Part 10✅

12.6K 349 5
                                    

Tangan aku tiba-tiba direntapnya hingga terpusing tubuh aku menghadap mereka.

"Before that, let me introduce to you"

Tangan aku ditarik dan kaki aku melangkah berdiri di tepinya. Bahu aku dipeluknya.

"Ini, Rachel Walton. My sexy wife"

Aku menampar dadanya kuat bila gelaran itu diberikannya. Kai hanya ketawa dan aku perasan mata Medina memandang kami berdua. Menyampah agaknya.

"And Rachel, this is my cousin Medina James"

Aku memandang wanita itu manakala dia hanya mengerling aku sekilas. Tangan aku dihulurkan ingin berjabat dengannya.

"Rachel"

Perlahan-lahan dan dengan senyuman fake dia berikan kepada aku.

"Medina"

Dengan cepat dia menarik tangannya daripada tangan aku lalu tersenyum kepada Kai.

"By the way, kami berdua memang rapat tau. Jadi janganlah awak jealous bila nampak kami berdua macam itu tadi" ujarnya dan aku tahu dia sengaja.

"Oh. Really? Maybe awak suami saya sukakan awak kot" balas aku.

Dengan pantas, Kai menarik pinggang aku mendekat dengannya. Tersentak aku.

"Apa kau cakap macam itu? You're my only one. Aku dah pilih kau means kau lah yang aku suka" katanya, keras.

"Ohh. So sweetlah suami saya ini. Terharunya saya" aku memegang kedua-dua pipinya dengan manja.

Padahal aku sengaja memperlakukannya begitu dan matanya membulat mendengar suara gedik aku.

"Hey, don't try to seduce me!" bisiknya.

"Mana adalah. Saya cuma terharu je. Yelah, manalah tahu awak tak sukakan saya" aku memuncungkan bibir mengada.

"Not here, sexy" bisiknya di telinga aku dan telinga aku diciumnya.

"E-hem"

Aku dan Kai berpaling ke arah wanita itu. Dia menggaru kepalanya yang tidak gatal. Malu.

"Ey, awaklah ini. Memang tak reti malu. Depan orang pun nak bermanja" aku menampar perlahan dadanya.

"Kalau macam itu, saya pergi dululah" dengan pantas Medina berlalu keluar dari dapur.

Aku memandangnya sehinggalah dia hilang dari pandangan aku. Ha, padan muka. Menggatal lagi dengan laki orang. Tak pasal-pasal dapat tengok wayang percuma.

"Hey"

Aku kembali memandang Kai apabila suaranya berbisik. Pandangan nakalnya mula muncul di mata dan bibirnya.

"Di mana kita tadi?" soalnya.

"Erm. Saya nak ke depan. Mama pasti dah siapkan semua di depan. Jom" aku mula menolaknya tetapi dia terus mengendong aku dan diletakkan di atas perabot.

"Mula dah"

Tangannya diletakkan di kiri dan kanan paha aku. Badannya didekatkan dengan aku dan kepala mendongak sedikit memandang aku di atas.

"Kau goda aku tadi" dia makin mendekatkan wajahnya dengan aku.

"M-mana adalah"

"Yes you are" dia menekankan suaranya.

Aku mengalah. Bahunya aku pegang.

"Kai. Bukan sekarang please. Sekarang ada keluarga awak dekat depan. Jadi, lepaskan saya untuk kali ini sahaja" aku mengerdipkan mata berkali-kali.

Mr. Pervert Is My Husband (New Version)Where stories live. Discover now