Глава 28 🔞🔞🔞

801 79 29
                                    

Анна

Дишах плитко и насечено, когато едната му длан оголи гърдата ми и се заигра с връхчето й, което тутакси откликна в отговор.
Устата му захапа нежната плът на врата ми, а аз тихо изстенах. Вплетох пръсти в косата му, а той мигом обхвана дупето ми с другата си длан и го стисна.

Ръката ми се движеше по коравия му член, дарявайки му някаква наслада, защото не знаех дали го правя както трябва. Той се отдръпна леко от мен и вкара ръка между телата ни, избутвайки влажното ми бельо настрани. Палецът му докосна клитора ми и аз извиках бурно, когато закръжи около него.
Реших и аз да включа палец, обикаляйки ръба на главичката му с него. Той изпъшка тихо срещу устата ми.

- Къде си научила това?

- Никъде... Просто се уча от теб...

Явно му харесваше, защото усетих как се втвърдява още повече и продължих да го галя.

- Сега ще те науча на още нещо, принцесо.

Той се спусна бавно на колене и свали гащичките ми, а аз се чудех къде да дяна ръцете си.

- О, много ми липсваше... – каза и след това залепи устата си към вагината ми.

Аз изпитах такъв срам, че реших да се отдръпна, но той сякаш го очакваше и ме стисна силно за дупето.

- Къде си мислиш, че отиваш? – лизна внимателно нежната плът, разделяйки устните ми.

- Тъкър, не мога...

- О, можеш. – езикът му бавно се плъзна в мен.

Всички мисли излетяха от главата ми и просто ей така капитулирах пред настойчивата му уста. Той ме разтвори с пръсти и продължи да пирува с плътта ми, тласкайки бавно с език във вътрешността ми.

Докарваше ме до лудост с плавните си движения и стиснах силно косата му, отмятайки глава назад. Палецът му се въртеше около клитора ми, езикът му нахлуваше бавно в мен, но той реши, че това не ми е достатъчно и включи другата си ръка.

Усетих как плъзна един пръст в мен и започна да го движи бързо, а езика му се съсредоточи към снопчето нерви. Тръпки обхванаха цялото ми тяло и се разтресох в оргазъм срещу устата му, крещейки.

Той продължи да движи бързо пръстите си, изцеждайки всяка капка удоволствие от мен, карайки ме да искам още.
Тъкър изчака да се успокоя малко и след това посегна към панталона си, извади презерватив и бързо скъса опаковката му. Постави си го, притисна се в мен, вдигна единия ми крак и прошепна:

- Не мога да чакам повече...

С едно движение ме изпълни и после спря, сякаш си спомни, че срещу него стои жена, която доскоро не беше правила секс и ме целуна бавно и нежно.

Скрити съкровища 🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora