Глава 32 🔞🔞

694 79 35
                                    

Тъкър

Този папагал беше предизвикал смут сред гостите, но успя да обиди Александър, както го бях подучвал. Отне ми часове, за да го накарам да му каже точно тези думи. Държах снимката му пред клетката и повтарях:

„Мазньок! Гъзолизец! Кретен! Водорасло!“.

Е, последното не го беше казал, но никога не беше късно за втори опит.

Влязох в мъжката съблекалня и бързо свалих дънките и тениската, оставайки по сини плувки.
Знаех, че изглеждам добре в тях, а целта ни с Филипа беше да разделим Анна и Александър, за да мога аз да остана насаме с нея и да й задам няколко въпроса.

Жалко, че щеше да се раздели с красивата си рокля, която мечтаех да вдигна високо на кръста й, а краката й да се обвият около моя...

Веднага трябваше да спра да мисля за нея по този начин, защото опънах палатката за секунди.

- Проблеми с ерекцията? – попита Александър, който беше влязъл след мен.

- Нищо подобно. – веднага го засякох през зъби.

- Хайде де, стърчиш. Оправи се малко. Как се наричаше състоянието, когато някой се възбужда от собственото си отражение в огледалото?

- След малко можеш да говориш и само с половината зъби в устата си! – стиснах юмруци и се приближих към него.

- Момчета! – намеси се Дейвид, който влизаше току – що – Да не разваляме хубавото парти, а?

- Този тук кретен ме кани на танц с юмруци, откакто е дошъл. Ще взема да се отзова на поканата му.

- Първосигнален си, мой човек. – продължаваше Александър да ме дразни – По – полека ги приемай нещата, че току – виж ти се появили бръчки...

- Ще оставя четката ти за зъби безработна! – изръмжах.

- Стига! – извика Дейвид – Виждам, че си готов за басейн, затова излизай.

Не ми се спореше с него, нито пък ми се занимаваше с царската гнида – с него щях да се разправям по – късно.

Излязох от съблекалнята и почти веднага Анна попадна в полезрението ми.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Скрити съкровища 🔞🔞🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora