Тъкър
Прекарах цялата нощ с Анна. Вече изгубих бройката колко пъти я любих или колко пъти я накарах да свърши.
По някое време станахме, за да хапнем, така че част от храната нямаше да отиде на боклука. Питах я как се оказа изведнъж, че е принцеса и тя ми разказа цялата история. Сега поне разбирах защо я придружаваше горилата.Единствено Александър продължаваше да ме тревожи – исках да го разкарам от погледа си и Анна, колкото се може по – бързо. Можеше да си хваща първия самолет и да ходи да спи с белите мечки.
В главата ми се зароди план, който трябваше да осъществя съвсем скоро.
След като се нахранихме я оставих да поспи малко, но след час слънцето щеше да изгрее, а аз бях ненаситен за нея и я исках още веднъж.
Надявах се да съм успял да избия мислите й за връщане в Русия, както и тези, свързани с Александър.
Тя си беше моя и щях да й го докажа още веднъж.Отметнах пухената завивка и се загледах в сочните й извивки. Тя беше перфектна, имаше високи и пълни гърди, заоблени бедра, кадифена кожа и толкова сладки устни, че ми идеше да ги хапя и целувам непрекъснато.
Сега се чудех на себе си – как, по дяволите съм издържал без да я докосна толкова години? Сигурно ме е било обхванало умопомрачение.
Погалих бедрото й лекичко, отместих го встрани и си осигурих достъп до най – сладката част от тялото й. Сега щях да я любя с език, а после жадувах да пъхна члена си между прекрасните й гърди и да свърша върху тях, затова пристъпих към действие.
Вагината й беше толкова розова, че не се сдържах и я погалих леко само с показалеца си. Анна изстена в съня си, а аз продължих да я дразня. Видях как страните й се обагриха в розово и задиша по – бързо – скоро щеше да се събуди.Пръстът ми си играеше с нежните й гънки и вече се беше овлажнила доста, затова реших да включа и устата си. Застанах на колене пред нея и спуснах главата си към сладкото й котенце.
Облизах я отгоре до долу и я разтворих с два пръста, разкривайки топченцето чувствителна плът.Тя се събуди с вик от удоволствие, а аз впих внимателно зъби в клитора й, след това го подръпнах и засмуках. Чувах я как стене и вика името ми, погледнах към нея, като не преставах да заравям езика си в тясната й вагина.
Главата й се мяташе бясно на възглавницата, но аз исках да й даря още едно изживяване и спрях със засмукването на нежната й плът.
- Погледни ме, Анна...
Тя се изправи на лакти и видях колко бяха потъмнели от страст пъстрите й очи. Устните й бяха отворени, влажни и червени от постянното захапване на зъбите й.
KAMU SEDANG MEMBACA
Скрити съкровища 🔞🔞🔞
RomansaЕдна дълго пазена тайна... Една любов... Едно обещание... Една лъжа... Тя е потомка на руски емигранти, той - наследник на знатен род. Анна и Тъкър се познават от деца, а започналото преди години привличане между тях, започва да се разгаря като буен...