Глава 34 🔞🔞🔞

762 82 14
                                    

Анна

Температурата в колата се покачи минимум с двайсет градуса, когато Тъкър зарови пръсти във вагината ми.

- Колко си мокра, мамка му... Ще те изям...

Изстенах тихо, а той само ме накара да се пречупя в кръста и да застана на четири крака. Бяхме ограничени откъм пространство и бузата ми беше опряна в задното стъкло.
Стиснах силно седалката, когато отмести встрани банския ми и започна да ме обхожда с пръсти. Започна да разтрива отривисто клитора ми с палец, карайки ме да викам от удоволствие.

Стисна дупето ми с другата ръка и го замачка настървено. Усетих дъха му по влажната си кожа и се свих в очакване. Езикът му нахлу в мен внезапно и започна да се движи бързо. Стегнах мускулите си около него, а той се заигра с клитора ми. Перна го с език няколко пъти, след това обхвана пъпката ми с устни и я засмука, издавайки гладни звуци.

Господи, обхващаше ме с цялата си уста и пиеше от мен лакомо, включвайки дори и зъбите си. Езикът му се спря върху клитора ми и започна да описва кръгчета около него, а аз скимтях и се извивах. Той ме хвана за кръста и ме обърна по гръб на седалката, вратата зад гърба му се отвори и ме лъхна свежия вятър отвън. Издърпа краката ми, сви ги в коленете, разтвори ме за себе си и коленичи пред мен, подновявайки инвазията си.

Стиснах косата му с две ръце и се притиснах към устата му. Той разбра, че съм почти накрая и всеки миг щях да избухна, и тогава вкара два пръста в мен. Извих рязко гръбнак и извиках, търкайки се в устата му. Помпаше ме с пръсти и смучеше силно клитора ми, ръмжейки. Избухнах в оргазъм с викове...

***

Тъкър се изправи и влезе при мен в колата, затвори вратата и се излегна върху мен. Усещах колко беше твърд и веднага го обвих с крака. Той не чакаше втора покана, а ме целуна силно и след миг беше свалил долнището ми, а пениса му се триеше във входа ми.

Разгорещих се адски бързо отново – исках го вътре в мен. Надигнах се срещу него и той се плъзна в мен с лекота. Задвижих таза си срещу неговия, а той обхвана дупето ми и ме повдигаше, за да приема резките му тласъци докрай.
Целувахме се като обезумели, докато се движехме в синхрон. Стенех в устата му, а той забърза движенията си. Клиторът ми се триеше в пубиса му, а той ме разтвори с пръсти още повече и така оголеното връхче остана незащитено. Той го потри с пръст, като не преставаше да ме пронизва яростно и след секунди се разпаднах.

Скрити съкровища 🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora