Анна
Няколко седмици след събитията нещата се бяха нормализирали. Александър и Книжевски бяха заминали за Русия, а аз трябваше да ги последвам съвсем скоро, защото наближаваше бала за представянето ми в обществото.Не горях от желание да се намесвам в това, но Волков беше непреклонен. Беше организирал пищен бал, на който щяха да присъстват всички знатни особи – дори и чичо ми и братовчед ми.
Никой не можеше да ги пипне с пръст, защото бяха царски особи и на полицаите им трябваха самопризнания. А аз мислех, че можех да ги измъкна от тях, затова беше и необходимо присъствието ми на бала.
Докато мислех как да стане това със самопризнанията, се набутах в клетката на ламата и започнах да я чистя.
Сергей я беше отвел на манежа, а аз исках да направя нещо полезно и едновременно да се разсея.Преместих се в караваната си обратно, когато Алекс и Книжевски бяха заминали, защото не ми се живееше в хотел.
Кат ми беше предложила да се нанеса у тях, но не исках да се натрапвам. Особено сега, когато бяха разбрали, че е бременна.Тъкър не казваше нищо, но това не му пречеше да идва почти всяка нощ при мен. Може би трябваше да замина за Русия и да не се връщам тук.
Заметнах с лопатата прекалено силно и част от мръсотията полепна по тениската ми. Огледах я с погнуса и реших да я сваля. И без това бях с гащеризон и той щеше да прикрие гърдите ми.
Намирах се на достатъчно отдалечено място и едва ли някой щеше да ме притеснява с присъствието си. Свалих я и я метнах на ниското заграждение. Отпих малко от водата и реших да продължа със заниманието си.
- Какво си облякла, за Бога?
Обърнах се и видях Тъкър, който стоеше в рамката на вратата. Бинтът на ръката му искреше с белотата си, ръката му още не беше оздравяла.Той се оттласна от рамката и тръгна към мен. Движеше се като пантера, набелязала плячката си.
- Гащеризон... – подръпнах смутено презрамките си.
- Виждам, обаче къде е блузката ти?
- Изцапах я и я свалих...
- Ммм, не думай. – той вече стоеше пред мен и очерта с пръст извивката на гърдата ми – Може би трябва да влезем вътре...
- Мислиш ли?
- Мхммм, веднага.
Тръгнах назад към струпаните в дъното бали със сено. Когато стигнах се подпрях на една от тях и го зачаках да се приближи към мен. Плъзнах едната си презрамка по ръката и горната част на гърдата ми се оголи.
Тъкър спря за момент и облиза долната си устна.
- Мамка му, толкова си секси...
- Ела. – повиках го с пръст и му се усмихнах, вече бях решила какво ще му причиня точно.
- Ммм, имаш идеи ли? Какво ще правиш с мен, палаво момиче?
- Ела и ще разбереш...
С две крачки беше застанал срещу мен и аз плъзнах ръце по широките му рамене, погалих мускулите му и плавно ги спуснах към токата на колана му.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Скрити съкровища 🔞🔞🔞
RomanceЕдна дълго пазена тайна... Една любов... Едно обещание... Една лъжа... Тя е потомка на руски емигранти, той - наследник на знатен род. Анна и Тъкър се познават от деца, а започналото преди години привличане между тях, започва да се разгаря като буен...