Délután keltem és furán néztem a mellettem lévő helyre mivel senki nem volt ott. Gyorsan kikeltem az ágyból, lefutottam a konyhába de ott sem volt senki. Benéztem az összes fürdőbe, szobába de senkit nem találtam. Beparáztam és felhívtam Kyliant, hogy hol van. Nem vette fel. Hívtam még 10szer akkor sem vette fel. Már 40edjére hívtam akkor sem vette fel. Ültem az asztalnál és bőgve rágtam a körmeimet és figyeltem a telefonomat. Még mindig semmi. Felhívtam még 20szor de most sem vette fel. Lassan azon gondolkoztam, hogy felhívom a rendőrséget. De nem tettem, mert hirtelen lenyomodott a kilincs. Kylian Mbappé lépett be rajta.-Bazdmeeeg Emiiii elfelejtettem szolnii, hogy edzésen voltaam! Ne haragúdj!
-TUDOD TE, HOGY MENNYIRE AGGÓDTAM ÉRTED? NEM HAGYSZ EGY KIBASZOTT ÜZENETET, HOGY HOVA MÉSSZ! 71 SZER HÍVTALAK DE NEM VOLTÁL HAJLANDÓ FELVENNI! DE MÉG VISSZA SE HÍVTÁL! MÁR AZON GONDOLKODTAM, HOGY... HOGY....-nem tudtam befejezni, mert ahogy ujra elgondoltam, hogy Kylian éppen autóbalesetet szenvedett újra sírni kezdtem és lerogytam a földre. Mindenem reszketett...-Bocsánat tényleg ki ment a fejemből... Így is el késtem, mert későn keltem én is és siettem.
-Jó...de máskor ne csinálj ilyet!
Felálltam a földről, letöröltem a könnyeim és szorosan megöleltem a barátomat.
-Szeretlek!-suttogta a fülembe.-ja és képzeld ki vettem 3 hét szabit, hogy eltudjak menni veled spanyolba. És a repjegyeket is megvettem már.
-Ezt most komolyan mondtad? Kérlek hadd fizessem ki az enyémet!
-Ácsi ácsi!-emelte fel a mutató ujját.-Ez egy aji tőlem neked szoval nem fizetheted ki!
-De igen Kylian kifizetem!
-Nem és kész!
-Jó akkor nem de többet ilyet se csinálj, mert én meg tudom venni magamnak a jegyet!
-Jólvan Baba akkor én most megfürdöm, mert izzadt vagyok! Ja és ma te alszol nálam!-mondta és azzal sakron fordult és felment az emeletre fürdeni. Én is felmentem a szobámba, mert nagyon álmos voltam. Bebujtam az ágyba és már majdnem félálomba voltam mikor Kylian kijött egy szál törölközőbe. Felhúzott egy alsógatyát és bebújt mellém az ágyba. Megpuszilt és magához ölelve játszadozott a hajammal. Engem teljesen elnyomott az álom. Ötkor felkeltem és Kyliant ujra felszívta az ágy.(xd) Lementem a konyhába inni. Aztán csak annyit láttam, hogy Kylian a konyhatündér süt valamit. Nem tudom mi volt az de isteni illata volt.-Mit sütsz?
Kérdeztem majd oda álltam mellé.
-Vegán Paellát és Galíciai mandula tortát.
-De ezek Spanyol ételek!
-Tudom azért csinálom!
-Mmm amúgy mindennek nagyon jó illata van! Segítsek?
-Nem keeeell ezt most hadd csináljam én egyedül!
-Oki akkor én felmegyek tusolni és hajat is mosok! Kiálts fel ha kell segítsek.
Mondtam majd nyomtam egy puszit az arcára. Ujra felmentem a szobámba bementem a fürdőbe és letusoltam a sárga dinnye illatú tusfürdőmmel aminek amúgy vatta cukor illata van (de mindegy). Megmostam a hajam, kiszálltam a kádból, megtörölköztem és vissza vettem Kylian pulcsiát és alá húztam egy fekete rövid nacit. Lementem ujra és láttam, hogy meg van terítve és el van mosogatva(!!!!!!!). Kylian éppen akkor vette ki a mandula tortát mikor oda értem hozzá.-Díos mio ennek nagyon jó az illataaa!
Erre a mondatomra kaptam egy jó nagy mosolyt.
-Vatta cukros tusfürdőt használsz?
-Dehogy! Ez sárga dinnyés!
Nevettem ki.
-Jaaa! Na de csüccsenj le Kylian éttermébe, mert jön a kaja.-fordult oda hozzám és nyomott egy puszit a fejemtetejére.Leültem, Donaelló tett nekem egy kis vegán Paellát és vágott egy szeletet a mandula tortábol. Megvártam amig magának is kiteszi és elkezdtem falatozni.
-Najo benned kell legyen spanyol vér, mert ez valami isteni lett! Spanyolba sem ettem még ilyen jót!
-Hát pedig nekem a családomban nincs spanyol származású ember.-vonta meg a vállát mosolyogva.Megettük a kaját, majd Kylian közölte velem, hogy indulunk át hozzá.
-Jó de én ruhát kell még össze pakolnooooom!-mondtam neki.
-Nem baj majd én adok!
-Ah de fehérneműt is adsz meg melltartot?
-Veszünk!
-Akkor várj már egy picit, hogy szedjek elő legalább valamit!
-Jó megvárlak de nagyon siess!
-Oké oké!Felfutottam pár rövid naciért és fehérneműért meg a fogkefémért, fésűmért, dezodorért. Aztán került a neszeszerembe még parfüm, szempilla spirál és szájfény, meg egy óvszer a biztonság kedvéért és már futottam is le.
-Mehetünk?
-Igeen!
Mondtam és kifutottam az ajtón. Beültünk az autóba és nem álltunk meg Kylian házáig. Bementünk majd szembe álltam Kyliannel.-Baj van?
-Dehogy csak... Úgy érzem, hogy mostmár készen állok rá... De persze ez csak akkor valósul meg ha te is készen állsz...
-Mire állsz készen? Jaaa persze én is készen állok.Megfogtam Kylian kezét, behúztam a szobájába ledöntöttem az ágyára és ráültem...
ESTÁS LEYENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...