Továbbra is Emily szemszögéből nézzük a dolgokat! (persze lesz még ilyen más szemszögből is!)❤️
Amikor Neymar elment kettesben maradtam Kyliannel aki az életem szerelme.
-Köszönöm, hogy megnyugtattál... Nagyon jól esett...-néztem bele Kylian korom fekete boci szemeibe.
-Hát...a hercegnők nem érdemelnek meg ilyen bohócokat akik csak egy ennyin kiakadnak.-mondta majd letörölt egy ujjab könnycseppet az arcomról...-Na gyere menjünk mossuk meg az arcod és utána haza viszlek!-nyujtotta a kezét és felhúzott.Kylian megfogta a kezemet és úgy mentünk el a mosdóig. Amíg én mostam az arcom Kylian a falnak dölve nézett. Elzártam a csapot megtöröltem az arcom és felé fordultam.
-Nagyon szarul nézek ki ugye?-kérdeztem.
Ekkor Kylian oda lépett hozzám a karjait a derekam köré fonta én meg az én karomat a nyaka köré.
-Gyönyörű vagy!-suttogta Kylian.
Mbappé arca és az én arcom közöt 2 centi volt kb. Mindketten egymás ajkait néztük. Majd Kylian nem bírta tovább rátapadt az ajkaimra amitől elsőnek kicsit megilyedtem de viszonoztam! Éppen szenvedélyesen csókolóztunk mikor megszólalt Kyli telója.
-Mostmár mennünk kéne...-suttogtam az ajkaira.(még mindig ugyan úgy álltunk)
-Várj még egy picit...-suttogta Kylian szintén az ajkaimra és újra megcsókolt. Khm eléggé elhúztuk a csókot....khmmm....Eltávolodtam Kylian ajkaitól majd a szemébe néztem.
-Mostmár tényleg menjünk!-mondtam. Mbappé bólintott majd az újjaimat rákulcsoltam az övére.
-te quiero cariño...-mondtam spanyolul. Kyli csak furán mosolygott rám. Én majd mosolyogva legyintettem.Eközben kiértünk Kyli autójához. Beültünk majd 20 perc csöndes autókázás után megérkeztünk. Kyli segített kiszállni és a helyemre Neymar ült be. Megálltunk a kapu előtt és úgy álltunk meg mint 30 perccel ezelőtt. Kyli a derekamat én meg a nyakát fogtam. Most én tapadtam rá az ajkaira és megint szenvedélyesen csókolóztunk amikor Neymar kopogott az ablakon.
-Aludj jól hercegnő majd írok.-suttogta az ajkaimra majd elvette a fejét az enyémtől. Én csak bólintottam majd bementem.
Bezártam az ajtót és elmentem fürdeni.Fürdés közben ujra meg ujra bevillantak ezek az emlékek. Kb a tusoló alatt úgy nézhettem ki mint egy vigyorgó paradicsom ikertesója. Letusoltam, felvettem a pizsim és bebujtam az ágyikómba. Aztán rápillantottam a székemre... És megláttam, hogy a rózsaszínes mezemen számok vannak.
Felálltam és megnéztem. Kylian Mbappé telefonszáma volt rajta.
Elővettem a telefonomat, hogy beirjam a telefonszámát de láttam, hogy instagrammon írt.(emily_robrts): k.mbappe üzenetet küldött.
Egyből megnyitottam.
Kylian üzenete: Holnap lenne kedved elmenni egyett vacsorázni?❤️
Meg kell jegyeznem, hogy a pillangóim brutálisan előtörtek a téli álmukból.
Emily üzenete: Persze, hogy van kedvem! De mikor?❤️
Fent voltam kb 2 órát, mert vártam, hogy Kyli irjon vissza. De nem írt. Meguntam a várakozást és inkább elaludtam. Reggel arra keltem, hogy valaki írt.
(emily_robrts): k.mbappe üzenetet küldött.
Kylian üzenete: Jó reggelt szépség!❤️ Bocsi, hogy nem írtam vissza csak elaludtam közbe!😂 Este 8ra ott vagyok érted!❤️ De azelőtt is össze futhatunk, mert ma nincs edzésem!❤️
Emily üzenete:Neked is jó reggelt!❤️Nem baaj csak azt hittem, hogy már meguntál.☹️❤️12re gyere át filmezni!❤️És onnan majd mehetünk vacsizni!❤️🥰
Pár perc múlva jött a válasz.
Kylian üzenete: Dehogy untalak meeg! Téged nem lehet❤️🥺 12re akkor ott leszek csak addig foglalok egy étteremben!❤️ 🥰
Emily üzenete: De nehogy valami puccos étterembe foglalj! Ne rám költsd a pénzed!🥺❤️ És amíg te jössz addig én rendelek pizzát!❤️❤️
Kylian üzenete: Naaa! Azt hadd döntsem el én édesem, hogy puccos étterembe foglalok-e vagy sem! ❤️🥺😏
Emily üzenete: Jólvan drágám😏❤️! Most megyek rendet rakni, hogy mire jössz legyen rend! ❤️ Puszii🥺❤️
Kylian üzenete: Jólvan kincsem nemsokára ott leszek!❤️🥰
Fogalmam sincs miért becézgetjük egymást de élvezem!
Fel akartam hívni Jenit, hogy mi fog történni de rájöttem, hogy utál xd. Ezért elkezdtem takarítani majd eszembe jutott, hogy nekem van egy nagyon közel álló unoka testvérem aki Spanyolországban lakik. Igaz ritkán beszélek vele de akkor is csak ilyen szerelmi témákról. Ezért gondoltam felhívom.
-Caroline! Sziaa!-köszöntem bele a telefonba.
-Buenos Días mi amigo!-köszönt bele ő is.
-Figyuuu szeretném veled rendszeresebben tartani a kapcsolatot.-mondtam.
-Én iis!-válaszolt vissza a spanyol unokatesom. -Naaa és mesélj mi van veled mostanság!?-érdeklődött.
-Ühmm...Tegnap csókolóztam kétszer Kylian Mbappé-val. Ma meg átjön filmezni és este megyünk vacsizni.-sikongattam a telefonba.
-Na neee az a híres világbajnok focista?-kérdezte csodálkozva.
-Igeeeeeen!-visítoztam.
-Najó irigyellek!-visítozott ő is.
-Na és veled mi vaan?-érdeklődtem felőle.
-Áh nekem nem olyan izgi az életem, mint neked. Amugy hányra megy a focistád?-kérdezte.
-12re!-válaszoltam.
-Uhh akkor hagylak hívj fel, hogy mi voolt!-mondta.
-Oksiii sziaa!-köszöntem el és letettem a telefont.11:20 perc volt és ugyan még se a pizza se Kylian nem érkezett meg ezért gyorsan elhajtottam a legközelebbi bevásárló központba. Gyorsan a kezembe vettem két doboz 20 drabos óvszert, gyorsan kifizettem és már siettem is ki az üzletből. Olyan gyorsasággal hajtottam végig az utcán, hogy majdnem megbüntettek. De így is csak 11:25 re értem haza. Eközben a pizza futár már várt az ajtó előtt. Átvettem és gyorsan bementem a lakásba felfutottam a szobámba. Itt már kicsit lassabban kezdtem mozogni, mert nem siettem. Kicsomagoltam a dobozból az óvszereket és szép gondosan betettem őket a fiókomba. Utána a szekrényemhez léptem kivettem belőle egy szürke melegítő nadrágot és egy fekete crop toppot, kontyba fogtam a hajamat és már kész is voltam. Lesiettem a lépcsőn és ahogy kinyitottam a pizzás dobozt csengettek az ajtómon. Kyli volt az.
-Szia!-köszöntem neki. De nem kaptam választ csak két fekete elkáprázódott boci szemet. -Na ne ennyire szörnyen festek?-kérdeztem aggódva.
-Dehogy nézel ki szörnyen csak életemben nem láttam még ennyire édes lányt...-szolalt meg végre Kylian.
-Uh köszönöm! Én meg életemben nem láttam ilyen édes fiút!-mosolyogtam rá. -Állsz még az ajtóban vagy bejössz?-nevettem. Kyli bejött megállt előttem és oda nyújtott egy szál vörös rózsát...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...