32.rész

769 23 7
                                    

-Mi a baaaj?-kérdezte miközben megölelt.
-Szeretnél újra az életem része lenni?-kérdeztem mosolyogva.
-Azt akarod, hogy ujra járjunk?
-Igen!
-Ez nem is kérdés, hogy akarom!

Rátapadtam az ajkaira, és szenvedélyesen megcsókoltam. Alfie közben szaladgált a pályán össze vissza Julian után.

-Uhh cshajé! Mesélj!-jött oda selypítve Neymar.
-Menj már!-nevettem.
-Maradsz még?-kérdezte a szerelmem.
-Aham! Csak megkéne itassam a kutyust!
-Adok én neki vizet. ALFIEEEEE! LÁBHOZ!

A kiskutya lobogó fülekkel oda rohant Kylianhez, aki a markából itatta meg az állatot.

-Jaj kicsi kutyuli, iiiigeeeen, olyan kis cukii vaaaagy! Tudom én, hogy szereted apádat! Kis szépséges állllllllllaaaaattttt! Szerelem kutyaaa vaaaaagy!-gügyögött neki Kylian.
-Te aztán nem vagy semmi haver...-röhögte ki Draxler.
-Nálam is ezt csinálja! Van olyan, hogy orákon keresztül játszik vele, meg így gügyög neki... Engem meg olyankor elfog a röhögő görcs...-mosolyogtam rájuk.
-Hallod Em! Carolinenak mi a tököm baja van?-bökte meg a vállam Ney.
-Hosszú történet! Majd edzés után elmondom...
-JOLVAN CSAPAT! MINDENKI VISSZA TAKARODIK A PÁLYÁRA ÉS VÉGZI A DOLGÁT! NEM KUTYÁZIK, NEM RÖHÖG, NEM MARHÁSKODIK! MUNKA VAAN!-ordította el magát Pochettino.

Kylian egy csókot lehelt a számra és már ment is vissza a pályára. Vissza ültem a lelátóra és telóztam, meg unatkoztam.

-Emily! Sziaaa!-jött oda hozzám a kisebbik Mbappé.
-Uuu Ethaaan! Sziaaa! Hát te?-öleltem meg a barátom kisöccsét.
-Jöttem edzésre! És tee? Amugy hallottam, hogy szakítottatok Kyliannel... Sajnálom.
-Hát ne sajnáld, mert az előbb jöttünk ujra össze! Nem bírjuk egymás nélkül!
-Ahj hála Istennek újra együtt vagytok! Kyky minden éjjel bőgött... Azon gondolkodtam, hogy inkább elmegyek a házába vagy nem tom.
-Szegénykém! De... Miért nem a saját házában volt?
-Elmondása szerint az ágyneműének te illata volt, és hát szét bőgte volna az agyát miatta, ezért haza jött...
-Jaaaj... És hogy birtad?
-Nehezen! De kibirtam. Egész nap azt hallgattam, hogy "Emilyt szeretem a legjobban", "Nagyon hiányzik", "Már nagyon megbasznám", "Hiányzik a teste, az ölelése meg a csókok tőle", "Ja és a jó éjt puszik, meg a szendói".
-Ahhhhhhhw ez nagyon édiii!
-Ühhhhmmmm nem az, mikor egy 22 éves érett férfi brünnyögi ezeket... Kb úgy nézhetett ki, mint egy ötéves akitől elvették a nyalókát.
-Áhhh... Hagyd! Lesz még ilyen... Vagyis remélem nem!
-Én is, mert hanem felkötöm magam.
-Szia gyökér! Kicsim!-köszönt a focistám. Megölelgette a tesóját és leült mellém.
-Ne már! Szegényt ne gyökerezd!-védtem meg Ethant.
-Na ilyen a testvéri szeretet!-ajándékozott meg egy irtó aranyos mosollyal Kyky.
-Na én megyek edzeni!-mondta Ethan és lerohant a lelátoról.
-Na szóval... Mehetünk haza!
-Neee! Nem nézzük végig ahogy a tökmag edz?
-Nem! A kis szerelmem el van már fáradva! Igaz kicsi Alfiem?
-Hát jó... Te mehetsz! Én maradok!
-De ne már! Fáradt vagyok és össze akarok veled bujni!
-Ott van a kutya! Addig helyettesít.
-Emily! Ne csináld már! Gyere! Egy egész napot végig ültél itt!
-Nem érdekel! Én maradni akarok!
-Hát jó én akkor elmentem!
-Csá! Majd írj ha haza értél!
-Jó!

Ahogy Kyky elment Neymar váltotta őt.

-Szia!-köszönt.
-Ney. Mbappé küldött, hogy legyen velem valaki?
-Dehogy! Azért jöttem, hogy elmond mi a baja Carolinanak!
-Na hát az a baja, hogy a bátyja Párizsba költözik, és az anyjáék vettek neki is itt egy lakást!
-De hát ez nagyon jó!
-Nem, nem az! Eladták a méreg drága házát Spanyolországba. És holnap megy vissza EGYEDÜL 1 hétre anyuékhoz.
-Egyedül?
-Aham, én is menni akartam vele, de azt mondta, hogy most jobb ha nem megyek vele.
-Mhmmmm. Ne már! Mit fogok én csinálni a barátnőm nélkül?
-Majd lógsz velem meg a kisebbik Mbappéval!
-Na mi történt a hős szerelmes Kylian Mbappéval?
-Mhm nem tudom mi van vele mostanában, de nagyon fura.
-Jah azt én is észre vettem... Edzés után nagyon irogat valakivel... Vigyorog a telefonnak, mint egy hülye...
-Ez nem lehet igaz!
-Mi nem igaz?-ült le mellénk Drax.
-Az, hogy Mbappé edzés után nagyon vigyorog valaki üzenetein.-ismételte Ney.
-Ja! Az igaz! De nem veled irogat?-értetlenkedett Juli.
-Dehogy! Utoljára üzibe 3 hónapja írt!-ráztam meg a fejemet.
-Te szent isten Julian! Lehet ha Ő!-kerekedtek el Neymar szemei.
-NA NE! NEM,AZ NEM LEHET!-rázta vadul a fejét Drax.
-Ki? Mi? Kiről van most szó?-küszödtem a könnyeimmel.
-Ssssshhhht semmi baj! Az most nem lényeg...-ölelt magához Julian.
-Emily! Én most megyek, mert mennem kell Daviért! Szia és köszi, hogy elmondtad!-köszönt el Ney.
-Szívesen! Szia Ney! Mi van ha megcsalt Julian?
-Nem hiszem! Egész edzésen rólad álmodozik!
-De akkor ki üzenetein mosolyoghat így?
-Nem tudom! De majd kiderítem ha szeretnéd! Rendben?
-Rendben köszi!
-Nincs mit! De én most megyek, mert haza kell mennem!
-Szia Julian!
-Szia Emily!

Julian elment, majd nem sokkal később a kis Mbappé futott fel a lelátón.

-Kyk?-kérdezte lihegve.
-Haza ment...
-És te? Nem mentél vele?
-Nem, gondoltam megvárlak!
-Kedves tőled! Mindjárt vége és akkor mehetünk!
-Oksi! De mit szolnál haaa ma nálam aludnál és egész éjjel bohockodnánk?
-Uuuu benne vagyooook!
-Na akkor még menj vissza és akkor utána mehetünk!

A fiú bólogatott, majd lerohant újra a pályára. Mosolyogva néztem, ahogy játszik, aztán megszólalt a telefonom.

-Hola.-köszöntem bele flegmázva.
-Emily! Hol vagy?-kérdezte feszülten Kyky.
-Még itt! De nem is megyek haza! Vagyis haza megyek csak nem egyedül!
-Kivel?
-Az már nem tartozik rád! Puszi!

Kylianre nyomtam a telefont, mert hogy az öccse mostmár zokniba futott fel újra a lelátóra. Gyorsan átvette a cipőjét és már indultunk is. Megbeszéltük, hogy hív mikor kész van én meg megyek elé,mert sütit fogunk sütni! Utána meg minden féle hülye Disney mesét megnézünk. Haza mentem, előszedtem a sütihez való hozzávalókat, közben Kylian zaklatott folyamatosan, de mindig kinyomtam. Majd egyszercsak...

Sziasztok! Bocsánat, hogy ilyen későn teszem fel ezt a részt, de szarakodik a Wattpad!🙂Szinte semmit nem tudok csinálni vele, se storyt olvasni (pedig jó lenne a kedvencemet olvasni), se kitenni új részt! ❤️  Olvassátok szeretettel! ❤️❤️ Hola!💙

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang