Part 17✅

9.7K 272 3
                                    

Benarlah orang kata, cinta tak selamanya indah. Cinta tak semestinya romantis. Begitu juga dengan perkahwinan aku dan dia.

Dia bagaikan tak sedar salah sendiri. Dia ... dia tak ada perasaan. Dia memang tak pedulikan perasaan aku. Langsung tidak. Sudahlah. Malas aku nak fikir lebih-lebih.

Tok! Tok!

Aku tahu siapa di luar. Siapa lagi kalau bukan dia? Bukan ada orang lain pun yang tinggal dengan kami selain dia dan aku. Pada mulanya aku hanya hiraukan tetapi apabila ketukan itu makin kuat membuatkan telinga aku sakit.

"Nak apa dia ini?" pen aku letak diatas meja.

Kaki melangkah ke pintu bilik dan pintu dibuka. Wajah tanpa riak itu terpapar di mata aku. Aku juga menayangkan riak biasa. Kening diangkat.

"Nak apa?" soal aku.

Dia hanya diam. Tidak menjawab soalan aku. Mata masih kekal pada wajah aku. Aku mencebik dan ingin menutup pintu bilik semula tetapi tangannya menahan pintu itu. Aku membuka semula pintu.

"Ye Mr. Shaquille. There anything I can help you?" soal aku, sinis.

"Berapa hari kau nak tidur asing dengan aku? Sampai bila nak berperangai macam ini?" soal Kai, dingin.

"Sampai awak sendiri sedar kesalahan awak" jawab aku dan pintu kembali ingin ditutup tetapi sekali lagi dia menahan pintu.

Pintu ditolak olehnya sehingga aku kebelakang. Dia melangkah masuk ke dalam bilik aku dan pintu bilik ditutup. Aku hanya mengundur kebelakang apabila dia makin menghampiri aku.

"My fault? I don't think so. Kau yang kena sedar kesalahan kau" balasnya.

"What? Awak memang bermuka tebal kan? Tak sedar diri ke?"

Aku menahan tubuhnya daripada menghampiri aku apabila aku tersandar pada almari.

"Saya dah taknak sebilik dengan awak. Kita buat haluan masing-masing. Kalau awak rasa bosan, macam selalu. Awak boleh cari mana-mana perempuan yang boleh puaskan awak"

"But I want you!!" dia menghentak almari dengan penumbuknya.

Terhinjut bahu aku kerana terkejut. Terdiam. Dia memandang aku garang. Matanya jelas menunjukkan dia marah. Tapi kenapa dia yang nak marah sekarang? Aku yang kena marah! Bukan dia.

"Aku boleh jelaskan segalanya. Tetapi kalau kau terus berdingin dengan aku, marah-marah aku tak tentu pasal macam ini, macam mana nak settle?"

"Benda macam itu tak payah bincang elok-elok. Mata saya dan Kaylee menjadi saksi segalanya. Penjelasan apa yang saya kena dengar dari mulut awak?"

"Please stop salah sangka dengan aku. Aku mahukan kau seorang bukan dia. Dia tu hanya perempuan biasa pada mata aku" jelasnya lagi.

"Jangan nak mengarut. Saya tahu saya hanya tempat awak tempiaskan nafus awak. Saya faham Kai. Kalau awak nak saya kenapa awak bersama dengan Medina?" marah aku.

"That because"

"Sebab?" aku mendesaknya.

"She want it. That why, I-"

"Because she want it? And you just follow her like a child? Bodoh ke awak ini?" marah aku lagi.

Dia terdiam. Wajahnya dirapatkan dengan aku. Aku terus mengelak. Tak mahu langsung menatap wajahnya yang seakan tenang itu.

"Rachel, listen. Aku bukan nak duakan kau. Kau kena faham aku dengan dia-"

"Dah macam adik beradik? Macam itu? Membesar sama-sama, bermain sama-sama. Dah kenal dari kecil sampai sekarang?" cantas aku.

"Yes. Dia dah macam adik aku"

"Stop! Jangan nak mengarut. Awak baru sahaja bersama dengan dia haritu. Dan sekarang awak mengaku dia macam adik awak? Apa ini? Ada ke abang buat macam tu dengan adik sendiri?"

Dia hanya diam.

"Sudahlah. Saya bukan nak halang awak dengan dia. Bukan nak jadikan dia sebagai perosak hubungan kita. Tapi awaklah masalahnya. Awak tak ikhlas dan jujur dengan saya. Saya umpama perempuan simpanan pada awak. Bukan isteri. Jadi, kalau awak rasa Medina adalah pilihan yang tepat, saya boleh pergi dari hidup awak. Dan awak boleh bersama dengan dia. Saya takkan halang awak. Mesti awak sukakan?"

Dia sepertinya marah dengan segala kata-kata yang aku sampaikan.

"Takkanlah tak suka. Peluang dah depan mata. Kalau saya tahu saya takkan datang office awak haritu. Saya takkan terima untuk berkahwin dengan awak. Dan saya takkan berikan diri saya pada awak. Saya rasa menyesal sangat" jelas aku dan nampak dia mengetap giginya geram.

Dia mula marahkan aku. Kata-kata aku terlalu kasa ke bagi dia? Tak. Dia memang patut ditegur macam itu. Entah-entah dah berapa kali mereka bersama tanpa pengetahuan aku.

"Sekarang, please get out from my room. Saya ada kerja nak buat. Terlalu banyak. Jangan kacau saya" aku ingin pergi tetapi tangannya menarik aku kuat.

"Apa ini? Sakitlah. Awak boleh tak jangan nak berkasar dengan saya? Saya ini memang tempat awak lepaskan marah awak ke?"

"Enough, Rachel. Jangan cabar kemarahan aku sekarang!" suaranya ditekan.

Aku hanya tersenyum sinis.

"Cabar awak? Apa awak nak buat? Belasah saya? Halau saya dari sini? Ha? Apa?"

"Kau memang nak kena dengan aku" tangannya membuka baju tshirt dari tubuhnya.

Aku jadi tidak keruan bila tubuh badannya terdedah. Mata terus hilang rasa geram. Mula rasa takut. Dia mula membuka tali pinggang dari seluarnya.

"Awak jangan nak macam-macam. Saya banyak kerja nak kena buat" aku berlalu pergi dari situ kerana hati mula rasa tidak sedap.

Belum sempat aku pergi jauh, tubuh aku ditarik lalu ditolak ke atas katil.

"K-kai. Awak jangan nak buat hal" aku mula mengesot ke belakang perlahan-lahan apabila dia mula merangkak ke atas katil.

Air mata tak usah dikata. Awal-awal lagi dah menitis laju. Aku terhenti apabila belakang aku terdapat kepala katil. Kaki aku terus ditariknya sehingga aku terbaring.

"Kai, awak jangan macam ini please" aku mula merayu.

Dia hanya tersenyum sinis. Nampak yang dia benar-benar marah dengan aku. Dia mula menindih tubuh aku dan aku pula cuba menolaknya. Apabila tubuhnya puas aku tampar, dia mengunci tangan aku.

"Kau memang buat aku gila, sexy. Memang buat aku gila. Aku benci kau macam ini. Aku tak suka kau melenting pada aku. You should remember this". Tonight I will get what mine. You should take notes of this" terus wajahnya dibenamkan pada leher aku.

"Kai. Tolong jangan. Lepaskan saya"

Ciuman diberikan terasa sangat jijik. Dia memaksa aku. Pergelangan tangan aku terasa sakit kerana genggamannya.

Raungan aku langsung dia tidak hiraukan. Aku seolah-olah dirogol oleh suami sendiri. Tangisan aku, jeritan aku, rayuan aku seakan muzik sahaja baginya. Sumpah, aku mula bencikan dia makin dalam.

Dia layan aku macam sampah. Aku dah serupa pelacur di matanya.

Malam itu dia langsung tak berlembut dengan aku. Tubuh aku diratahnya sepuas hati. Aku dah serupa patung tidak bernyawa padanya.

 Aku dah serupa patung tidak bernyawa padanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mr. Pervert Is My Husband (New Version)Where stories live. Discover now