Yibo – Xiao Zhan előtt állva – teljesen tehetetlennek érezte magát.
A társa ott ült sikoltozva az ágyban, a karja megfeszült, mert keze görcsösen szorította a lepedőt. A szeme élettelen, a szája tátva volt, és könnyek csorogtak a szeméből, majd legördültek sápadt arcán... ő pedig nem tehetett semmit.
Minden egyes nap szembesült a férfi megcsonkított testével, de nem csak a teste, a lelke is megszenvedte azt a rengeteg kínzást, amiben az elmúlt hat évben része volt. Tudta milyen mély az a kút, amelynek most a legalján van. Tudta milyen mélyre zuhant, és hogy milyen fájdalmas volt a leérkezés... annak ellenére, hogy a teste el nem mozdult az ágyról.
A füle már csengett a sikoltozástól, és a szíve hasadt meg érte, de keményen állta a hisztérikus rohamot.
Ott volt mellette, a kezét szorította, magához ölelte reszkető testét, miközben néma szemtanúja volt a szenvedésének.
Mert ennyit tehetett.
Gyötrődve nézte végig imádott társa szenvedését.
A fájdalom közepette kiélesedtek az érzékei, és Wen Xieren arca jelent meg lelki szemei előtt. A bosszúvágy, mint vér, végigáramlott az egész testén.
Aztán Xiao Zhan néhány mély lélegzetet vett.
Halk kopogás hangzott fel a keményfa ajtón, Yibo odasétált az ajtóhoz és kinyitotta. Odakint a folyosón egy seregnyi aggodalmas arcot pillantott meg, élükön Dr. Menggel.
Yibo oldalra lépett, hogy beengedje az orvost, ki akart lépni a folyosóra, hogy megnyugtassa a többieket, amikor meghallotta a férfi rekedt és kétségbeesett hangját.
- Maradj.
Delan belépett a szobába és megállt az ágy mellett.
- Megvizsgálom az életfunkcióidat, és ígérem, azonnal visszaengedem, amint végeztünk. Rendben? – tette le a kezében szorongatott fekete orvosi táskát.
Xiao Zhan bólintott.
Alig, hogy kilépett a folyosóra, az ajtó becsukódott.
Végignézett a többieken.
Mindenki fáradtan, álmosan és rémülten meredt maga elé, hiszen az éjszaka közepén jártak.
Egy súlyos kéz nehezedett a vállára.
Az esküvő óta alig beszélt a bátyjával; a munkán kívül nem volt semmi mondanivalója a számára. Még mindig dühös volt rá, amiért megvetéssel beszélt a társáról, annak ellenére, hogy korábban személyesen is bocsánatot kért Xiao Zhantól, és elfogadta, hogy a családjuk tagja legyen. Most mégis, ahogy belenézett Xichen meleg barna szemébe, egy pici megkönnyebbülést érzett.
- Nem, itt kell maradnod. Hagyd, hogy Delan végezze a dolgát.
Yibo ekkor jött rá, hogy a tenyere már ráfonódott az ajtógombra. El akarta húzni a kezét, de képtelen volt elengedni.
Odabentről nem hallatszott sikoltozás. Egy hang se.
Várt.
Su Yin ujjait tördelve, aggodalmas arccal falta a métereket a rövid folyosón. Xichen a combján dobolt az ujjaival. Az anyja pedig unott, közömbös arckifejezéssel az arcán vonult vissza a lakosztályába.
A percek kínzó lassúsággal teltek.
Yibo legszívesebben felordított volna.
Járkálni kezdett, fel-alá masírozott a folyosón. Oda-vissza. Oda... vissza. Xichen a gyerekszobába sietett, miután meghallotta Da Xia és Shan Yuan félénk hangját kiszűrődni a szobából. Su Yin a nappali kanapéjára ült, összehúzta magán vékony köntösét és kimerülten nézett a zárt ajtóra.
YOU ARE READING
Summer Storm [BEFEJEZETT]
FanfictionXiao Zhan [Ω] mindösszes húsz éves volt, amikor akarata ellenére az apja eladta őt. Hat fogságban töltött év után újabb lehetőség nyílik a szökésre. Megmentője, a Chongqingből származó Wang Yibo [α] lesz, aki a saját családjával is képes szembeszáll...