8 fejezet

1K 103 5
                                    


Fél órával később megérkezett Dr. Meng Delan. A magas, vékony orvos fekete bőrtáskát tartott a kezében és úgy tűnt, készen áll rá, hogy azonnal neki lásson a dolgoknak.

A nyomában hideg levegő áramlott be a házba.

A férfi sugárzott – arcán szelíd mosoly, szemüveg mögé rejtett tekintete kedves és kíváncsi – látszott rajta, hogy nem igen lehet kihozni a sodrából.

- Jöttem, ahogy tudtam.

Meng Delan a család barátja volt, amióta az eszét tudta. Ő és Xichen pelenkás koruk óta össze voltak nőve; ugyan az az óvoda, általános iskola és gimnázium. Útjaik az egyetem előtt váltak szét; Xichen a mérnökök kihívásokkal teli, Delan pedig az orvosok kimerítő és felelősségteljes világát választotta hivatásának. Mindketten a szakmájuknak éltek, így nem csoda, hogy Yibo – a maga húsz éves létével – arra kényszerült, hogy félig-meddig átvegye a családfő szerepét, amíg bátyja éjt-nappallá téve dolgozott.

Kezet fogtak.

- Köszönöm, hogy ilyen hamar eljöttél.

- A szavaidból úgy vettem ki komoly dologról van szó.

Yibo bólintott.

- Igen. Viszont lenne egy kérésem.

- Mi lenne az?

- Erről nem beszélhetsz senkinek. Még a bátyámnak sem.

Delan egy hajszálnyit felhúzta a szemöldökét, majd bólintott.

- Remélem nem valami illegális dologba keveredtél. - mutatott rá sokat sejtetően az orvos, mire Yibo elhúzta a száját.

Felkísérte az orvost az emeletre, megállt a hálószoba ajtaja előtt, egy pillanatig habozott majd lenyomta a kilincset.

Az ajtó kinyílt.

Delan arcán zavart kifejezés futott át. Az orvos újra felvonta a szemöldökét vékonykeretes szemüvege mögött.

Nem tudta levenni a tekintetét a törékeny férfiról, aki eszméletlenül feküdt az ágyában. Pillantása ezt követően a kanapén ülő, türelmesen és csendesen várakozó gyermekre szegeződött.

Miután mindketten beléptek a hálószobába, Yibo hangtalanul becsukta maga mögött az ajtót.

- Yibo, mégis mi a fenébe keveredtél? - sziszegte Delan, miközben felé fordult. - S ez a gyerek?

- Még magam sem tudom. De kérlek, ne húzzuk tovább az időt. Gyógyítsd meg.

Delan odament az ágyhoz, a táskáját az üres éjjeliszekrényre tette és kinyitotta. Kivett egy fonendoszkópot, egy vérnyomásmérő és egy toll alakú elemlámpát.

- Lenyomtuk a lázát, amennyire csak tudtuk. - lépett az ágy mellé idegesen Yibo.

- A vérnyomása egy kicsit magas. - az orvos aggodalmasan nézett végig a csontos és vékony karon, miközben lehúzta a vérnyomásmérőt, majd visszatette a táskájába. - Szinte csont és bőr..., mintha hetekig éheztették volna.

Tekintete megvillant majd felállt. Először a gyermekre, majd rá nézett.

- Jobb lenne, ha odakint várakoznátok.

Yibo ösztönei tiltakoztak; azt súgták, hogy zárja el és védje meg Xiao Zhant. Nem akarta egyedül hagyni, még egy olyan egyenes és tisztességes béta férfivel sem, mint amilyen Delan volt.

Summer Storm [BEFEJEZETT]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora