Zokogva bementem a házába és láttam, hogy Kylian sirva fifázik.
-Szia...-törölte le a könnyeit és elindult felém. Nem válaszoltam neki csak szorosan magamhoz öleltem.
-Annyira... Annyira... Sajnálom, hogy így viselkedtem veled... Nagyon nagyon szeretlek Szerelmem... Ne haragudj! -suttogtam.
-Semmi baj Édesem. Nem haragszom.
-Maradhatok?
-Persze szívem! Ez milyen kérdés volt?Mosolyogva a fekete boci szemeibe néztem, majd a karomat a nyaka köré fontam és hosszasan megcsókoltam. Miután elváltak az ajkaink, Kylian felkapott az ölébe és a szobája fele vette az irányt. Letett az ágyára, majd levette rólam a felsőmet és csókokkal lepte be az egész felső testemet. Majd elért a hasam aljáig és ott abbahagyta és rám helyezte a testsúlyát, majd az ajkaimra kezdett puszikat osztani.
-Miért hagytad abba?-mondtam bele a szájába.
-Mert női gondjaid vannak...-jött a válasz.
-Nem érdekel... Csináld tovább...
-Kicsim... Nem akarok neked baj...-nem tudta befejezni, mivel letámadtam az ajkait.Levettem a pólóját, majd a nadrágját és végül maradt az alsója. Azt még nem vettem le róla, hanem az én melltartómhoz nyultam. Kikapcsoltam volna, de Kylian rá tette a tenyereit.
-Ne! Ne vedd le! Ugysem foglak meghúzni... Hiába vetközől. Mondtam, nem akarok neked bajt! Szóval ma nem fekszünk le... Majd valamikor.
-Nemár Kylian! Nagyon nagyon kivánlak most!
-Nem baj szerelmem! Most nem!
-Ünnep rontó!Lelöktem magamról a csatárt és a szekrényéhez léptem. Mivel nála is vannak ruháim kivettem belőle a pizsimet. Pont az van itt amiben nem tud nekem ellen állni. Mályva színű spagetti pántos haspóló és a rövid naci mellé amiből ki látszik a fenekem. Selyem az egész ruha és nagyon kényelmes is. Amúgy a felső részeimből is ki látszik elég sok minden. Nem mentem be a fürdőbe, hanem simán, mintha Kylian ott sem lenne lekaptam magamról a melltartómat és a szekrény tükrében megnéztem a hátamon a fürdőruhám csíkjait.
-Uram isten te nő... Annyira jól nézel ki...-szólalt meg Kyky.
-Tudom!-vettem fel magamra a felsőmet.
-Most meg minek vetted fel azt?-kérdezte mogorván.
-"Ma nem fekszünk le!"-idéztem fel az egyik mondatát.
-Felejtsd el azt a mondatot és gyere ide, vagy hanem én megyek oda!-tépte le magáról az alsóját.
-Várj egy percet!-utasítottam.
-Egyetlen egy percet sem várok Emily! Most azonnal kellesz nekem!-közeledett.
-Maradj itt!Bementem a furdőbe és kiszedtem magamból a cuccot (tampont gyermekeim) és már mentem is vissza Kylihez.
18+ következik!
-Na végre már, hogy itt vagy!-döntött le az ágyba.
-Hiányoztam?
-Nagyon!
-Csak akartam szolni, hogy mostmár nem ömlik belölem annyira a vér szóval...-nem hagyta, hogy befejezzem, mert egy nagyon hosszú és türelmetlen csókot lehelt az ajkaimra.Ujra csókokkal kezdte ellepni a testemet, amit nagyon élveztem és sóhajokkal díjaztam őket. Végig puszilta a felsőtestem, majd a combomat kezdte puszilgatni. A belső combomra is hintett pár puszit aztán a nőiességembe is belepuszilt. Majd fölém hajólt és ujra megcsókolt. Közben nagyon lassan belémhatolt.
-Úr Isten!-nyögtem bele a szájába,mikor már teljesen bennem volt.
A lábaimat a dereka köré fontam és a körmeimet belemélyesztettem a hátába,majd szépen lassan mozogni kezdett. Én meg a fellegekben éreztem magam. Minden féle poziciót kipróbáltunk, de egyik sem volt olyan kényelmes, mint amikor én vagyok alul Kyky meg felül... Már nagyon nagyon elfáradtunk a végére és Kylian végre belém élvezett legalább 10szer... És kétszer a számba... Igen le is nyeltem.
-Istenem de jó vagy...-sohajtottam.
-Kibaszottul jól esett ez most nekem.
-Ahhhh nekem is! Menjünk fürdeni! Most!Kylian végre kihúzta belőlem a férfiasságát és elindult a furdő fele. Megpróbáltam én is felállni, de olyan durván csináltuk, hogy nem tudok felállni...
-Kylian! Vegyél fel és vigyél a furdőbe!-mondtam.
Kyky felvett az ölébe és ujra belém helyezte a kulcsát (🍆), majd beállt a zuhany alá amit langyos vízre álított. Neki nyomott a hideg csempének és ujra mozogni kezdett. Elértem azt a szintet ahonnan már nincs vissza út... Mégjobban akartam, hogy belém hatoljon. És ezt meg is érezte ezért brutál gyorsan kezdte mozgatni a csípőjét, ezálltal a férfiassága is felvette a csípőjével a ritmust. Közben a nyakamat szívta, majd ujra megtöltött egy adag tejjel. Aztán éreztem, hogy ez nagyon spriccel,persze ezt ő is észre vette ezért kihúzta belőlem és a számba célozta a többit.
-Imádlak! Te vagy életem értelme!-sóhajtotta a kifáradt barátom.
-Szint úgy Szerelmem!Rátapadtam az ajkaira és szenvedélyesen megcsókoltam. Végre le tusoltunk, majd lecseréltük az ágyneműt és össze bujtunk, és elaludtunk.
Reggel megint arra keltem, hogy hánynom kell, ami meg is történt, majd utána felhívtam Laura-t az orvosomat.
-Szia Laura!-köszöntem.
-Szia Em! Mi a helyzet?
-Fhú... Tudnál nekem segíteni?
-Aham persze mond csak!
-Na csak annyi a baj, hogy mostanában minden egyes együttlét után hánynom kell. Nem nyelek le olyan sokat belőle... Csak egy kicsit...
-Értem. Na akkor egy picit hagyd abba a fogamzásgátló szedését kb 2 hétig. Gyere be ha úgy érzed!
-Rendben! Akkor számíts arra, hogy ott leszek!
-Oké! Na akkor sziaaa!
-Szia!Ledobtam a telómat az alvó Kylian mellé és egy nagyon nagyon nagyot sóhajtottam.
-Elvigyelek?-kérdezte Kyky.
-Nem alszol?
-Nem.
-Uf... Öhmm... Nem kell... Megoldom én...
-Nem Kicsim! Elviszlek én!Végül belementem. Szóval Kylian drágám elvitt orvoshoz és be is jött persze... Ott állt Laura mellett a pali bazdmeg és nézte, hogy mit csinál...
ESTÁS LEYENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...