Feltrappoltam a szobámba és bevágtam az ajtót ami 2 másodperc mulva kinyilt. Kylian lépett be rajta én meg nem köszöntem neki, ezért ő sem köszönt. Egész délután a szobámban gubbasztottam. Majd megfogtam magam, felvettem a bikinim és kiültem napozni. Közben a családom meg a barátom elmentek egy étterembe ebédelni engem meg itthon hagytak. Szuper. Napoztam még egy picit aztán eszembe jutott, hogy holnap van a szülinapom. Akkor a legrosszabb az ember szülinapja ha éppen nem beszél a családjával vagy levegőnek nézik. Már vacsora idő volt ezért gondoltam lemegyek a családomhoz enni. Mindenkinek volt tányér rakva csak nekem nem. Na mindegy. Leültem Kylian mellé és leraktam a tányért. Nyultam volna a zöldséges tálba de anyu megszólal.
-Nem lehetne megoldani azt, hogy ne legyél itt?
-Ja...de persze...bocs...Felálltam az asztaltól és könnyes szemekkel felbaktattam a szobámba, bekapcsoltam a laptopom és repjegyeket néztem ami vissza fele megy Franciaországba. Még nem foglaltam le, mert el kellett mennem wcre. Úgy hagytam a laptopom és lebaktattam a lépcsőn. Ránéztem az asztalra ahól mindenki jó ízzűen evett. Elvégeztem a dolgom vissza mentem a szobámba majd elhatároztam, hogy elmegyek egyet vacsizni. Ha már itthon nem ehetek. Elővettem egy csinos ruhát amiből kicsit direkt kicsúsztattam a mellem csak azért hogy idegesítsem Kykyt. Sminkeltem majd lesétáltam a konyhába ahol "telefonáltam".
-Szia Marc! Akkor mikor talizzunk? És hol? Okés akkor ott várlak majd puszi!
Tettettem,hogy telefonálok. Láttam Kylian arcán, hogy kiült rá a düh, a féltékenység és a szomorúság. Na mindegy is. Elmentem egyet inni és már indultam is.
-Hová lesz a menés ilyen szerelékbe kisasszony?-kiabált utánam a mama de én arra már becsuktam az ajtót és beültem apa kocsiába. Vissza csusztattam a melleimet a ruhába és már mehettem is. Oda értem egy kellemes étteremhez és bementem. Rendeltem magamnak egy nagy sonkás pizzát amit hamar kihoztak. Amielőtt fogyasztottam volna kitettem insta storyaba és alá írtam spanyolul, hogy "randizunk". Megettem a pizzámat és haza indultam. Haza érve bementem a szobámba és egy sirdogáló Mbappéval találtam szembe magam. Meg sem kérdeztem tőle, hogy mi a baja csak felkaptam a pizsim és átmentem a vendégszobába a teknősömmel együtt. Ja meg Mbappé pulcsiát is vittem. Már feküdtem volna be az ágyba de valaki kopogott. Nem mondtam, hogy bejöhet de mégis bejött.
-Elmondanád, hogy neked mégis mi a fasz bajod van? Nem szolsz semmit csak valami Marc csávokkal méssz el randizni miközben még együtt vagyunk! Hozzám sem szolsz!
-Itt nem nekem van bajom, hanem neked Kylian. Elmész nélkülem akvaparkba, haza jössz és levegőnek nézel, nem szoltál hozzám, nem jöttél oda, hogy legalább, LEGALÁBB megsimitsd a karomat vagy valami. És te nem akartál velem lenni. Inkább mentél akvaparkozni. Pedig felajánlottam, hogy menjünk el valahova KETTEN de nem, mert te inkább akvaparkba mentél és nem zavartattad magad nem érdekelt mi volt velem. Tőled meg is ölhettek volna úgy is leszartad volna.Kylian nem szolt semmit csak könnyes szemekkel nézett rám.
-Nem akarod már, hogy a barátnőd legyek?
-De szeretném. Szeretlek Emily érted?
-Szeretsz de mégsem vártál haza... És nem mondtad anyunak, hogy ne küldjön el, nem kérdezted, hogy kivel megyek és hova, azt sem mondtad, hogy kilátszik a mellem, meg nem hivogattál, hogy hol vagyok...
-Nem történt semmi az akvaparkban ha erre vagy kiváncsi... Egy lányt sem néztem meg....Erre meg én nem szoltam semmit. Szegény Kylian sírni kezdett.
-Sajnálom Emily de nem tudom mi bajom van... Haza akarnék menni Párizsba de nem akarlak itthagyni téged! Szeretlek és nem tudok elégszer bocsánatot kérni a mai miatt...
Kylian nem tudta befejezni a mondani valóját, mert megcsókoltam. Hihetetlenül hiányzott az, hogy végre megcsókolhassam.
-Amúgy én egyedül voltam az étteremben... Semmien Marcal nem voltam. Semmi pénzért nem hagynálak el.... Jobban szeretlek téged mint bárki mást.
-Szeretlek és holnap elmegyek veled akár hová. Veled töltöm a napomat. Csak most gyere aludni....
Mondta Kylian és hosszasan megcsókolt.Vissza mentünk a szobámba és összebujva elaludtunk. Reggel Kylian ismét nem volt mellettem, szuper én meg ujra bedöltem neki. Kikászálódtam az ágyamból felhúztam a papucsomat és lecsoszogtam.
-Jó reggelt....-köszöntem az éppen kávéző családtagjaimnak.
-Jó reggelt!Érdekes most az egész köszönt. Na mindegy. El suhantam a konyháig ahol még volt pont annyi kávé mint amennyi nekem kell. Levettem a bögrét és már töltöttem volna a kávémat mikor egy izmos kezet éreztem a derekamon.
-Jó reggelt szerelmem.-suttogta majd megpuszilt.
-Jó reggelt.
-Na most mi a baj?
-Mhm semmi csak álmos vagyok.
-Ja amúgy a teknősöd az éjjel beesett a pólómba nem tudom hogy.
-Hupszi.
Nevettem. Kitöltöttem a kávém és megfordultam, hogy szembe lehessek Kyliannel.
-Te reggel is hogy lehetsz ennyire gyönyörű?
-Jaj nem tudom. Szerintem éjjel valami szépitkező arc plasztikai műtéten estem át.
-Bolond vagy!
Mondta mosolyogva majd egy "nagyon rég adtam reggeli csókot szóval most kapsz egy jó hosszút" csókkal köszöntött. Idill pillanatunkat mama zavarta meg.-Gyermekeim menjetek a szobába ha éppen kanosak vagytok. Na sipirc.
Hesegetett el. Felvettem a bögrémet és elindultunk a nappali felé. Levágtam magam a kanapéra. Kyli is leült és át karolta a vállaim és magához húzott.
-Cső!
Vágta le magát mellénk Lucas.
-Cső!
Köszöntünk mind ketten.
-Ma lesz ilyen családi össze ülés tudod lesz kaja, pia minden ami kell.
Fordult felém Lucas.
-Aha jó...a hiszti királynő is jön?
-Dehogy anyu nem engedi inkább elküldte a barátnőihez.
-Hálistennek.-Amúgy hánykor lesz?
-Azt már csak mama tudja.
Mondta Lucas majd felállt és elment.Felálltam én is és elcsoszogtam mamáig.
-Mama! Mikor lesz az a családi össze jöveteles dolog?
-Há' nem tom asszem 4kor! De anyád jobban tudja!
-Kösz mama.Most anyu szobájáig csoszogtam el. Ő azt mondta, hogy 4kor lesz szóval elküldött készülődni. Elkészültünk aztán elindultunk. Mikor oda értünk senki nem volt ott... Bennebb mentem de csak sötétség volt...
KAMU SEDANG MEMBACA
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romansa"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...