Анна
Паркирах колата си и слязох възможно най – бавно.
Запътих се към усмихнатия Тъкър, сигурно му беше много забавно, че ме вижда тук.О, почакай и ще видиш! Когато бях на няколко крачки от него, избърсах в роклята си влажните си длани и се намръщих.
"Този човек има годеница! Стегни се, за Бога! Никога няма да е твой! Спомни си защо си тук – заради Кат! И си избий този секси проклетник от размекнатия мозък!"
- Може ли да видя Кат вече? – попитах нервно без да го поздравя.
- Да! – отговори той и се намръщи в отговор, явно мислите ми се бяха изписали на лицето, щом изтрих самодоволната му усмивка – Ела! Вътре е. Как пътува?
Усетих топлата му длан да обхваща моята и потреперих леко.
- Добре... – смотолевих – Да, всъщност, добре пътувах.
Молех се да не е забелязал лекото ми трепване и дланите ми да не бяха навлажнени.
Влязохме в клиниката и пред нас изскочи млада и красива жена в бяла престилка – явно това беше лекарката. Представи се набързо и буквално ме завлече към стаята на Кат, а Тъкър изкомандва да чака в коридора.Боже, с каква лекота го направи и той се подчини като послушно кученце. Тихичко й се възхищавах на куража и може би трябваше да я питам дали ще ми предаде няколко урока, за да се справя с този мечок.
Щом влязохме в стаята видях Кат – о, горката ми тя! Изглеждаше потресаващо – виждах следи от сажди по бялата й кожа, включена система и раздърпаната й коса. Очите й се разшириха, когато ме видя.
- Анна! – извика тя.
- О, Боже! Кат! – изтичах към нея и нежно я прегърнах, сякаш можех да я счупя – Какво се случи, за Бога?
В този момент Опал наруши разговора ни и поиска да узнае дали Кат е била насилвана. Потръпнах от тези й думи, но тя беше права – трябваше да знае. Щом Кат я увери, че нищо травмиращо не й се беше случило, приседнах на леглото й и докато лекарката си вършеше работата, изслушах разказа й за поредицата от събития, които я бяха довели дотук.
Тъкър
Дейвид пътуваше насам и вече бях една идея по – спокоен.
Само нещо в поведението на Анна ме притесняваше – беше някак нервна и напрегната. Красивите й очи избягваха да срещнат моите, а това не се беше случвало скоро. Мислех, че сме изгладили тази подробност, но явно грешах.Телефонът ми иззвъня, обаждаше се асистентката ми:
- За Бога, не може ли поне един ден да се оправиш без мен? – изръмжах в отговор.
- Тъкър, аз съм в клиниката и всичко беше под контрол, когато папагала започна да крещи... Той говори само обидни неща, Тъкър! Крещи по собствениците на пациентите ни и създава небивал хаос!
- И какво да направя аз?
- Трябва да дойдеш тук и да го отнесеш някъде. Той е безобразен! Ако знаеш как ме наричаше...
- Предполагам! – бързо я прекъснах – Виж, ясно е, че не мога да тръгна точно сега, Кат има нужда от мен. Дай бисквитка на Бонапарт и покрий клетката му с одеяло. Би трябвало да се успокои!
- Кучкааа! – чух крясъците на сивия проклетник.
- Ето! Пак започва! Бонапарт, млъкни!
- Мръсница! – крещеше той.
- Мамка му, Тъкър, забравих да ти кажа, че баба ти се обади и настоя да се срещнете тази вечер.
- Оххх... – прокарах длан по косата си и проклех всичко, за което се сетих – Ще видя какво мога да направя.
Затворих. Сега трябваше да се справям с Бонапарт и Урсула...
А да не забравяме и Анна, чието поведение започваше да ме притеснява.
YOU ARE READING
Скрити съкровища 🔞🔞🔞
RomanceЕдна дълго пазена тайна... Една любов... Едно обещание... Една лъжа... Тя е потомка на руски емигранти, той - наследник на знатен род. Анна и Тъкър се познават от деца, а започналото преди години привличане между тях, започва да се разгаря като буен...