Belum sempat aku ingin membuka pintu bilik, tangan aku terus ditariknya pergi.
"Eh, awak! Nak pergi mana ini?" kaki aku mengekornya ke hujung paras itu.
Atau lebih tepat lagi ke biliknya. Pintu biliknya dibuka dan dia menolak aku ke dalam. Serta merta pintu itu dikunci dan tubuh aku ditarik ke dinding. Tubuh aku disandar dan terus bibirnya meratap bibir aku.
Tak dinafikan yang aku juga mahukan dia. Lehernya aku rangkul kemas dan ciumannya aku balas. Terus aku digendong. Kaki aku memeluk pinggangnya dan kakinya melangkah menuju ke katil besar itu.
Bibir kami masing-masing tidak dilepaskan. Terus diletakkan aku di atas tilam dan badannya menindih badan aku. Laju tangannya bertindak membuka kot baju hitamnya. Tali leher ditarik dan butang bajunya dibuka sehingga ke bawah.
Serta merta dia mencampak baju kemeja putihnya ke lantai. Terus tangan aku digenggam kedua-duanya ke atas. Ciuman dileraikan bila masing-masing mula kesesakan nafas. Nafas menampar antara satu sama lain. Mata bertentang mata.
"Do you want me?"
Aku diam. Tangannya mengelus lengan aku. Lembut. Aku agak terasa sesak di dada. Perlahan-lahan aku menganggukkan kepala. Bibirnya mengukir senyuman sinis.
"Me too. I want you freaking bad, honey" terus leher aku dikucupnya bertubi-tubi.
Erat tangan aku dipegangnya. Ciumannya turun sehingga ke bawah beralaskan dengan pakaian aku.
Tak lama kemudian, dia naik menghadap aku semula. Tangan aku dilepaskan. Rahang aku terus dipegangnya supaya mendongak memandangnya.
Entah kenapa air mata aku menitis memandangnya. Mata hitamnya membesar mungkin tersentak apabila aku menangis.
"Rachel? Kenapa ini? Why are you crying?" dengan lembut dia bersoal.
"A-aku minta maaf. A-aku tak dapat kawal" balasnya, dengan rasa bersalah.
Aku mengelengkan kepala laju. Air mata aku diseka. Dengan perit aku tersenyum.
"Saya cuma.. teringatkan tentang dulu. Waktu kali pertama kali kita bersama" balas aku.
Dia melepaskan keluhan lega. Kepala ditundukkan dan perlahan-lahan kembali merenung aku.
"Kita hentikan jelah. A-aku dah lama tak s-sentuh kau. Aku taknak cederakan kau" dia mahu bangkit dari tubuh aku tetapi dengan pantas aku memeluk lehernya.
Matanya membulat jelas terkejut dengan tindakan aku. Aku menarik lehernya supaya dekat dengan wajah aku. Tangannya dengan cepat menahannya dari hempap aku pada tilam bersebelahan dengan telinga aku kiri dan kanan.
"I'm yours, Kai. Awak kena sentiasa ingat yang saya isteri awak. Tak salah untuk awak sentuh saya" ucap aku.
Dia diam seketika.
"Saya nak dengar semua penjelasan daripada awak. Semuanya tanpa ada sedikit pun yang tertinggal. Jadi, tolong. Kembalikan kepercayaan kepada saya semula kalau awak betul-betul mahukan saya dan Dylan masuk dalam hidup awak"
Dia tergamam.
"Saya berikan keizinan kepada awak untuk sentuh saya" bisik aku.
"Are you sure?" soalnya meminta kepastian daripada aku.
"Yes. I'm verys sure"
"I miss your touch so much, Kai" bisik aku pada telinganya.
Terus dia menyembamkan wajahnya pada celahan leher aku. Ciuman diberikan di situ. Dan pasti ada kesan yang ditinggalkannya.
"I miss you too, sexy. So much" bisiknya dan telinga aku dikucupnya.
Perlahan-lahan tangannya naik pada baju aku. Tubuh aku di belakang diraba dan zip baju itu ditarik hingga ke bawah. Ditarik baju itu turun dari bahu aku.
YOU ARE READING
Mr. Pervert Is My Husband (New Version)
Romance"No matter what I'll still loving you!" New Version of Mr. Byuntae Is My Husband New Cast New Character New Storyline *Something is coming ...* Cast: Kai Shaquille Rachel Walton Update: 8 March 2022 Last: 4 November 2022 Highest Ranking #1 in Kai #2...