A Wang birtoktól nyugatra, az erdő szélén álló hatalmas ház körül nagy volt a sürgésforgás.
A több mint 1060 négyzetméteres telken álló, 460 négyzetméteres elegáns háromszintes lakóépületet lágy fakófehérre festették, hatalmas ablakai Chongqing csodálatos, élettel teli, nyüzsgő városára nyíltak. A legalsó szintet tágas veranda ölelte körbe, hátul 2 autónak elegendő garázs, kültéren további hat autónak elegendő hely állt rendelkezésre; a garázs mellett egy konditerem és egy beltéri medence is helyet kapott. A ház három oldalán, hat öreg cédrus árnyékolta be hatalmas, szétterülő lombkoronájával a gyönyörűen karbantartott és parkosított kertet. Az egész házat a legmodernebb elektromos riasztó rendszerrel, kamerákkal, kapukkal és zárakkal; illetve felhúzható acélredőnyökkel szerelték fel.
A legmodernebb technikai berendezések célja az volt, hogy ha valakit bezárnak oda, az soha többet ne tudja elhagyni a házat.
A kavicsos beállón bútorszállító, fehér teherautók sorakoztak egymás mögött. Kék kezeslábasba öltözött férfiak és nők pakolták ki a teherautók tartalmát, és igyekeztek befelé, hogy mire a ház ura megérkezik, minden a helyére kerüljön.
Az utolsó teherautó is távozott, amikor Wen Xieren fekete Mercedese begurult a birtok fekete kovácsoltvas kapuján, és leparkolt a ház előtt.
Még a motor sem állt le, kinyílt a ház bejárati ajtaja, és Zhihao lépett ki rajta.
Kiszállt, és becsukta a luxusautót. A lába alatt hangosan ropogott az aprószemes kavics, ahogy végigsétált a kerten átívelő ösvényen, ami a ház bejáratáig vezetett. Elégedetten nézett végig az udvaron, amelyet hamarosan gyerekkacaj fog betölteni.
Mert a fia imádni fogja az új otthonukat.
Bement a házba, becsukta az ajtót, és körbenézett.
A házat a végtelennek tűnő, hatalmas, zöldellő erdőrengeteg inspirálta, de a könnyedség, a nyugalom és az elegancia jellemezte. A harmonikus, de szolid színkombinációk és a letisztult faanyagok a modernséget jellemezték.
A ház belseje világos és tágas; a falak halványkrémszínűek, amikhez tökéletesen illettek a kifinomult és elegáns tömörfa bútorok.
Az alsó szinten helyezkedett el a tágas nappali, az étkező és a konyharész. A falak nagy részének eltávolításával nyitották egybefüggő, egy emelet belmagasságú térré. A nappali falát teljes egészében üvegre cserélték, így a hófehér kanapéról ülve is panorámás kép tárult az ember szeme elé, Chongqing felhőkarcoló dzsungelére. A tér nyugati oldalát az emeletre vezető tömör lépcső uralta.
Az első emeleten a gyerekszoba kapott helyet, saját fürdő- és gardróbszobával.
Az épület legtetején pedig a szülői lakosztály; amelyet a királyi méretű baldachinos ágy uralt. Az ágynemű vörös, az egyik oldalon karmazsinvörös szaténpárnákkal. Az ágy melletti fiókos szekrényben pedig néhány játékszer is helyet kapott, amelyeket kifejezetten Xiao Zhanon szándékozott kipróbálni, rögtön az után, hogy megkapta a méltó büntetését a szökése miatt.
Zhihao sietett elé, és üdvözlésképpen meghajolt előtte.
- Xiao Zhan szobája elkészült? – kérdezte becsapósan lágy hangon.
- Épp most viszik fel az utolsó bútorokat.
Szája felfelé kunkorodott, miközben figyelte a két férfit, ahogy felviszik a vaskeretes ágyat a lakosztályuk melletti büntetőszobába.
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Storm [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarXiao Zhan [Ω] mindösszes húsz éves volt, amikor akarata ellenére az apja eladta őt. Hat fogságban töltött év után újabb lehetőség nyílik a szökésre. Megmentője, a Chongqingből származó Wang Yibo [α] lesz, aki a saját családjával is képes szembeszáll...