7.rész

1.2K 23 6
                                    

-Ümm Kicsim? Kérdezhetek valamit?-kérdeztem tőle félve.
-Persze életem mi a baj?-válaszolt.
-Hát Caroline 3 hét múlva megy vissza spanyolba és hát Neymar is megy vele és én is elmennék velük...ha nem gond...-néztem rá félve.
-Hát...nem akarok tőled semmit sem eltíltani vagy megszabni, hogy mit csinálj de nagyon féltelek egyedül elengedni...-válaszolta.
-De ott lesz Caroline meg Ney is... Vagy hanem gyere el te is!-kérleltem.
-Nekem nem szimpi az unoka tesód bocsi de én nem szeretném, hogy oda elmenj, mert ki tudja milyen mérget kevernek majd a kajádba...-húzta el a száját.

Amúgy közben megérkeztünk hozzám.

-De akkor gyere el velem te is kicsim!-kérleltem.-Meg amúgy is rengeteg időt töltöttem Carolinennal és soha nem ártana nekem...-néztem rá boci szemekkel.
-Nem tudom,hogy akarok e menni oda...nem is beszélem a nyelvet...na mindegy majd meglátjuk rendben?-nézett rám.
-De én anyanyelvi szinten beszélem a spanyolt kicsiim és soha nem foglak egyedül otthagyni sehol!-öleltem meg.
-Jó... Még eldöntöm, hogy megyek e de először még beszélek Neymarral.-ölelt vissza.
-Rendben addig én felhívom Carrolínit.-ugráltam.

Megkerestem a telefonomat és tárcsázni kezdtem. Nem kellet sokat várnom Carrolíni hamar felvette.

-Mondjad csajszim!-szolt bele ZIHÁLVA!!!!!!!!!!!!!!!
-Uhh akció közben zavartalak meg? Bocsiii hahaha!!-kérdeztem Carolinet.
-Ja aham de nem gond mond mi a baj?-kérdezte ujra.
-Na csak annyi, hogy ha Kylian úgy dönt, hogy jön velem spanyolba akkor megyünk veletek!-mondtam izgatottan.
-Na ez szupcsi majd mindjárt vissza hívlak és mesélek csak most....-felete.
-Jójó persze értem na sziaaa és ne legyél nekem terhes!-mondtam és letettem.

Gyorsan lefutottam Kylihez, hogy elmondjam, hogy NE most hívja fel Neyt de már késő volt! Upszika hehe... Gyorsan megbeszélték a dolgokat majd letette a telefont és legalább 5 percig nézett maga elé.

-Pont akartam szolni, hogy ne hívd fel, mert éppen nagyba akcióznak!-nevettem ki a lesokkolt barátomat.
-Fhú geci ez engem nagyon lesokkolt ahogy beleszolt a telefonba...-fujta ki a levegőt.-Lelkizzünk!-jelentette ki a focistám.
-Oké de mostmár menjünk fel, nem a kanapén szeretnék lelkizni...-fogtam meg a kezét Kyliannak és felfele kezdtem húzni a lépcsőn de megállt. Kérdőn néztem rá de nem kaptam rá választ csak felvett az ölébe és felvitt a lépcsőn be egyenesen a szobámba.

-Szerelmem meg szeretnék fürdenii jössz velem vagy maradsz?-kérdeztem.-Utána lelkizünk de egyszer fürcsizz te is! Lent is fürcsizhetsz vagy fent még van egy fürdő! Te döntöd el.-mondtam.
-Jó fent megfürdök de siess, mert nagyon szeretnék már össze bujni veleeed!-mondta kényesen.
-Jólvan hercegem akkor versenyezünk ki tusol hamarabb!-ajánlottam.
-Én leszek kész előbb!-mondta majd elviharzott a másik fürdőbe.

Én is bementem majd jég hideg vizzel tusoltam le, mert nem volt időm beállítani. Nem volt jó érzés főleg úgy, hogy mostanában eléggé erős a mensim szóval nem tudom, hogy mit fog ez kiváltani de majd meglátjuk. Megtörölköztem, felvettem a pizsim és kimentem. Kylian már az ágyon ült egy pólóban meg egy alsóneműben.

-Kicsim gyere le velem a konyhába!-kérleltem.
-Miért? Baj van?-aggódóan mért végig.
-Hát csak kell a melegítő zselém és egy görcs oldó aztán annyi...-mondtam.

A focista felállt és lekísért engem a konyháig. Elővettem a melegítő zselém, betettem a mikróba és amíg az melegedett elő szedtem egy görcsoldót. Kivettem a mikróbol majd a gyógyszeremet oda adtam egy pohár víz társaságában.
Megfogtam a meleg zselét és behelyeztem a nadrágomba.

-Kicsim légyszi hozd a vizet és a gyógyszert köszi!-kértem meg majd megindultam a lépcsó fele de begörcsölt a hasam és le kellett guggolnom majd hangosan kifujtam a levegőt. Eljutottam a lépcső tetejéig és megint begörcsölt.

-Jól vagy? Kell valami életem?-aggódott Kyli.
-Nem kell mindjárt lefekszem és jobb lesz!-nyugtattam majd ujra elindultam. Mostmár sikeresen beértem a szobámba és befeküdtem az ágyikómba. Kylian is így tett.

-Mostmár lelkizhetünk Kicsim!-mondtam a barátomnak aki éppen befeküdt az ágyba. Kylian kényelembe helyezte magát majd közelebb húzott magához és hozzámbújt én meg hozzá.

-Te vagy az első igazi barátnőm...-kezdte.-A többinek csak a pénzem,meg a hírességem miatt kellettem... Aztán csak megaláztak és kihasználtak pedig én mindent meg adtam nekik... Még főztem is neki de ezt sem értékelték...-mondta szomorúan.
-Édes kincseeem... Nekem a személyiséged miatt kellesz, nem érdekel, hogy mennyi pénzed van, meg az sem, hogy mennyire vagy híres... Nekem az igazi éned kell aki Te igazából vagy... És úgy látom, hogy megkaptam amit szerettem volna és amit szeretnék még, hogy az enyém legyen örökre!-mondtam a szemébe teljesen őszintén. Éreztem azt, hogy ő is teljesen őszintén mondta el ezt nekem.

-Szűz vagy még? -kérdezte reménykedve.
-Igen, miért te már nem?-érdeklődtem én is.
-De én is az vagyok csak jó tudni, hogy még mind ketten szüzek vagyunk...-vakarta meg a tarkóját Kyli.
-Ahha szóval te akarod elvenni a szüzességem?-jöttem rá, hogy mire akar kilyukadni.
-Igen ha ezt akarod tudni.-nézett a szemembe.
-Ezt jó hallani de még ne siessük el kérlek... Fel kell készülnöm rá, csak szolj, hogy mikor szeretnéd...-kérleltem
-Persze szolni fogok de én sem szeretném elsietni...-játszadozott a hajamal.

Közben Hope is csatlakozott hozzánk aki éppen ki akarta turni a barátomat az ágyból azzal a céllal, hogy bebújik a nyakam alá. De nem sikerült neki, mert megpuszilgattam és arrébb tettem az ágyon.

-Engem is megpuszilgatsz?-kérdezte aranyosan a barátom.
-Persze! Téged akár mikor életem!-mondtam majd kis puszikat kezdtem szorni a szájára. Abbahagytam a puszilgatást és mégjobban hozzábujtam. 10 percig Kylian meg sem szólalt csak gondolkozott valamin.

-Kicsim min töröd így a fejed?-mosolyogtam rá...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora