Тъкър
Ще й дам един принц! Такъв принц ще й дам, че ще види обратната страна на Луната. Тази жена имаше нужда от урок и щях да й го дам. Взех телефона си и набрах Филипа.
- Здравей, Тъкър е.Как си?
- Здравей, Тъкър, добре съм. За Халси ли се обаждаш?
- И за нея – да. Как е тя? Как са кученцата?
- Много са сладки, а тя е великолепна майка.
- Филипа, имам нужда от помощта ти.
- Така ли? И за какво става въпрос?
- Ти нали си част от тукашното висше общество?
- Да, но това не е важно...
- Напротив! Точно сега ми трябва такъв човек. Мога ли да те помоля за огромна услуга?
- Кажи какво си намислил?
- Надявам се да имаш басейн...
След няколко минути й бях изложил плана си, а тя се съгласи да ми помогне. О, скъпа Анна! Ти и твоя принц ще се видите в чудо, обещавам ти.
Анна
Полетът беше много изморителен, може би, защото летях на дълги разстояния два пъти за много кратко време.
- Желаете ли нещо за пиене? Кафе, чай, вода, чаша вино? – стюрдесата беше спряла близо до седалката ми, а аз унесена в мисли не я бях забелязала.
- Чаша вода, моля. – казах разсеяно – Благодаря.
Александър седеше от другия край на пътеката и гледаше нещо на компютъра си.
- Какво правиш? – реших да подхвана разговор.
- Проверявам някои от имейлите си и как вървят акциите ми. Нищо интересно. – засмя се той.
- Имаш интернет тук? – попитах учудена.
- Да. Имам преносим стик.
- Аха. – дали можех да го помоля за малко да го ползвам, исках да видя дали „Господин Железни гащи“ е отговорил на съобщението ми – А дали мога да го ползвам за малко? Искам да проверя нещо на телефона си.
- Боя се, че ще е малко трудно. Предвиден е само за компютър.
- Ооо, жалко. – казах разочарована.
- Почти приключих. – отвърна той - Ето, готово. Сигурно ти е скучно.
- Малко. - свих рамене в отговор.
- Разкажи ми за себе си. Как толкова години не си знаела, че си принцеса?
- Ами... - въздъхнах - Дълга история.
- Не бързаме за никъде. – той разпери ръце и се усмихна – Виж къде сме. Не се очертава да пристигнем в близките два часа. Ще ти стигнат ли?
- Може би, да.
Въздъхнах още веднъж и започнах да му разказвам за живота си, като той ме прекъсваше с кратки въпроси отвреме навреме.
***
- Значи живееш в цирк? Не може да бъде!
- О, живея! – усмихнах се в отговор – Дори работя там. Аз съм обикновено момиче, Александър.
- Е, вече не си чак толкова обикновена.
- Ваше Височество, - Книжевски застана близо до седалката ми – позволих си да запазя апартамент за Вас в „Риц – Карлтън“.
- Книжевски, аз имам място, на което да отседна.
- Моля Ви, Анна, по – лесно ще Ви пазя, ако се намираме близо един до друг.
Замислих се – той беше прав, разбира се. Въздъхнах и се съгласих. Все пак този човек спаси живота ми.
Вече се чудех дали, когато кацнем ще имам посрещачи...
Тъкър
След час получих обаждане от Дейвид.
- Тя каца след два часа.
- Страхотно, благодаря ти.
- Хей, Тъкър, гледай да не оплескаш нещата.
- Ще опитам. – казах и затворих.
Имах два часа, в които да се подготвя за пристигането на Анна. Ще го видим този принц.
***
Посрещачите на летището бяха толкова много, че едва намирах пролуки, за да се разминем. Полетът й беше кацнал преди десетина минути и аз заех удобно място срещу вратата.
След близо половинчасово чакане тя се появи, но не беше сама. Една горила и една лустросана маймуна вървяха плътно до нея.
Намръщих се – беше казала принц, така че красавеца сигурно беше той.Оттласнах се от колоната, на която се бях облегнал и се запътих към тях. Сега малката принцеса щеше да дава отговори.
- Анна. – извиках, когато бях близо до тях.
- Назад! – извика горилата в отговор и застана още по – близо до нея.
- Как така „Назад“? Анна, кажи му, че се познаваме.
- Отдръпнете се!
- Какво правиш тук, Тъкър? – очите й ме гледаха хладно.
- Дойдох да поговорим.
- Няма нужда...
- Анна, познаваш ли го? – ха, красавеца можел да говори.
- Да, познавам го! Но нямам сили да разговарям точно сега с него. Може ли да тръгваме?
- Хей, - викнах – не се дръж така с мен!
- Тръгвай си, човече. – продължи лустросаният – Тя няма да разговаря днес с теб.
- А дали да не ти разкрася допълнително физиономията? – стиснах юмруци и бях готов да го даря с няколко.
- Съветвам те да се отдръпнеш. – той не изглеждаше изнервен или притеснен – Книжевски е въоръжен. О, не се представих - Принц Александър Шаховской. Може да се обръщаш към мен с „Ваше Височество“.
Тя наистина беше довлякла принц. Принц, за Бога! О, как мечтаех в този момент да я дръпна някъде встрани от цялата тълпа и да й покажа колко неразумно беше постъпила.
- Принц значи?
- Да! Остави ни да си вървим по пътя, изморени сме. Ако тя иска да разговаря с теб, ще ти каже къде сме.
- Къде „сте“? Анна, няма ли да се върнеш в цирка?
- Не мисля, Тъкър. Има огромна опасност да бъда притеснявана от навлеци.
- Чудесно! – прокарах ръка през косата си – Просто чудесно. Къде ще отидеш тогава?
- Нейно Височество ще отседне в „Риц – Карлтън“. – горилата се включи отново в странния разговор, който водехме.
- Нейно Величество има да отговаря на някои въпроси. – стрелнах Анна с очи, но тя не срещаше погледа ми – Ще карам след вас.
- Принцесо? – огромният мъж чакаше нейния отговор.- Мисля, че сте адски досаден и щом Анна не желае да разговаря с Вас, е по - добре да се оттеглите. - отново Александър взе думата.
Вече мислех действително как да му забия един в челюстта.
- А аз мисля, че не е нужно да се изказвате неподготвен.
Отново тръгнах към него, но горилата ме спря с огромната си ръка.
- Остави го, Книжевски, нека кара след нас. Така или иначе няма да ме остави намира...
Тримата тръгнаха към изхода, а аз ги последвах.
Нейно Величество тази нощ щеше да отговаря на въпросите ми, дори ако трябваше да спя пред вратата й.
ESTÁS LEYENDO
Скрити съкровища 🔞🔞🔞
RomanceЕдна дълго пазена тайна... Една любов... Едно обещание... Една лъжа... Тя е потомка на руски емигранти, той - наследник на знатен род. Анна и Тъкър се познават от деца, а започналото преди години привличане между тях, започва да се разгаря като буен...