Aku menolak sesuatu yang cuba menyentuh aku. Dah lah aku tengah mengantuk. Benda apa pula yang main-main dengan muka aku ini. Sekali lagi benda itu menyentuh hidung aku. Terus aku tepi dan mata dibuka.
"Morning, sexy"
Aku jadi bingung. Dia hanya tersenyum gatal sambil bermain dengan rambut aku. Aku bangun dan memandang sekeliling. Cuba mengingat sesuatu. Kemudian aku ternampak lantai yang penuh dengan pakaian aku semalam dan lelaki itu termasuklah .... pakaian dalam.
Terbuntang mata aku. Selimut yang menutup tubuh aku diangkat. Aku tidak berpakaian? Terus aku tarik menutup tubuh aku semula. Telinga aku menangkap tawa seseorang.
"You're so funny, sweet. Kenapa? Terkejut ke?" soalnya.
Aku menjelingnya dan dengan selimut di tubuh aku tarik. Cuba bangun dari katil. Apabila aku berjaya bangun aku memandangnya.
"Ahh!" terus selimut ditarik menutup mata aku pula.
Terdengar lagi suara tawanya yang seksi itu.
"A-awak!! P-pakailah seluar! T-tak malu ke?"
"Yang kau bawa lari selimut tu kenapa? Nak tengok sangat kan, haa tengoklah!"
"Ey! Janganlah. Pakailah seluar itu" aku menghayunkan tangan supaya dia memakai seluarnya.
Tiba-tiba tangan aku itu dipegangnya. Dalam sekelip mata tubuhnya bersatu dengan aku di dalam selimut itu.
"Ey. Apa ini?" aku menolak-nolaknya.
Tetapi dia malah hanya tersenyum dan merangkul pinggang aku. Aku bersusah payah mahu berlari darinya tetapi malangnya macam mana? Dah lah dengan tak berpakaiannya, berselubung dengan lelaki ini.
"Hey, pandang aku"
"Apa dia? Taknak!" jawab aku.
"Pandang aku cepat!"
Lambat-lambat aku memaling wajah memandangnya. Kepala terpaksa didongak kerana ketinggian kami yang berbeza.
"Apa dia?" soal aku.
Nothing. Kau cantik"
Bibir dijuihkan. Boleh tak beritahu aku sesuatu yang aku tak tahu. Aku tahu aku cantik kalau tak dia takkan gilakan aku.
"Apa? Salah aku puji kau cantik?"
"Saya tahu benda itu" jawab aku, dan bibirnya mengukir senyuman sinis.
Tiba-tiba tubuh aku digendongnya.
"Ah! Apa ini?" tangan aku memegang bahunya dan menampar kuat.
"Lepaslah. Turun kan saya" aku menunduk memandangnya.
"Aku suka tengok kau dari bawah. So sexy"
"Ei, saya nak mandi" aku cuba menolak tangannya daripada memeluk betis aku.
"Nak mandi? Jom. Kita mandi sekali" dengan keadaan begitu dia berjalan menuju ke bilik mandi.
Aku mulalah meroyan tak tentu pasal. Sedar-sedar je dah berada di dalam tab mandi dan selimut hilang dari badan.
***
Turun sahaja ke bawah, biasalah pandangan sedara maranya. Pastilah gatal, nakal, meluat pun ada.
"Good morning, sweetheart" tersentak aku apabila ditegur Puan Shaqiulle.
Aku tersenyum kepadanya yang membawa sedulang makanan ke meja makan. Disebabkan tiada kerja, aku mengekornya ke dapur semula.
"Mama, ada apa-apa Rachel boleh tolong?" soal aku.
Puan Shaquille memandang aku lalu menggeleng.
"Tak ada apalah. Mama okay je buat seorang. Lagipun semua dah siap" jawabnya dan tangan laju mencedok makanan.
YOU ARE READING
Mr. Pervert Is My Husband (New Version)
Romance"No matter what I'll still loving you!" New Version of Mr. Byuntae Is My Husband New Cast New Character New Storyline *Something is coming ...* Cast: Kai Shaquille Rachel Walton Update: 8 March 2022 Last: 4 November 2022 Highest Ranking #1 in Kai #2...