Küçük bir not düşmek isterim.
Hikaye baştan albaylık üzerine kuruluydu ve okunmayacağını düşündüğüm için yaşları pek önemsemedim. Lakin herkes o yaşta albay mı olur diye linçleyince biraz değişiklik yaptım. İyi okumalar💗🐒"Tamam bırak beni" kolumu çektim.
"Bak Burcu gönderisini falan beğeniyim deme. Yakışıklı diye gösterdim sadece."
"İyi be! Hem ben bunun neresini beğeniyim. Tamam yakışıklı ama insanlık yoktur. Genel yakışıklı problems" diyip telefona baktım.
Karşımda üstü çıplak vaziyette birini görünce telefonu masaya fırlattım."Gel gel. Bırakıp gitme telefonu. İki çift lafım var"
Dediğinde uzaktan aramayı sonlandırdım. Allah belamı verdi sanırım. Yanlışlıkla aramakta neydi? Hatta onun hakkında söylediklerimden sonra.
Ellerini biribirine vurarak "Aferin Burcu. Ben sana dikkatli ol dedim değil mi? Neyse artık açıklarsın durumu." dedi.
"Nehircim canım bestim. Nolur başım belaya girmesin. Rahatlat içimi hadi" diye kolunu tuttum.
"Daha Kubat yeni döndü askerden ve hemen sana göstermiş olduğum yarbayını görüntülü aradın. E ama sorun bende bu kadar sakar birine gösterilir mi? Başının çaresine bak ben eve gidiyorum." hızla kolunu çekerek kalkıp gitti.
"Tıtıtıtı arkadaşlık bitmiş ya. Sanki yalan söyliceksin dedim." telefon titrediğinde gelen aramayı reddedip mesaj kısmına girdim.
01.07.21
You: Ay çok afedersin yanlışlıkla aradım.
IlgazAr: Affetmiyorum.
IlgazAr: Ayrıca ben diğerleri gibi değilim bücür.You: Excuse me, bücür?
You: Affetmen için yalvarmıyorum ne yaparsan yap.IlgazAr: Ay şu triplere bak. Sanki bendim kendisini yanlışlıkla arayıp onun hakkında konuşan.
IlgazAr: Ayrıca benimle düzgün konuş emirleri ben veririm.You: Tatlım burası değil karargah ben senin emrinde olmamak.
You: Anlatabilmişimdir umarım?IlgazAr: Tamam işim var.
IlgazAr: Bir daha yanlışlıkla aramasan çok sevinirim.IlgazAr çevrim dışı..
Sanki karşımdaymış gibi göz devirip eve doğru gittim. Başıma bela almamışımdır umarım. Alsam ne olucak tacizci diye şikayet ettiririm ama ilk ben aradım offf. Boşa mı avukat oldum aga hallederim herhalde. Asla ezdirmem kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Burgaz
Teen FictionYanlışlıkla birisini görüntülü arayıp çokta samimiyet kuramamışken yardım etmeye gidip üstüne bu kişinin ilk aşkın çıkmasıyla devrelerin yanmasını izliyoruz. İkinci hikayeyi yazdım "IlBurAs" yayında!