17.rész

715 18 2
                                    

Bennebb mentem de csak sötétség volt. Hirtelen felkapcsolódott a villany.

-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT EMILY!-kiáltották egyszerre.
-Boldogságos születésnapot egyetlen szerelmem! Szeretlek és még maradj velem nagyon nagyon sokáig és legyél mindig mindig boldog!-fordított magához Kylian és megcsókolt.
-Köszönöm életem! Nektek is köszönöm!-szipogtam.
-Na üjjé' le me' hozom a szeszt!-szolalt meg a mama.

Leültem a barátom mellé aztán csoszogva jött mama a szörös papucsával (minden hová azt viszi) és kitöltött mindenkinek egy kis vodkát. Majd koccintottunk rám, mert beléptem a 20as éveimbe. Kajáltunk egy jó nagyot majd jöhetett a torta ami fehércsokis yoghurtos volt és abból is ettünk egy kicsit.

-Szóval gyermekeim mostmár oda adhatjátok Emilynek az ajcsikat!-szolalt fel Caroline.

Rengeteg mindent kaptam, mert ugye nagy a családom és sokan vagyunk. Mama adott nekem egy ugyan olyan papucsot mint amilyen az övé. Nem tudom miért de imádja a papucsokat. Aputól Rose bort kaptam, anyutól egy smink palettát, Palomatól egy mályva színű 4XL es pulcsit, Hugotól egy hatalmas képkeretet, Lucastól egy köntöst?!xd, Nicolastól egy utalványt a H&M-be, Carolinetól egy órát, Diegotól egy telefon tokot, Rosalítatól egy könyvet, Danieltől egy puha pokrócot, Ineztől egy bikinit, Carlostól  egy hajgöndörítő vasat, Coco-tól egy parfümöt, Marcotól egy kétszemélyes repjegyet Balira, Neymartól egy márkás nagyon menő napszemcsit kaptam. Aztán végül jött Kylian ajándéka ami 2 dobozból állt. Kaptam tőle egy gyűrűt és egy arany nyakláncot amin írta a nevemet. Itt sírni kezdtem annyira boldog voltam. Kylian felhúzta a gyűrűt az ujjamra és feltette a nyakláncot is utána. Szerre mindenkit megölelgettem és Kyliannek meg egy hosszú de boldog csókot adtam.

-Na mehetünk máááááááár?-nyögött fel Lucas.
-LUCAS! Kussolj el! Fhu te mindjárt megverlek!-szökött fel Caroline a helyéről.
-De Caroline szerintem már mehetünk!-mondta Nicolas is.
-Hova megyünk?-érdeklődtem
-Aki kiváncsi az hamar megöregszik szerelmem! Ne kíváncsiskodj!-mondta a focistám és megpuszilt.

Végül csak elindultunk arra a helyre. Majdnem 2 óra country zenék éneklése és autókázás után oda is értünk...az akvaparkhoz!

-Ne mááár nincs fürdő ruciiim!-szomorodtam el.
-Jöhetsz annélkül is!-vonogatta a szemöldökét Lucas.
-Lucas!-szolt rá mindenki.
-Most mi van? Csak vicceltem!
-Na azért mondom!-szolt oda neki Kylian fenyegetően.
-Tessék Emi.-nyujtotta ide Caroline az ujjon kapott fürdő rucim.
-Uuuu kösziiii!-Megyünk öltözni?
-Ahaaaaam!

Megfogtam Caroline és Inez kezét és rohanni kezdtünk az öltözők fele. Felvettem a fehér alapon zöld leveles fekete bugyis fürdő ruhám és már mehettünk is megkeresni a többieket. Nem kellett amúgy sokáig keresni őket, mert Nicolas virító színű fürdő gatyája nagyon feltűnő volt.

-Na csöváz!-intett Nicolas.
-Életem légyszi kend be a hátaaam!-nyujtottam oda Kyliannek a naptejet.
-"Életem légyszi kend be a hátaaam"-uánozott selypítve Nicolas.
-Nicolas Roberts! Hagyd most azonnal abba!
-Nem!-selypített tovább.
-Nicolas tényleg hagyd abba, mert nagyon idegesítő!-szolt rá Inez is.
-Nem!
-Najó Kylian gyere!-szoltam a barátomnak és elhúztam a medence fele.

Bele mentünk a medencébe ahol a mama, Caroline, Ney és Lucas már nagyba pancsikoltak. Kyli magához húzott és a medence közepén megcsókolt.

-Köszönöm az ajándékot szerelmem nagyon szeretlek!-mondtam mikor elváltak az ajkaink.
-Ne köszönd életem! Azért vettem, mert nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szeretlek!
-Ahhhhw én még jobban szeretlek!
-Nem akarlak elveszíteni soha de soha!
-Én sem akarlak elveszíteni!
-Halljátok ebből nem kéne most még pulyát gyártani gerlepár!-szolt oda Ney.
-Hahahaha nagyon vicces vagy!-néztem rá vigyorogva.
-Na gyertek ide!-szolt mama.

Oda usztunk hozzájuk.

-Na szerintetek milyen színű legyen a hajam? Lila vagy piros?-kérdezte mama.
-Mama ezt ugye nem komolyan gondoltad?-csodálkozott Caroline.
-De komolyan gondoltam!-válaszolta.
-Te jó ég! Jó neked a szürke!-nevettem ki.
-Szerintem legyen lila!-gondolkozott Lucas.
-Oké akkor holnap már lila leszek!-vigyorgott magának.
-Hallod Donatelló! Gyere már csúszdázni! Probáljuk ki azt a meredek kékeeeeet!-vigyorgott Neymar a barátomnak.
-Uuuuuuuuuu oooookéé!-vigyorgott a barátom is.
-Csak ovatosan ne hogy valakinek baja legyen!-mondtam az éppen eluszó két fiúnak.

Esküszöm, mint két nagy ovodás! Egyszer csak azt látom, hogy mind kettő fiú véres térdekkel érkezik. Kylian meg még bicegett is de valamin nagyon röhögtek Neyyel.

-Te santa vírgen maría mit csináltak ezek?-suttogtam Carolinenak.

Nem válaszolt semmit csak kifutott a barátjához. Én is kiszálltam a medencéből és a barátom segítségére siettem.

-Kicsim! Mit csináltál magaddal?-kérdeztem aggódva Kyliantől.

Nem tudta elmondani, mert még mindig vihogott valamin Neymarral.

-KYLIAN! Fejezd be a vihogást és mond el, hogy miért ömlik mind kettő térdedből a vér!-kiáltottam rá.
-Felszántottam a földet!-vihogott tovább.
-És miért bicegsz?
-Mert ahogy ugrottam a medencébe megcsúszott a lábam és vissza tört a lábam.
-Jaj te olyan vagy mint egy ovis! Sőt az ovisok sem néznek ki így miután a játszótéren hasra vágják magukat!-nevettem.

Lekezeltem Mbappé sebeit majd mindkettő térdére sebtapaszt nyomtam.

-Itt fogsz feküdni mellettem és napozol vagy alszol tudom is én mit csinálsz csak nem méssz be a medencébe!-tiltottam meg neki,hogy elmenjen mellőlem.
-De elfogok rohadniii! Nagyon meleg van!
-Nem nyafogsz! Te csináltad magadnak szóval kuss! Max eljössz velem venni inni valót!
-Oké csak menjünk már valahová!
-Na gyere te hiszti gép!

Megfogtam a kezét és elmentünk a bárig ahol rengeteg öreg férfi végig bámult. És persze Kylian mindenkinek beszolt, hogy "Ne bámulja már!". Kértünk magunknak frissítőt és vissza mentünk. Kyliannak vizet vettünk, mert ő "nem iszik cukros lét" nekem meg egy frissen facsart narancs levet. Vissza mentünk a helyünkhöz és feküdtünk tovább.

-Kicsiiim had menjek már be a medencébeeee!-nyavajgott Kylian miközben fentrengett.
-Nem!
-De miért? Már nem vérzik a térdeem! Kérleeeeeeeeeeeeeeeeek!
-Kylian! Nem!

Még könyörgött 5 percet aztán megunta és abba hagyta. Maradtunk még 2 órát aztán haza mentünk, mert mentünk még valahová. Haza értünk és Caro mondta, hogy öltözzek csinosan. Teljesítettem a kérését, mert felvettem a fekete koktél rucim. Kisminkeltem magam a szokásosan és már mehettem is. Amúgy Kylian elvitt vacsorázni. Megettük a kaját megettük és utána haza mentünk.

-Halllllllllod édeseeem? Nem méssz át egy picit Neymarhoz? Akarok beszélni kicsit Carolinenal.-kérleltem.
-De át megyek! Küldjem ide?
-Ühüm kérlek!

Nyomtam neki egy puszit és kiment pár másodperc után bejött Caro.

-Pletyiznünk keeeeeeeell most azonnal!-mondtam neki.
-Rendben kezdj mindent az elejéről. Hogy ismerkedtetek meeeg, mikor volt az első randitok stb....

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora