40.rész

638 31 8
                                    

Reggel nagyon furcsa érzésem volt. Görcsölt nagyon a hasam és hányingerem volt. Kibujtam Kylian szorításából és a fürdőbe indultam. Természetesen elértem a wc-t és sikerült abba hánynom. Levettem a másik doboz tesztet amit vettünk még pár napja és megcsináltam. Csodálkozom, hogy negatív lett. De valószínű csak a sajtburi az oka.

-Kicsim. Baj van?-kérdezte rekedt hangon a barátom.
-Ja mondhatni...
-Jól érzed magad?
-Hát....
-Na ez nem volt valami bíztató...
-Hányingerem van, meg görcsöl a hasam.
-Na neee ugye az nem pozitív?-nézett a kezemben lévő tesztre.
-Negatív. Valószínűleg, csak a sajtburi miatt van...
-Remélem, hogy nincs komoly bajod...
-Nyugi...-léptem oda hozzá és megcsókoltam.

Lementünk a nappaliba kávézni.

-Hallod? Anyámék hová lettek?-fordultam a barátomhoz.
-Nem tudom! Lehet haza mentek!
-De hát 2 napja jöttek!
-Hát akkor hívd fel őket.

Úgy tettem ahogy Kylian mondta.

-Szia kislányom!-szolt bele a telefonba.
-Hol vagytok?
-A repülőn. Megyünk haza! Kell segítsünk a nagynénédéknek!
-Ja oké! Akkor majd írj ha haza értetek.
-Okés puszi!
-Szia!
-Na?-nézett rám kérdően Kylian.
-Haza mentek!
-Te is arra gondolsz amire én?-vonogatta a szemöldökét, majd huncut mosolyra húzta a száját.
-Kylian! Menstruálok!
-De tegnap is...
-Az tegnap volt! Ma, ma van!
-Ahhhhhj.... De azért egy csókot kapok?
-Nem!
-Nemár! Ne kezd megint!
-Nem kapsz most! Majd mikor úgy döntöttem...

Kitöltöttem a kávénkat, majd én villám gyorsasággal megittam. Felmentem öltözni. Azt meg ne felejtsük el, hogy Kylian Mbappé is jött utánam mer' hát miér' ne. Direkt lassan vetkőztem, hogy kicsit idegesítsem. Levettem a pólómat és szembe fordultam vele.

-Ezt most direkt csinálod?-kérdezte miközben a melleimet vizsgálta.
-Nem... Csak hát tudod valahogy fel is kéne öltözni...
-Amúgy.-indult el felém.-Mitől lettek nagyobbak a melleid?
-Hm nem tudom, mitől lett. Megfogod?-vigyorogtam rá pimaszul.
-Nem. Nem fogom megfogni. Tudom, hogy fáj neked...
-Ahhhhhw de édes vaaaaagy!-könnyeztem meg. Oda léptem hozzá és megöleltem.
-Csak egy ölelést kapok?-biggyesztette le az ajkait.
-Igen kicsim, csak egy ölelést.-öleltem meg mégegyszer. Annyira cukin nézett... De nem csókoltam meg, csak egy nagy cuppanós puszit nyomtam az arcára.
-Kicsit rossz helyre ment az a puszi...-szólalt meg szomorúan.
-Kicsim! Nem lehet minden percben össze...-nem hagyta, hogy befejezzem, mert egy szenvedélyes nyelves csókot lehelt az ajkaimra.
-Mit is akartál mondani?-vigyorgott önelégülten.
-Azt, hogy egy seggfej vagy és a mai nap folyamán ne szólj hozzám!-durciztam be.
-Okéka!-csapott rá a fenekemre.

Morcosan rá néztem, majd felkaptam a pulcsiát és lementem a kanapéra Netflixezni. Kylian addig a kutyámmal játszott és motyogott neki.

-Szia cica. Akartam mondani, hogy el kell mennem valahová!-karolt át Kylian.
-Ok. Még itt vagy?
-De kis flegma lettél! Na mindegy akkor megyek. Szia Emily szeretlek!-nyomott egy puszit a számra és kiment a házból.

Amikor elment teljesen nyugodt voltam... Aztán mikor már legalább 2 óra eltel. Kicsit ideges lettem, ezért gondoltam neki állok ebédet készíteni.

-Szia szerelmem!-vette fel a telefont.
-Hol vagy?-szoltam bele mogorván.
-Ennyire hiányzom?
-Azt kérdeztem, hogy hol vagy?!
-Mindjárt jövök!
-Jolvan Kylian jolvan... Próbáld csak meg... Na szia!-rácsaptam a telefont és sirni kezdtem.

Hogy miért gondolok túl mindent? Hát azért, mert nagyon félek, hogy újra elveszíteném Őt. Tudom, hogy szeret és nem csalna meg... De mi van ha mégis? Nem, nem! Emily! Ezt most azonnal verd ki a fejedből! Éppen vágtam a hagymát, amikor Kylian bejött az ajtón.

-Szia kincsem!-mondta. Ide sem jött meg semmi, csak felment a szobámba. Majd 5 perc mulva ujra lejött. Ahogy bele tettem a hagymát a serpenyőbe, Kylian átölelte a derekam és puszilgatni kezdte a nyakamat.
-Hagyjál békén Kylian...-suttogtam elcsukló hangon.
-Mi a baj életem? Miért sirsz?
-Nem lényeg csak hagyj békén...
-Holnap este indul a gépünk... Egyiptomba.

Erre a kijelentésre csak megvontam a vállamat. Megcsináltam a kaját, majd felmentem, mert edzésem lesz. Felvettem egy rövid nadrágot és a mezemet, össze pakoltam a cuccaimat (labda, wax, víz, törölköző stb) és lementem a nappaliba egy shaket készíteni. Ahogy lementem Kylian ült a kanapén és dumált valakivel.

-Ahaa, és hallod annyira várom már...-mondta valakinek.-Ja és ti is foglaltatok ugye? A mellettünk lévő szobát kaptátok? EZAZZZZ! Ez szupi! Oké oké! Akkor holnap tali a reptéren! Csá!-letette a telefont és ujra hátulról ölelt át, miközben a shakemet ráztam.
-Mit akarsz már?-kérdeztem.
-Szeretlek! Csak ennyit akartam mondani!-csókolt meg.

Villantottam felé egy kamu mosolyt, mitől egy kicsit szomorú lett. Felkaptam a táskám, meg a shakem és kocsiba szálltam. Edzésen a szokásosnál is jobban teljesítettem. Haza fele beugrottam a boltba, friss gyömölcsért meg zöldségért.

-Szia Édesem!-rohant oda hozzám Kylian és már csókolt volna meg, de kikerültem és a konyhába vettem az irányt.

Lepakoltam a termékeket és felmentem fürdeni. Mindketten letusoltunk és alváshoz készülődtünk, mikor én megfogtam magam és átmentem a vendég szobába.

-Ez most komoly? Nem tudom mi a franc bajod van, de remélem hamar lenyugszól!-nézett rám mérgesen, majd felvette az össze pakolt táskáját és kiment a házamból. Nagy sírások közepette, beültem az autómba és Kyky házához vettem az irányt. Láttam, hogy ég a villany a szobájába, szóval tuti, hogy itthon van... Zokogva bementem a házába...

Just a soccer boy... (Kylian Mbappé 18+) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora