Hason feküdt az ágyon, az egyik térdét a mellkasához húzta, pólója szorosan vékony dereka köré csavarodott, és csuromvíz volt az izzadtságtól, míg sötét tincsei összekuszálódva tapadtak a homlokára.
Vágytól elhomályosult, kétségbeesett tekintettel nyújtotta ki a karját Yibo felé.
Néhány pillanattal később mélyen besüppedt a matrac, mert egy súlyos test nehezedett rá.
A vágyának ereje, amely a testéből áradt, egyre elviselhetetlenebb lett, s egy pillanatra elképzelte, milyen lenne, ha a férfi, egy állat kiéhezettségével tenné magáévá. Annyira lefoglalta saját testének vad reakciója, hogy nem érzett semmit, még azt sem, hogy Yibo olyan erővel ragadta meg a karját, hogy képes lett volna eltörni a csontjait.
- Wen Xieren...
A szavait egy elfojtott nyögés szakította félbe, amely egy kiáltássá fokozódott, amikor egy újabb hullám tört fel a testéből.
Buja, édes illata; sötét fűszeres aroma – amivel Yibo teste reagált a hívására –; és a szex egyre erősödő, jellegzetes illatának keveréke teljesen megrészegítette.
Megrándult, amikor megérezte saját vérének ízét a szájában. Olyan erősen harapta meg az alsó ajkát, hogy vérezni kezdett. Yibo éhes ragadozóként csapott le a szájára. Az elmúlt napok visszafojtott szenvedélye kirobbant ebben a szenvedélyes csókban, s amikor megérezte vérének édes ízét, Yibo testét mintha áramütés rázta volna meg. Mindketten beleborzongtak a gyönyörbe.
- Nem juthat be. - dörmögte a szájába, majd gyorsan elhúzódott tőle, de csak annyi időre, hogy megszabaduljon a ruháitól. Lerúgta a cipőjét, miközben a fején keresztül áthúzta a pólóját. Lehúzta a sliccét, mire hatalmasra duzzadt férfiassága kipattant a nadrágból.
Xiao Zhan a fájdalomtól önkéntelenül hátrarántotta a fejét, és ívben megfeszítette a hátát.
Yibo fürgén levette és félredobta izzadt pólóját, feltárva maga előtt még mindig betegesen sovány, és törékeny felsőtestét. A kielégítetlenül izzó vágy – ami belülről égette – azonban nem hagyott időt arra, hogy a teste miatt szégyenkezzen.
Yibo lehúzta a sliccét, és egy rántással megszabadította a nadrágjától. Majd egy határozott mozdulattal a matrachoz szegezte a testét; megragadta mindkét csuklóját, és a karját a feje felett az ágyhoz szegezte, miközben combjával szétnyitotta a lábát, behelyezkedett közé, hogy kőkemény férfiasságát az övéhez préselje...
Mindketten felnyögtek.
- XIAO ZHAN!
Hirtelen egy hátborzongató, sötét, mégis friss emlékkép kúszott be a gondolatai közé, hogy újra átélje azt a pillanatot, amikor Wen Xieren utoljára kiszolgálta a termékenységét.
Durván, erőszakosan és kíméletlenül tette a magáévá... úgy, hogy örökre a fejébe vésse, akárhányszor próbál megszökni, ő megtalálja... s hogy ő, csakis ő az, aki birtokolhatja.
Könyörtelensége és határtalan szexuális étvágya a termékenysége napján hágott a tetőfokára. Két napon keresztül, a nap huszonnégy órájában könyörület és pihenés nélkül döngette a testét. A férfi utasításának megfelelően elzárták a fájdalomcsillapítókat, és a szupresszánst, mert Wen Xieren a termékenységének minden egyes pillanatát ki akarta használni, hogy teherbe ejtse.
Küzdeni kezdett a szorítása ellen. Fájdalmaktól kínzott teste új erőtől telve vonaglott, rúgott, hogy lerázza, letaszítsa magáról a gyűlölt férfit.
YOU ARE READING
Summer Storm [BEFEJEZETT]
FanfictionXiao Zhan [Ω] mindösszes húsz éves volt, amikor akarata ellenére az apja eladta őt. Hat fogságban töltött év után újabb lehetőség nyílik a szökésre. Megmentője, a Chongqingből származó Wang Yibo [α] lesz, aki a saját családjával is képes szembeszáll...