Анна
Чух гласа му близо до ухото си и дъха му ме опари:
-Искаш да ми кажеш, че си девствена ли? О, любима!
-Може би те разочаровах...
-Никога! - каза той - Но сега ще те помоля да отвориш очи...
Подчиних се и видях, че ме гледа с невероятна нежност. После направи една крачка назад и започна да сваля бавно боксерите си.
Огледах с любопитство великолепното му тяло, очите ми се заковаха на изправения му пенис.
Исках да го докосна там, затова протегнах ръка, а той бавно се приближи към мен.-Искам да те докосна, Тъкър...
-Добре, любима...
Ръката ми обхвана плахо мъжествеността му и го погалих, изучавайки дължината и дебелината му.
„Не, помислих си, това нещо няма как да влезе в мен!"
Въпреки това продължих да го масажирам внимателно и го наблюдавах как се задъхва. Обиколих с палец главичката му и докоснах перлената капчица, събрала се на върха му. Той беше великолепен във всеки един аспект.
Продължих да движа ръката си по члена му, обхождайки изпъкналите му вени и се опитвах да му доставя удоволствие. В един момент той просто не издържа и ме придърпа към себе си.
-Ще бъда нежен, обещавам! Но просто не мога да издържа, любима...
Обвих ръце около врата му и устните ни се срещнаха в страстна целувка. Когато се отдалечихме един от друг, усетих как докосна главичката на пениса си към входа ми.
Толкова много го исках, че се оттласнах към него.-Полека, любима, чакай! - той дишаше тежко - Трябва ни презерватив...
-Не искам първия ми път да бъде с презерватив... Искам да те усетя, Тъкър...
-Ще ме убиеш... Господи...
Доближи два пръста към устните ми и каза:
-Засмучи...
Аз ги поех в устата си и леко ги засмуках, а той изстена тихо. След това ги извади и ги пъхна внимателно във вагината ми, разтягайки ме леко.
Пръстите му ме разтваряха и изучаваха внимателно, а аз стенех с отворена срещу неговата уста.-Мамка му, ако продължаваш така, няма да мога да спра...
-Не спирай... - задъхано казах аз.
YOU ARE READING
Скрити съкровища 🔞🔞🔞
RomanceЕдна дълго пазена тайна... Една любов... Едно обещание... Една лъжа... Тя е потомка на руски емигранти, той - наследник на знатен род. Анна и Тъкър се познават от деца, а започналото преди години привличане между тях, започва да се разгаря като буен...