Be like-oltam a képet és letettem a telefont.
Kb 4 óra mulva felkeltem, mert kiment az álom a szemeből. Kiszálltam az ágyból és lebatyogtam a konyhába. Főztem magamnak és Jeninek egy kávét. Jeni kávéját egy termoszba tettem, hogy ne hüljön ki.
Kitöltöttem a kávém és leültem az étkező asztalhoz és elszürcsölgettem a kávém.
30 perc telt el és Jeni is felkelt
-Jó reggelt kis részeg!-köszöntöttem.
-Jó reggelt! Van kávé?-kérdezte
-Igen, ott a termoszba!-segítettem ki.-Fáj még a fejed?-érdeklődtem.
-Nem egyáltalán nem.-mondta boldogan.-Köszönöm, hogy kijózanítottál...-vetett rám hálás pillantást.
-Ugyan...nincs mit!-legyintettem.
-Na és mit csináljunk amíg kezdődik a meccs?-kérdezte Jeni majd bele szürcsőlt a kávéjába.Én itt egy pillanatra lesokkolódtam, mert éjjel 4 órakor lerendeztem Jeninek egy találkozót Lukassal.
-Egy pillanat csak felmegyek a mosdóba...-mondtam idegesen. Felbaktattam az emeletre, majd onnan be a szobámba és egyből tárcsáztam Lukast.
-Szia Lukas bocsi, hogy zavarlak csak annyit szeretnék mondani, hogy ma gyere át hozzám!-hadartam.
-Ühm...oké de miért?-értetlenkedett.
-Mert Jennifer nálam van és kedve sincs kimozdulni a lakásból szoval nálam leszel, rendelek pizzat meg kávét is csinálok.-mondtam a tervemet.
-Rendben hányra legyek ott?-kérdezte
-Fél hétre jössz és fél kilenckor méssz, mert készülődnünk kell a meccsre!-parancsoltam.
-Oksa akkor fél hétre ott leszek!-mondta majd kinyomta a telefont. Jolvan Emily most leméssz és elmondod Jennifernek, hogy mi fog történni.-Jeni beszélnünk kell!-szoltam oda neki. Amint ezt kimontam láttam a szemén, hogy szorongani kezdett. Én egyből vettem a lapot.-nyugi nem olyaan. Próbáltam nyugtatni Jenit.
-Huh oks akkor mond.-nyugodott meg.
-Ma randid lesz egy helyes csávoval.-mondtam neki feszülten. De ő csak nézett.
-Mutass képet róla.-parancsolt rám. Elő vettem a telefonomat és megmutattam neki Lukas instáját.
-Ur Isten ez a pali valami eszméletlen helyeeeeeees.- ujjongott.
-Szupi ma fél hétre átjön szóval kezdünk készülődni.-mondtam a tervet.
-Rendicseeeek.-ugrándozort örömében Jeni.
-Menj fel én is jövök mindjárt csak elintézek még valamit.-szoltam Jeni után.
-Oké-ordította a lépcső tetejéről.Felhívtam a pizzériát és rendeltem két party pizzát. Az egyik nekem, a másik nekik. Ezután felmentem és segítettem Jeninek elkészülni. Mire Jeni elkészült megjött a pizza is. Gyorsan lefőztem 2 cappucinot és megterítettem. 5 perc múlva megjött Lukas. Csengetett.
-JENNIFER! Nyisd ki és mutatkozz be neki! Fent leszek puszkooo.-utasítottam majd felmentem a szobámba. 30 perc mulva csak annyit hallok, hogy lent annyira nevetnek valamin, hogy fogtam magam és lementem nasiért.
Pont mikor leértem Lukas és Jeni csókolóztak, de nagyon hevesen ezért inkáb curikkal vissza mentem a szobámba és kitoporzékoltam magam, hogy a legjobb barátnőmnek pasija vaan.Mikor Lukas elment én már felöltöztem a meccsre. Jeni feljött de nem kérdeztem tőle semmit, mert ő majd úgy is elmondja.
-Emilyyyy!!!-sikongott.
-Tessék?-kérdeztem tőle halál nyugodtan.
-ÖSSZE JÖTTEM LUKASSAL!!-szökdécselt.
-Uuuu az nagyon jó de most készülj, mert Neymar vár már téged a stadionba! - sürgettem
-Jójó sieteeek!-mondta majd oda ugrált a szekrényéhez és felvette a mezet és egy farmert majd készen is lett. Rajtam Mbappé meze volt meg egy farmer. A hajamat kiengedtem és felkentem egy kis szempilla spirált. Betettem a táskámba a két sálat és vizet plusz még azt ami szükséges.-Mehetünk?-kiáltottam Jeninek.
-IGEEN! JÖVÖK MÁR!-kiabálta majd lerohant a lépcsőn.Kimentünk a kapun és beültünk az autómba majd egészen a stadionig autókáztunk. Kiszálltunk, felmutattuk a biztonsági őrnek a belépőnket majd végre bemehettünk a stadionba.
-Ez annyira izgi!!!-ujjongott mellettem Jennifer.
-Igen végre láthatom Kyliant!-olvadtam el a nevétől.Leültünk az első sorba ahonnan mindent tökéletesen lehetett látni. Pont akkor jöttek bemelegíteni mikor mi leültünk. Én csak azt lestem, hogy Kylian mikor érkezik meg. Ahogy ezt elgondoltam ki is lépett az ajtón és találkozott a tekintetünk majd rám kacsintott én meg csak olvadtam. Nemsokára a Chelsea csapata is megérkezett melegíteni.
Mindkét csapat bemelegített majd 10 perc mulva fel is jöttek újra a pályára. És MEGINT találkozott a tekintetem a Kylianéval... Rám mosolygott....
A PSG az első 15 percben rugott 1 gólt azt is Kylian rugta megcsinálta a gól örömét (előttünk) majd küldött egy puszit... Felém.... Mérhetetlenül nagy boldogság töltött el.
A meccs végén a PSG nyert 5-1re a Chelsea ellen. 4 gólt Kylian rúgott 1et pedig Neymar. Mivel a meccs közben eléggé sok vizet megittam ezért pisilnem kellet. Elmentem megkeresni a toalettet. Minden egyéb helyet megtaláltam csak a toalettet nem. Már a síró görcs kerülgetett, mert nagyon kellet már vécéznem és nem birtam tovább...bepánikoltam de szerencsére valaki arra fele jött...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...