-Nem Kylian! És ha most megbocsájtasz elmegyek fürdeni!-álltam fel az ágyból.
-Mehetek? Kérleeek!!!-könyörgött.
-Majd meglátjuk!
-Várj! Még ne menj el fürdeni! Várj meg itt 5 perc és itt vagyok!Kylian:
Faképnél hagytam a barátnőmet és Neymarék szobája felé vettem az irányt.
-Ney! Segits!-nyitottam be.
-Golden boy? Mi a baj?-nézett rám aggódva.
-Ma legyen a vacsi vagy holnap?
-Holnap! De holnap ugymondva dupla randizunk! És akkor fogod megtenni az élet megváltoztató dolgot!
-Rendben! Nagyon köszi! Amugy Carol hol van?
-Fürdőben van! Megyek mindjárt én is...
-Aha jó, akkor megyek! Na cshumi!Gyorsan vissza mentem a szerelmemhez aki még mindig ugyan abban a pozícióban üldögélt, mint amikor eljöttem.
-Hol voltál?-kérdezte, miközben felállt.
-Csak Neymarral megdumáltam valamit.
-Ja... Akkor mehetek fürdeni?
-Meheteeek?
-Jolvan! De csak akkor jöhetsz ha normális leszel! Semmi pervezkedés!
-Nem ígérem meg de oké!Alig értünk be a fürdőszobába Emilyt már csak a fehérnemű takarta. Oda léptem hozzá és kikapcsoltam a melltartóját, ami egyből a földre hullott. Istenem ez a nő! A mellei meg a feneke... Formás és feszes, a pocián halvány kockák amiben remélem, hogy hamarosan a Szerelmünk gyümölcsét fogja hordozni. Az arca egyszerűen tökéletes. Szemei csak úgy csillognak a fénybe. Formás ajkai vörösen tündökölnek a sok csókolózás miatt. Az orcája enyhén piros a melegtől. Selymes barna haja kuszán és kócosan omlik a vállára. Akár hányszor ránézek mégjobban belé esek. Nagyon szeretném, most ágyba vinni ezt a lányt, de valahogy úgy érzem, ha ezt most megtenném, megharagudna rám...
-Kicsim? Min töröd így a buksid?-mosolygott.
Te jó Isten. Elfelejtettem mondani, hogy mennyire imádom a mosolyát... Meg magát az egész Nőt.
-Hahó! Kylian! Megilyesztessz!-lépett közelebb.
-Csak azon gondolkodtam, hogy hogy lehetsz ennyire tökéletes!-mértem végig.
-Senki sem tökéletes!
-De igen! Itt áll előttem a világ legtökéletes nője!
-Jólvan Rómeó! Vetkőzz és gyere fürdeni.Le vettem az alsómat és beálltam a szerelmem hátamögé és körbe öleltem derekát. A tenyeremet a pocakján pihentettem, meg néhol picit meg simítottam.
-Mit szólnál ha filmeznénk?-suttogtam a fülébe amitől a hideg végig futott a hátán.
-Mit nézzünk?-fordult velem szembe.
-Amit szeretnél.
-Nézzünk romcsi filmet! De olyat amin lehet sirni!
-Miért szeretnél te sirni?
-Nem tudom csak úgy...
-Csókfülke?-dobtam fel az ötletet.
-Oké!-mosolygott.Letusoltunk aztán befészkeltük magunkat az ágyba és megkerestem a netflixen a csókfülkét amig Emily videochatel az öcsémmel.
Emily:
Amig Kylian kereste a filmet addig én videochateltem Ethannel.
-Sziaaa kicsikém!-köszöntem.
-Sziaaa Emilyyy!-vigyorgott bele a kamerába.
-Na mi a helyzet?-érdeklődtem.
-Hú annyi mindent kell mesélnem!
-Naaa mesélj!
-Van valaki melletted?
-Aham, Kylian.
-Szia öcsi!-integetett Kyky.
-Cső! Na Emilyyyyyyyyyyy nem méssz el Kyky mellől? Neki csak majd szeretném elmondani!-könyörgött.
-Joovaaaaan'!Felálltam és ki sétáltam az erkélyre.
-Na mond már!-sürgettem.
-Barátnőm van!-bökte ki.
-UUUUUUUR ISTEEEEEN! Most féltékeny lettem...
-Miért?
-Hát én akartam a barátnőd lenni...
-De neked ott van a nagyobbik másom!
-Tudom tudom! Csak vicceltem! Na de ki az a szerencsés?
-Chloe-nak hívják! És pont úgy néz ki mint te! Csak minibe!
-Vezeték neve?
-Anderson.
-Képet mutass róla! Azonnal!
-Jójó! Elküldtem!
-Najoo ez a csaj kajakra ugy néz ki mint én! Beszarok!
-Amugy... Holnap megyünk randizni. És nagyon félek!
-Várj! Mindjárt mondom, csak bemegyek, mert megfagyok!
-Oksi!
-Na. Ne parázz először is! Másodszor, meg vegyél virágot. A rózsa a legjobb. Én is azt kaptam Kyliantől első randin. Meg vegyél neki csokit. Valami olyasmit amit szeret.
-És ha elfogy a téma?
-Hát akkor mesélj neki valamiről. Azt ne emlitsd, hogy ugy néz ki, mint én, mert lehet megsértődik...
-Huh oké... ETHAN! ALVÁS VAAAN!-hallottam meg Fayza hangját.
-Jó éjt tökmag! Aludj jól! Szeretlek és majd itj, hogy mitörtént!
-Oké! Jó éjt! Én is szeretleeeeek! Sziaaa!
-Szió!Ethan kinyomta a hívást én meg a barátom mellkasára helyeztem a fejemet.
-Naaaaa! Engem is szeress!-"durcizott".
-De hát szeretlek te dilló!
-Ha szeretsz adj egy csókot!
-Kettőt is!Két hosszas csók után végre elkezdtük nézni a Csókfülke 1et. Haha szokásomhoz híven bealudtam.
Reggel arra keltem, hogy görcsölök. Kikászálódtam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Akkora mázlim volt, mert nem áztam át. Elrendeztem a dolgomat és vissza bujtam Kylian mellé.
-Szeretlek.-dünnyögtem a mellkasába.
-Én is...-suttogta.
-Éhes vagyok...-sóhajtottam.
-Menjünk le enni?
-Aham... De hanem, maradj hozok fel kaját.
-Várj még ne menj!Kylian rám feküdt és mélyen beszívta az illatomat,majd belefurta a fejét a mellkasomba. A lábaimat a dereka köré fontam , és a karjaimmal szoros ölelésbe vontam.
-Jó reggelt álom szuszékok!-rontott be Caroline.
-SHHHHHHHHHHH!-süssögtettünk egyszerre Kylivel.
-Na híreim vannak! 10 perc mulva lent tali a kajáldába!-mondta azzal ki is ment a szobából.
-Fhú!-fujtatott Kylian.Idegesen leszállt rólam és a szekrényhez lépett. Előkapott egy fekete pólót, meg egy fekete nadrágot és a fürdőbe vette az irányt....
YOU ARE READING
Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+)
Romance"-Jézusom Emily!-nézett rám könnyes szemekkel a barátom... Akarom mondani a volt barátom... -Kylian! Miért jöttél ide? -Mert aggódom érted! -Értem ne aggódj, ha megfektetnél rajtam kívűl más nőket! Tudod mit? Szakítsunk! És menj el! -Ez most komol...