Anyu hívott. Nyultam volna a telefonomért, de Kylian elvette.
-Nemár! Add ideee!-nyavajogtam.
-Egy csókért cserébe!
-Kylian! Azonnal add ide! Mi van ha bajuk van?
-Jolvan tessék! De utána kérem a puszimat!Kikaptam a kezéből és felvettem.
-Hola anyu!-köszöntem bele.
-Kislányom! Nem felejtettél el valamit?-kezdte.
-De, igen elmosogatni! Na de akkor most leteszlek! Puszikaaaa.Kinyomtam a telefont és rámásztam a szerelmemre és megcsókolgattam. Majd lementem ahová a csatár is követett.
-Holaaaaaa kislányom!-intett anyu az ajtóból.
-DÍOS MÍOO! AZTA KURVA! DE MEGILYEDTEM!-szöktem félre.
-Hogy beszélsz?
-Bocsánat!
-Sziaaaaa unokám!-csoszogott oda mama hozzám és megcirogatta az arcomat.-Hát te? Miért vagy melltartóba? És mi a faszért van kin a fél picsád a nadrágodból?
-Mama! Ez itthoni ruha! És amúgy is edzésről jöttem és nagyon melegem volt!
-Milyen edzésről?-csodálkozott apám.
-Kézi edzés! Beválogattak a franciákhoz!
-Uuuuuu hát ez nagyon jó!-ugrándozott anyám.
-Ja aham... De kérdésem a következő.... Mit kerestek ti itt?
-Jöttünk meglátogatni!-felelték egyszerre.
-Aha értem....-Kylian fele fordultam és sajnálkozóan ránéztem.
-Nyugodtan szexelhettek! Minket nem zavar! Csak azért halkan...-mondta mama és... NICOLAS! Te szent isten ez is itt van. Nem na, amugy nagyon szeretem a tesómat.
-NEM HISZEM EL! NEM MEGY A SZÜLEJMÁN!-sikonyált az öregnő.
-Jaj mama! Most belehalsz?-kérdeztem unottan.
-Bele!
-Van 3 vendég szobám! Mind 3 a folyosó végén van!-fordultam oda anyához.
-Oké!Megfogtam a barátom csupasz kezét és felhúztam a szobámba.
-Menjünk fürdeni.-mondtam,majd kikapcsoltam a melltartómat.
Kyky oda állt a hátam mögé és végig húzta rajta az ujját. Majd magafele fodrított és a derekamnál fogva magához húzott. A melleim hozzá simultak a mellkasához, majd a fenekemnél fogva, felvett az ölébe. Tartottuk a szemkontaktust... Egy darabig... Mert Kylian behunyta a szemét és szenvedélyesen megcsókolt.
Leszálltam az öléből és felvettem a köntösöm, majd át sétáltam a nagyfürdőbe ahol kád is van. Engedtem bele vizet, gyertyát gyujtottam és felkapcsoltam pirosra a furdőszobám ledét. Meg hallkan egy kis klasszikus zenét engedtem.-Gyere életem!-léptem be a szobába.
-Hová?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Majd meglátod de gyere már!Felállt az ágyból, majd ő is magára kapott egy köntöst és jött utánam.
-CSALÁD! A NAGY FÜRDŐBEN LESZÜNK! BE LESZ ZÁRVA AZ AJTÓ!-kiabáltam le anyuéknak.
-OKÉ CSAK GYEREK NE LEGYEN BELŐLE!-hallottam meg a tesóm hangját.
-KAPD BE!Megforgattam a szememet, majd bementünk a fürdőbe. Mivel már láttuk egymást ruha nélkül, nem fordultunk el egymás elől. Amíg levetkőztünk tartottuk a szemkontaktust.... Majd Kylian a perverz vadállat végig mért, és beharapta az ajkait. Persze... A nemi szerve is megemelkedett... Én még mindig mélyen a szemébe néztem és közelítettem hozzá.
-Gyönyörű vagy...-suttogta.
-Jól nézel ki...-léptem még közelebb hozzá. Letámadtam a fiú ajkait, mire megint a karjai között voltam.Nem tudom, hogy hogyan történt de Kyky bennem volt. De nem, nem történt semmi több... Még... Kylian beleült a kádba, majd én is beültem. Neki döntöttem a fejemet a mellkasának ő meg a karját a hasamnál fonta össze,majd simogatni kezdte.
-Szeretnék majd egyszer egy fiút meg egy lányt...-súgta a fülembe.
-És melyiket szeretnéd előbb?
-A fiút...
-Miért?
-Hogy majd megvédje a kishúgát.
-Majd egyszer...Kylian végig simította a kezét a melleimen, majd onnan fel az államig. Megfogta a két újjával és maga fele fordított aztán egy hosszú, érzelmekkel teli csókot lehelt az ajkaimra. Miután elválltak az ajkaink, szembe fordultam vele és szorosan magamhoz öleltem.
22:59
Kiszálltunk a kádból és a szoba fele vettük az irányt.
-Kicsim...-szolt aggódó hangon Kylian.
-Mi a baj?
-Valami piros csöpög a lábaid közül...
-Ezaz végre! Azt hittem sose lesz már itt!
-Ühmmm... Ez baj?
-Dehogy! Azt jelzi, hogy nem vagyok terhes.Ahogy a szobámba értem egyből megcéloztam a furdőmet. Gondosan tisztába tettem magam, felkaptam egy szürke melegítő nacót meg egy fehér croptoppot.
-Megyünk valahová?-érdeklődött Kylian.
-Ja hát akarok menni sétálni...
-Na akkor menjünk.Elindultunk Kykyvel egy romcsi éjjszakai sétára. Elmentünk a Louvre-hoz. Oda leültünk egy padra és néztük a helyet. Majd elindultunk az Eiffel toronyhoz. Találtunk egy non-stop kisboltot, bementünk és vettünk vizet meg fagyit.
-Kicsim?-kérdezte Kyky miközben kibontotta a vizét.
-Igen?
-Nem megyünk el egyet nyaralni valamerre?
-Uuu dee! Csak hová menjünk?
-Egyiptom vagy Ciprus. Esetleg még Bora Bora...
-Bora Borára megyünk!
-Oké nekem nyolc! Nekem mindegy, hogy hol szexelünk majd, csak ne a homokba...
-Bolond vagy Kylian! De így szeretlek én téged!
-Ahwww édes vagy szerelmem. Nem fázol amúgy? Tiszta libabőr vagy!
-De, csak egy kicsit...
-Tessék! Vedd fel!-nyujtotta oda a pulcsiát, amibe kérdés nélkül belebujtam.
-Megyünk mostmár?
-Igen kicsim.Haza fele rengeteget beszélgettünk, meg nevetgéltünk, aztán mikor haza értünk mama a kanapén ülve bűvölte a tévémet.
-Hát ti meg merre csavarogtatok?-érdeklődött az öreg.
-Csak sétáltunk!-feleltem.
-Jolvan de mostmár menjetek aludni!
-Oké mama! Jó éjt! Szeretleeeeek!-mondtam és felmentem a lépcsőn.Felvettem a pizsimet, majd a tükör előtt álltam és nézegettem magam, mikor Kylian is feltévedt. Szokás szerint végig nézett. De most nem harapott bele az ajkaiba, hanem bele markolt a fenekembe. Na mindegy... Kyky is felvette az alvós alsó gatyáját és bebujt mellém az ágyba. Aztán reggel....
YOU ARE READING
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...