te hagyod, hogy egy idegen férfi nyulkáljon benned?
-Istenem naaaa nem fog megdugni meg semmi csak egy sima vizsgálatra megyek! Írok ha valami baj van!
-Jólvan!
-Akkor pusziii!-megcsókoltam volna de Kylian elfordította a fejét.-Hát jó...

Azzal a lendülettel kimentem az ajtón és idegesen elhajtottam a rendelőig. Csoda, hogy nem gázoltam el senkit.
Betrappoltam a rendelőbe és leültem. Gondoltam írok Kyliannak egy üzit, hogy megérkeztem de aztán nem irtam.

-Emily jöhetsz!-szolt ki a doktornő.
-Jövök!

Felálltam és besétáltam a vizsgálóba.

-Na mi mond mi történt!
-Csak szeretném ha megnéznél! Tegnap előtt volt az első alkalmam és csak aggódom, hogy nehogy legyen valami baj!
-Rendben vetkőzz le és megnézlek. Veszek egy kis mintát és az alapján megnézzük, hogy minden rendben van e!

Felültem az asztalra majd egy ilyen fülpucoló szerűséget belém nyomtak és azzal kapargattak ott valamit ami nem volt egy kellemes érzés...
Kihúzták azt a kis vackot én meg vissza húzhattam a fehérneműmet. A doktornő elvitte azt a pálcikát. És megint felfeküdtem egy asztalra ahol egy zselét kentek a hasamra és egy ilyen masszázs nem tudom micsodával végig nyomogatta az alhasamat.

-Rendben Emily az ekó nem mutat semmi rosszat, a labort azt még nem tudom megmondani, mert még nincs meg az eredmény. Addig felírok egy kis fogamzásgátlót amit egy héten egyszer szabad bevenned a déli étkezés előtt.
-Rendben köszönöm!
-Addig kérlek foglalj helyet elmegyek a labor eredményedért! Nyugodtan öltözz fel! Tessék ezt odaadom, hogy majd a gyógyszertárból kivedd.-ide nyújtott egy papírt amire olvashatatlanúl volt rá írva.

Amíg a doktornő nem volt bent felhúztam a nadrágom, leültem a székre és bekapcsoltam a telefonomon a netet. 5 olvasatlan üzenet Kyliantől.

Kylian üzenete: Írj, ha oda értél! ❤️
14:30

Kylian üzenete: Kicsim aggódom érted! Tudom csúnyán viselkedtem veled de kérlek írj vissza!🥺
15:00

Kylian üzenete: Történt valami? Baj van, hogy nem írsz vissza?🥺
15:15

Kylian üzenete: Ugye nem mondtak semmi rosszat?❤️ Remélem, hogy jól vagy! Várlak haza! ❤️❤️
15:30

Kylian üzenete: Szívem kérlek írj vissza! Attól félek apa leszek... És még be sem mutattalak a szüleimnek! 😟
15:40

Nem írtam szöveges választ csak küldtem két emojit:🤰🏼❤️. Aztán eltettem a telefonom, mert jött a doktornő a labor eredménnyel.

-Na...az eredmények viszonylag jók lettek. Semmi okod nincs az aggodalmora. Esetleg otthon szeddhetsz vitaminokat és ennyi!
-Köszönöm szépen! Mennyit fizetek?
-Jaj ne butáskodj semennyit!
-De igen! Mond mennyit fizessek?!
-Mondom semmit na Sziaaa!-mondta majd kituszkolt az ajtón. Beültem a kocsimba megnézegettem a labort aztán elindultam a gyógyszertárba. Vettem 3 doboz C vitamint, 3 doboz D vitamint és a fogamzásgátlóbol 5 doboz volt felírva. Megvettem és elindultam haza. Mire haza értem délután 6 óra volt.

Beléptem a házba de a nappaliba senki nem volt. Nem köszöntem, mert ugysem volt senki a nappaliba. Lehúztam a cipőmet, levettem a táskám, kivettem belőle a papírokat meg a gyógyszereket. Mentem volna a konyhába de egy könnyező focistával találkoztam... Nem köszönt csak oda futott hozzám és szorosan magához ölelt és csak szipogott...

-Hát beléd meg mi ütött?-kérdeztem tőle.
-Nem írtál csak két kibaszott emojit... És mi ez a sok gyógyszer?-pillantott a kezemben lévő dobozokra.
-Ja ezek csak azok amiket felírt a doktornő...
-Rossz lett az eredményed?-kérdezte könnyes szemekkel. Megfogtam az arcát és letöröltem az éppen legördülő könnycseppét.
-Ne aggódj emiatt...
Suttogtam neki majd megcsókoltam.
-Ugye nem vagy még terhes?-suttogta az ajkaimra mire én csak belemosolyogtam a csókba. Elváltak az ajkaink...
-És ha igen?
-Na ne...
Láttam rajta, hogy minden ereje kiment a testéből.
-Nem, nem vagyok terhes...nyugi!-mosolyogtam rá.
-Holnap délelőtt bemutatlak anyuéknak...
-Rendben de 7től indul majd a gép...
-Addig haza érünk és össze pakolunk mindent!
-Hát jó de én most megyek és elkészítem a vacsit.
Mondtam majd besétáltam a konyhába ahonnan kivettem a csirkemellet és a zöldségeket. Elkészítettem, leültünk enni majd a tekefonom csörgése zavarta meg a békés vacsinkat...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora