-Kicsiiiim?-kérdeztem.
-Igeeen?
-Mi legyen a kicsi nevee?
-Fhú nem tudom...
-Legyen a neve Alfie!
-Talál rá ez a név!
-Ugyee? Olyan kis édeees!Erre Kyli csak bólogatott és levágta magát a kanapéra.
-Kylian...-kezdtem.
-Igen?
-Olyan furcsa vagy mostanában... Mi a baj?
-Semmi csak...
-Csak?
-Csak... Nem törődsz velem mostanában... Elhanyagolsz...
-Igen tudom Kicsim... De mostmár nem lesz ilyen, mert mostmár itthon vagyunk és Nicolas holnap megy haza, és akkor veled lehetek!
-Rendben... Akkor ma megyünk hozzám ugye?
-Még szép!Oda léptem a szerelmemhez és beleültem az ölébe,majd hosszasan megcsókoltam. A csókunkat a telóm csörgése zavarta meg. Anyu volt az.
-Szia anyuuuu!-köszöntem bele a video chatbe.
-Hola kislányom mi ez a nagy öröm?
-Hát képzeld el, hogy kibékültem a Szerelmemmel és kaptam Tőle egy kiskutyát!
-MUTAAAASD!
-Alfiee! Köszönj anyunaaak!
-Isteneeem de édeees!
-Uuuugyeeeeeeee?
-Igazán figyelmes ez a Kylian gyerek!
-Köszönöm!-intett bele Kyky a kamerába.
-Jolvan anyu!
-Na amugy csak azért hívtalak, hogy Nicolas gépe ma este indul! 8kor!
-Rendben! NICOLAAAAAS TOLD LE A SEGGED ANYA KEREEEEEEEEES!
-Emily ne ordíts!
-Jolvaan!
-Csőváz anya!-intett Nicolas.
-Kisfiam! Pakolj, mert jössz haza!
-Jolvan anya! Na pá!
-Szerbusz!
-Na szia anyu most le teszem! Puszikaaa!Meg sem vártam, hogy elköszönjön kinyomtam és vissza ültem a focistám ölébe. És igen folytattuk azt amit elkezdtünk. Aztán Alfie fel akart jönni mellénk ezért abba kellet hagyni a cselekvést... Feltettem mellénk aztán ujra a focistám ölében voltam.
-Nem vagy éhes?-suttogtam az ajkaira.
-De nagyon is...
-Akkor gyere!Felálltam az öléből letettem Alfiet a földre és kisétáltam a konyhába. Persze a csatár is jött velem. Elő szedtem amik kellenek a kajához és neki álltam. Persze egy focista szorongatta a derekamat és minden lépésemet követte. Elkészültem a kajával, megettük majd elpakoltam és felmentünk a szobámba.
-Unatkozom...-szolaltam meg.
-Én is.
-Mit csináljunk?
-Nem tudoooooooooom! Talán...
-Majd nálad! Nem most... Deeeeee egy kis ízelítő jöhet...
-Hát hogyne neked bármit cica!(18+ rész következik)
Rá ültem Kylian csípőjére és csókolózni kezdtünk. A csatár fordított a helyzetünkön ezért én kerültem alúl ő meg felül... A szerelmem levette a pólómat és szívogatni kezdte a melleimet.(nem úgy mint a kisbabák lol)
Aztán lennébb haladt, levette a fekete rövid nacim és nemes egyszerűséggel félre dobta. Majd a medence csontomat kezdte szívogatni... Félre húzta a fehérneműmet és belém hatólt az ujjaival... Majd az ujjai helyére a nyelvét helyezte és azzal kezdett kényeztetni. Nekem meg sóhajok kezdték elhagyni a számat. Aztán egyre gyorsabban mozgott bennem a nyelve én meg a mennyországban éreztem magam. Mondtam már, hogy mennyire jól csinálja? Brutál jó... Aztán a nyelvével egy érzékeny ponthoz ért és ott folytatta tovább. Annyira jó érzés volt, hogy véletlenül egy kissebb sikoly hagyta el a számat.-Szerelmem...-szolaltam meg nagy sóhaj kiséretében.-Hagyd abba jön valaki...
Ahogy ezt kimondtam Kylian eltávolította a nyelvét a lábamközűl és a fürdőbe vette az irányt. Én gyorsan felkaptam a pulcsiát és vissza feküdtem az ágyba.
-Csá!-jött be Nicolas ujra kopogás nélkül.
-Mivan?
-Hát ki kéne vigyetek a reptérre!
-Jó addig készülj el vagy nem tudom...
-De már kész vagyok!
-Jó én nem!
-Hát azt látom...
-Na amíg Kylian nem lesz készen huzzál ki! Apropó! Most megtéplek!
-Miért?
-Tudod te azt jól, hogy miért!!!!Ezzel a lendülettel felálltam az agyából és futni kezdtem. Felugrottam a tetsvérem hátára, megfogtam a haját és ráncigálni kezdtem.
-EZT AZÉRT KAPOD, MERT MEGINT BEJÖTTÉL A SZOBÁMBA KOPOGÁS NÉLKÜL!-kiabáltam.
-EMILY OLIVIA ROBERTS! HAGYD ABBA! A BÁTYÁD VAGYOK! ODA MEGYEK AHOVÁ AKAROK!
-DE NEM AZ ÉN SZOBÁMBA KOPOGÁS NÉLKÜL!!!!Kylian ki jött a szobámból és elkapta a röhögő görcs, mert, hogy a Roberts testvérek verekednek. Leszálltam Nicolas hátáról és bemenetem a szobámba. Vissza vettem magamra a rövidgatyát és a pulcsit lecseréltem Kyky pólójára. Gyorsan kivittük a tesómat a reptérre elbúcsúztunk tőle és Kylian házához vettük az irányt. Ahogy beértünk a házba, lent hagytuk a kiskutyát a nappaliba mi meg felmentünk Kylian szobájába... Alig értünk be az ágyba de már mind kettőnkön csak fehérnemű volt.
(18+ rész következik ujra)
Kylian ledöntött az ágyba majd a nyakamat kezdte jelölgetni, egyre lennebb haladt, majd letépte rólam a fehérneműt és egy apró csókot lehelt a szemérem ajkaimra. Most fordult a kocka, mert Kylian feküdt most az ágyon. Kivettem az alsó gatyájából a férfiasságát és a számba vettem. (magyarán lesz0ptam😭🤚🏽)
Abba hagytam a tevékenységet és ráültem, majd mozogni kezdtem rajta, egyre gyorsabban... Aztán durván elfajultak a dolgok...amit inkább nem részletezek. A végére mindkettőnkről folyt a víz engem meg az orgazmus kínzott a jó érzéssel de még akkor sem hagytuk abba addíg amig Kylian belém nem élvez... Még lökött belém párat aztán elélvezett... Amíg ez a folyamat megtörtént addig én beharapott ajkakkal feküdtem és markolásztam az ágyneműt... Kylian szintén beharapott ajkakkal volt, csak ő még mindig bennem volt. Majd mikor teljes mértékbe belém élvezett kihúzta belőlem. Egy kicsit megrázogatta (VEGYÉTEK EL TŐLEM A TELEFONT KÉRLEK😭🤚🏽) majd egy pillanatra lesokkolódott...-Mi a baj?-kérdeztem levegő után kapkodva.
-Nem húztam gumit....
-Ja az nem baj... Fogamzásgátlót szedek...
-Huh jó...
-Annyira jól csinálod...
-Te is... Pont az én méretem vagy...
-Szeretlek!
-Szeretlek!Mondta majd fölém kerekedett és rám feküdt majd rácuppant az ajkaimra....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romantizm"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...