-Rendben kezdj mindent az elejéről. Hogy ismerkedtetek meeeg, mikor volt az első randitok stb....
-Szóval nagyon izgin ismerkedtünk meeeg! Ott voltunk a meccsükön amikor Chelseaval játszodtak és a meccs végén kerestem a wct de nem kaptam aztán Neymar segített, jöttem vissza a wcről és Ney leszolított, hogy adjam oda az insta nevem aztán jöttek a többiek és ugye Kylian is és amugy egy aláírás felajánlással kezdődött az egésssssssz.
-De Neymar is segített az ismerkedésben?
-Aham odaadta Kyliannek az instámat.
-Na de mond tovább!
-Aztán képzeld el, hogy nekem adta a mezét amit amúgy előttem vett le szóval nem volt szégyenlős. Aztán jött a volt legjobb barátnőm és össze vesztünk az öltöző előtt és Kykym megnyugtatott, hogy semmi baj nem lesz! Amugy lebőgtem a sminkemet szóval el kellett menünk a wcre ahol kapaszkodj meg mi történt!!!!!!!! A WCN CSÓKOLT MEG ELŐSZÖRRRRRR!!!
-UUUUUUUUUUUUU
-Csajok csendesebbeeeen!-kopogott az ajtón Kylian azt hiszem.
-Fhuuuu és nagyon nagyon nagyon puha ajkai vannak és azokkal az ajkakkal valami istenien csókol!
-Vajon mit használ, hogy puha? Neymarnak mindig száraz!
-Szerintem ajak balzsamot, mert az enyém mindig elfogy nagyon hamar úgy, hogy nem is használom.
-Hol vetted? Veszek Neymarnak egyett!
-Asszem a Dmbe vettem de nem biztos. Na de amugy a wcben csokolt meg először. Utána meg a házam előtt!
-De te csókoltad meg először vagy ő?
-Ő rátapadt a számra amit nem elleneztem.
-Uram atyám ez nagyon romcsiiiiii!
-Ugyeee? És este írt is, hogy nincs e kedvem vacsizni menni. Aztán délelőtt átjött filmezni. És ugye az a vacsi volt az első randink amin ti is ott voltatok.
-Annyira édesek voltatok akkooooor! Ahogy megcsókoltátok egymást uuuu!
-Jaaaaaaaj olyan jó volt az a csók!
-Na és amúúgy megvolt már az első alkalom?
-Igen képzeld eeeel az ágyban is isteni! Naon jol el tud kényeztetni és nagyon jol tudja, hogy hogyan kell orgazmust okozniii!
-Uuu akkor nagyon dúl a "láv".
-Igeeeeen nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szereteeeem!
-Elhiszeeem! És ő is nagyon nagyon szeret látszik rajtaaa!
-Na és te, hogy ismerkedtél meg Neyyel?
-Tinderen! Legyen elég ennyi! Mert a többi nagyon gáz!
-Hát okkkkké!
-Na de én megyek, mert Ney már biztosan vár! Joéccakátttt!
-Jóéjjjjjjjt!Carollal beszélgetni amúgy nagyon nagyon jó főleg szerelmi témákrol,mert mindig jó tanácsokat ad! Amúgy hiányzott már ez, hogy valakinek elmondjam ezt... Jennifernek nem tudtam elmondani de jobb is, hogy nem neki mondtam el. Azóta eltelt legalább 1 hónap és nem keresett. Hamar túl esett rajtam. Na mindegy én is. A merengésemet egy cuki focista zavarta meg amit nem is bánok...
-Min töröd így a fejed manó?-kérdezte Kylian.
-Te használod el az ajak balzsamomat?
-Ja aham miért?
-Te kis smucig! De nem baj, mert irtó puhák az ajkaid tőle! Imádom mikor a puha ajkaiddal megcsókolsz!
-Kérsz most is?
-Igen! Kérek puszikat!Kylian puszikat kezdett adni az ajkaimra. Aztán mikor abba hagyta átölelte a derekam és magához húzott.
-Hallod kicsim?-kérdeztem.
-Igen?
-Mason Mount-nak van barátnője?
-Nincs asszem....
-Az jó, mert én leszek akkor.
-De attól még maradsz az enyém is ugyee?
-Neeeeeem akkor csak a Masoné leszeeek!
-Fhuha akkor lehet verekednem kell vele!
-Dehogy csak hülyültem, nem kell nekem Mason!
-Pedig megvertem volna.
-Jo éjt kicsim!Megcsókoltam és megpróbáltam aludni. Aludtam kb 10 percet és felkeltem, mert egyszerűen nem tudtam aludni.
-Kicsim alszol?-kérdeztem.
-Nem....,mert nem tudok aludni...
-Én sem tudok.
-Csinálunk valamit?
-Mit?
-Nem tudom....nézzünk TV-t.
-Oké de mondanom kell valamit.
-Huh rosszul kezdődik....
-Ugye Marctol kaptam egy kétszemélyes repjegyet Balira 1 hétre és azt szeretném, hogy elgyere velem csak már így is sok szabadságot vettél ki.... És nem szeretném, hogy miattam elszurd a karriered...
-Aham és mikor mennénk?
-Julius 31től augusztus 7ig...
-Szóval miután haza megyünk spanyolból egyből megyünk is Balira?
-Nem, mert 29én megyünk innen haza még van 15 napunk itt...
-Ahaa csak nekem augusztus elsején meccsem lesz....
-Akkor viszem Masont...és a homokban gyereket gyártok majd vele...
-Menjel naaaa nem is ismered Masont!
-Te azt honnan tudod?
-Figyelj kincsem... Csináljuk úgy, hogy maradunk még 1 hetet és a harmadik hétben elmegyünk Balira. Előre hozzuk azt az 1 hetet oké?
-Rendben...-Akkor mit nézünk?
-Nézzük meg a Miutánt!
-Biztos? Nem fogsz tőle megkanosodni?
-Dehogy! Vagyis én nem aztán, hogy rád jön e a "baszhatnék" azt viszont már nem tudom...
Nevettem.Elindítottuk a filmet és nem birtam magammal. Minden egyes részleten vigyorogtam,mint egy hülye.
-Én mondtam neked Kicsim, hogy kanos leszel....-szolalt meg Klyi a film közepénél.
-Nem is vagyok kanossss!
-De az vagy! Ilyenkor mindig elvörösödsz és megállíthatatlanul vigyoroooogsz!
-Najo lehet tényleg az vagyok! De most nem vágyom szexre...-Majd Párizsban.... Vagy Balin...
-Bolond vagy szerelmem. Inkább nézzünk Hotel Transylvania-t.
-Okkkkkkkkké de az ugye nem kanosít be? Mert akkor tényleg le kell venned rólam a bugyit...
-Dehogy is! Az egy rajzfilmmm! Nagyon be vagy indulva.
-Ja szerintem is...Ráültem Kylian csipőjére és csokolgatni kezdtem.
-Kicsim... Azt...mondtad...nem...vágysz...szexre
-Tévedtem! Nem várok addig ameddig vissza megyünk Párizsba vagy Balira megyünk!
-Kicsim! Nincs nálunk most óvszer! Ugyhogy nem!
-De anyunak kell kisunoka!
-Najolvan Emily Roberts most szépen kikapcsoljuk a TV-t te lefekszel aludni én meg le megyek a kanapéra! Tulságosan is kanos vagy!
-Ahj jolvan!Duzzogva leszálltam Kylian csipőjéről és elfordultam előle. Nem viccelt tényleg le ment a kanapéra. Ahelyett, hogy lementem volna irtam neki instán.
Emily üzenete: Te most komolyan fent hagytál egyedül?🙂
Kylian üzenete: Komolyan fent hagytalak kicsim! Nyugodj le aztán vissza megyek! ❤️
Emily üzenete: Szerintem ne gyere vissza ha itt hagytál! 😘
Kylian üzenete: Jolvan akkor nem megyek vissza! 🤷🏽 De te tudod...
Emily üzenete: Így jártál! Lementél akkor ne is gyere vissza többet...😀🙂
Aztán valami olyat irt amitől könny szökött a szemembe...
YOU ARE READING
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...