19.rész

715 19 4
                                    

Aztán valami olyat irt amitől könny szökött a szemembe...

Kylian üzenete: Akkor talán vissza kéne mennem Párizsba...🤷🏽

Emily üzenete: Ezt most nem komolyan gondoltad ugye? 😟🥺

Kylian üzenete: De igen komolyan gondoltam...🙂

Erre nem irtam vissza csak zokogva lefutottam a nappaliba ahol Kylian feküdt.

-Na még is csak menjek fel?-kérdezte.
-Ühüm!
-Le nyugodtál?
-Nem, mert azt irtad, hogy vissza méssz Párizsba!
-Jaj kicsiiiim tudod jól, hogy nem hagynálak itt soha! Veled jöttem veled megyek!
-Nagyon megilyedtem!
-Gyere ide!

A csatár megfogta a karomat és szoros ölelésbe vont.

-Huzzatok aludni szarosok kezdődik a Szülejmán!-jött mama egy tál popcornal a kezében.

Felmentünk a szobába majd bebujtunk az ágyba. És ismét nem tudtunk aludni ezért csak fetrengtünk. Mbappé a hajammal játszott én meg csak néztem az arcát. Majd könnycseppek kezdtek lefolyni az arcomon.

-Hé kincsem! Mi a baj? Csúnya vagyok?-tapogatta meg az arcát a csatár.
-De hogy! Csak... Annyira szeretlek!
-Én is szeretlek kincsem de ne sírj!
-De muszáj!
-Isteneem naa te most azért sirsz, mert nagyon szeretsz?
-Ühüm...
-Édes kincseeem! Én is nagyon szeretleeeek! Csak ezért ne sirj kérlek!
-Jó megpróbálom... Nem nézünk mesét?
-De, de mit nézzünk?
-Minyonok?
-Az uncsi...
-Akkor Spongyabobot?
-Neeem.
-Akkor a Hotel Transylvania-t.
-Jooo azt szeretem.

Kylian elindította a mesét amit néztem egy darabig de bele aludtam.
Reggel 6kor arra keltem,hogy Kylian simogatja a hajamat.

-Jó reggelt szerelmem! Gyere kelj fel, mert megyünk reggelizni és utána meg megyünk még valahová!-ébreszgetett a focistám.
-Mmm... Hagyjál....
-Gyere szépen kincsem.
-Mmmm... De álmos vagyok...
-Tudom tudom de muszáj lesz felkelned nem sokára indulunk és még meleg a kaja oda lent.
-Jó naa akkor felkelek.

Felkeltem az ágyból felvettem Kylian pulcsiát és lesétáltunk a konyhába. Megreggeliztem majd anyu mondta, hogy menjek fel és öltözzek sportosan. Hm talán túrázunk... Na mindegy. Felvettem egy nike-s sport gatyát és egy fehér nike-s haspolót és a szettemhez illő nike cipőt. A hajamat meg Inez gyors befonta kettőbe és már mehettünk is. 7:30kor sikerült elindulni... Beültünk egy ilyen kisbuszba és azzal utaztunk 8 orát... Az út az hosszú volt nagyon de jókat énekelhettünk, röhögtünk egy csomót Lucas szerencsétlenségén, mert kiborította a ropit a földre és mikor szedte volna fel apu fékezett egy nagyot és előre esett. Aztán én Kyliannak dölve elaludtam. Persze lenyálaztam a pulcsiát hehehee...

-Te most komolyan lenyálaztad a pulcsiiim?-akadt ki Kylian.
-Nem direkt vooolt!
-De mi van ha bele ragad és nem jön ki?
-Nyugi! Anyu dobj hátra egy kis vizet!

Anyu hátradobta a vizet.

-Azzal most mit akarsz csinálni?-kérdezte mogorván a csatár.
-Kiszedem belőle a foltot.

Öntöttem egy kis vizet a kupakba majd ráöntöttem a foltra és az ujjaimmal surolni kezdtem. Megvártam amíg megszáradt, majd fujtam rá egy kis parfümöt.

-Te aztán okos vagy!-dicsért meg.
-Köszike de most az én illatom van a pulcsidba...
-Az nem baj!
-ANYUUUU? MIKOR LESZÜNK MÁR OTT?-kiáltotta Nicolas.
-Még van 4 óra fiam azt még kibirod!-szolt rá anyu.
-De pisilnem kell!-nyavajgott.
-Nekem is kell!-szoltam bele a beszélgetésbe én is.
-Istenem gyermekeim kibirjátok még!-dörzsölgette a halántékát anyu.
-De nekem is kell!-szolalt meg Lucas is.
-Jolvan akkor mindjárt félre állunk!-fujta ki a levegőt anyu.

Félre áltunk én, Inez és Carol letámadtuk a női wc-t Danielanak meg nem kellett wcznie. Nicolas, Lucas, Carlos és Kylian meg a férfi wc-t. Miután elvégeztük a dolgainkat ujra elindultunk a kisbusszal. De az út hátra levő részében nem történt semmi izgalmas azon kívül, hogy Nic nyavajgott, hogy éhes. Mama meg pofon vágta, hogy kussoljon már. A hiszti királynő szerencsére most kussban volt, mert zenét hallgatott egész úton...

-Na gyermekeim megérkeztünk.-mondta apu majd leállította a motort.

Kiszálltunk a kisbuszból és mindenki nyújtozódni kezdett. Amúgy Andalúziába jöttünk a Negratín tóhoz. Nem értem, hogy miért nem mehettünk volna inkább a tengerpartra Barcelonaban de már mindegy....

-Na gyertek!-szólalt meg anyu majd elindult egy sziklás hely felé.

Elindultunk mi is és nekem sikerült egyből kitörnöm a bokámat.

-BAZDMEG!-ordítottam fel.
-Mi történt?-kérdezte aggódva a focistám.
-Kiment a bokám!
-Nyugi mindjárt jobb lesz!-Gyere állj fel.

Megfogtam a csatár kezét aki egyből fel is húzott.

-Törted volna el a lábad te nyomorék...-mormolta mellettem Daniela.
-Hallod te nyomorék? Miért jöttél te ide egyáltalán?-kérdeztem tőle.
-Mert muszáj volt! Hidd el nem akartam volna veled egy légtérben autókázni csak hát elrángattak!
-Ki rángatott el most úgy őszintén?
-Anyád!
-Ch téged?
-Igen engem te szajha!
-Az én anyám? Pfffff jó vicc! Max Lucas! De még szerintem ő sem! Csoda, hogy még nem ölte meg magát melletted!
-Én meg azt csodálom, hogy egy ekkora senkiházi ribanccal jött össze Kylian Mbappé!
-Na mostmár üljél lefele a seggedre, mert nagyon nagy lett a szád! Csak nem tudom, hogy mire!

Anyunak valahogy sikerült rendet tennie köztünk. Időközben amúgy elértünk a tóhoz aminél fotózkodtunk és köveket gyüjtöttünk a partjáról.

-Jól láttam ott azokat a bazárokat?-hunyorogtam a tályba.
-Ahaaaaam! Menjünk odaa!-ugrándozott mellettem Carol.

Oda mentünk a bazárokhoz ahol rengeteg hülyeséget vettünk. Én vettem 2 darab nagyon erős mágnest amivel majd tudok szórakozni, egy rubikkockát is vettem meg egy plüssöt amit igazábol nem én vettem hanem Kylian vette nekem. Igazábol még nézelődtünk picit majd elindultunk vissza Barcelonába. Kb éjjel 2re érhettünk haza és hulla fáradtak voltunk. Gyors letusoltunk és ágynak estünk a focistámmal és összebujva elaludtunk...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Onde histórias criam vida. Descubra agora