Két nap telt el azóta, hogy bejelentették az esküvőjüket a Wang családnak, de ahelyett, hogy a fellegekben járt volna a boldogságtól, a rettegés sűrű, láthatatlan aurája vette körül.
Vészjóslóan nagy volt a nyugalom.
Egész Chongqingben híre ment, hogy a Wang vállalat fiatal és tehetséges tervezője, Wang Yibo négy nap múlva megházasodik. A sajtó éhes hiénaként csapott le a hírre; riporterek, újságírók és paparazzók tolongtak a Wang irodaház főbejárat előtt; a birtok kapuja előtt is várakozó sajtosók abban reményben gyűltek össze, hogy végre lencsevégre kapják a rejtélyes arát.
Eddig sikertelenül.
Ezek ismeretében, kétség sem férhetett hozzá, hogy Wen Xieren fülébe is eljutott a házasság híre.
A férfi hosszú hónapokig gyötörte a házassággal, hogy a törvény elött is kötelékre lépjen vele, de minden egyes alkalommal elutasította. S az elutasításának is mindig megvolt a következménye; volt, hogy annyira meggyötörte a testét, hogy napokig képtelen volt lábra állni; az arcát annyira összeverte, hogy hetekig nem mert Shan Yuan elé állni; s nem egyszer pedig néhány ujja bánta, hogy nem engedelmeskedett a férfi akaratának. Mindezeket túlélte, most azonban attól rettegett, hogy Wen Xieren dühe Yibo felé fog fordulni.
- Minden rendben? — bökte oldalba Su Yin kizökkentve a komor gondolatok forgatagából.
Az emeleti nappaliba vetették be magukat. Mindketten a földön ültek, a dohányzóasztal előtt, ami roskadásig tele volt a legfrissebb esküvői lapokkal, magazinokkal, egy laptoppal és három telefonnal. Su Yin hatalmas lelkesedéssel vetette bele magát az esküvői előkészületekbe. Az asszony órákat töltött a katalógusok között; ha nem az újságokat bújta, akkor a szállítókkal egyeztetett.
- Azt hiszem, igen.
Su Yin letette a kezében forgatott tollat. Aggodalom csillant a szemében, megragadta a kezét, és gyengéden megszorította.
- Juj, ez nem hallatszott valami lelkesnek.
Leszegte a fejét, és a krémszínű szegély bojtjait bámulta.
- Rossz érzésem van.
- Ha az esküvő miatt...
Megrázta a fejét.
- Nem amiatt... vagyis... mégis...
Ahogy felnézett a nőre, egy pillanatra elöntötte az aggodalom, hogy a mostani kellemes hangulat csak a vihar előtti csend. Attól félt, hogy egyszer csak felébred, és rájön, hogy az egészet csak álmodta. Hogy az a lopott idő – amelyben rátalált a boldogság egy olyan férfi oldalán, akiben megbízik, és akit tiszta szívéből szeret – bármikor darabokra hullhat a lábainál. S amikor felébred, azt látja, hogy még mindig ott van. Wen Xieren aranykalitkájába zárva, mint egy szárnya szegett madár.
- Mi a baj, galambom? Látom, hogy valami nagyon aggaszt.
Képtelen volt elfojtani a könnycseppet, amely végig gördült az arcán.
- Félek. - ismerte be remegő hangon. - Tudom, hogy Wen Xieren tud az esküvőről... Ezt az egészet... nem fogja hagyni, hogy csak ilyen egyszerűen megtörténjen... Félek, hogy valamit tenni fog Yiboval. Az, hogy eddig nem lépet...
- Xiao Zhan, Yibo olyan férfi, aki soha nem hagyná, hogy neked vagy a fiadnak bántódása essen.
- Tudom, de én...
- Mindketten azon dolgoznak odalent, hogyan tudnák Wen Xierent távol tartani az esküvőd napján. - mosolygott Su Yin bíztatóan. - Sem a sajtó, sem pedig Wen Xieren nem teheti tönkre a te nagy napodat. Szóval, mit szeretnél? - paskolta meg a magazinokat. - Hatalmas esküvői cécót, amitől kedvenc anyósunk szívrohamot kap, vagy esetleg mit szólnál ahhoz ha...
YOU ARE READING
Summer Storm [BEFEJEZETT]
FanfictionXiao Zhan [Ω] mindösszes húsz éves volt, amikor akarata ellenére az apja eladta őt. Hat fogságban töltött év után újabb lehetőség nyílik a szökésre. Megmentője, a Chongqingből származó Wang Yibo [α] lesz, aki a saját családjával is képes szembeszáll...