Another

322 7 0
                                    

Antalya Eylül ayları bir güzel oluyor anlatamam. Biz uçaktan ineli baya olmuştu ve burada bir araç kiralayıp otelimize yerleşmiştik bile.

Sahile yakın olmasının yanında çok şirin bir yerdi. Her yer cıvıl cıvıl ve güneş tepede.

"Burcu hayatım bornozu uzatır mısın?"

Dışarıyı seyretmeyi bırakıp bavuldan çıkarttığım bornozu banyoda olan Ilgaza verdim. Fazla sıcaktı ve ikimizde yapış yapış olmuştuk. Akşam saati olduğundan yemeğe gidecektik ve öncesinde duş aldık.

Saçlarımı kurutmaya başladığımda Ilgaz banyodan çıktı ve yanağımı sivri dişlerinin arasına aldı. Bir gülüp bir bağırıyordum.

"Ya Ilgaz of. Afiyet olsun."

"Çok açım Burcu tatlıyla başlayayım dedim."

"Ilgaaaaaz."

Liseli sevgililer gibi konuşmamızın ardından bizi kesen saç kurutma makinesini kapattım.

"Giyeceğin kıyafetleri hazırladım kocacım. Gömleğin şurada asılı."

Bana doğru adımladı ve ellerini belime sarıp dudaklarını boynuma yanaştırdı "Evlilik ne şahane bir şey." öptü öptü ve öptü.

"Ilgaz Ilgaz. Tamam."

Koca kollarından kurtulduğumda valize koştum. İki elbise çıkartıp Ilgaza gösterdim. Sağ elimde tuttuğum beyaz renkli pullu kısa ve straplez bir elbiseydi. Sol elimdeki ise Ilgazın mavi salaş gömleğiyle aynı renk ve sırt dekoltesi fazlasıyla abartı bir elbiseydi.

"Hangisi?"

"Burcu aklımı kaçırmam umarım. Bunlar ne?"

"Ne kötü mü?"

"Saçmalama." nefesini verip etrafa bakındı "Maviyi giymelisin sana mavi çok yakışıyor. Gözlerinin rengini ortays çıkarıyor çok seviyorum."

"Önce seni giydirelim."

Başını salladı ve eşyalarını aldı "Ben banyoda giyiniyim."

"Ilgaz biz karı kocayız nereye gidiyorsun?"

Kolundan tuttum ve banyodan uzaklaştırdım.

"Ben saçıma fön çekerken sen başla giyinmeye." diyip işime baktım.

Saçlarım düz zaten ama elektriklenmemesi için yağlayıp fön çektim. İşim bittiğinde Ilgazında hemen hemen giyindiğini fark ettim. Üzeri kalmıştı sadece.

Saçları neredeyse uzamaya başladığından tuhaf bir görüntüsü vardı. Yeni traş olduğu yüzünün parlaklığından belliyken yeşil gözleri mavilerime değmişti sonunda.

Gömleği giydiğinde ona yaklaşıp düğmelerini ilikledim. Arada yeşillerini kontrol ediyordum ve gülümsüyordum.

"Hadi canım giyin çıkalım."

"Ben banyoda giyinicem. Azıcık heyecanlan." elbiseyi ve ayakkabılarımı alıp banyoya koştum. Giyimi çokta zor olmayan bu serüvenden sonra aynada kendime baktım. Elbisenin arkasındaki ipleri Ilgaza yaptıracaktım. Siyah sandalet tarzı topuklularımı giyip saçımı düzelttim ve çıktım.

Önce başımı uzatıp Ilgazı kontrol ettim. Dışarıyı seyrediyordu. Direkt konuşmaya başlayıp içeri daldım.

"Ilgaz şu arkamı halledebilir misin?"

Elimlem bir yandan ipleri tutup diğer yandan tak diye önümün açılmaması için tutuyordum. Ilgaz hızla dönüp bana baktı. Baştan aşağıya incelemesinin ardından yutkundu ve etrafımda dolaştı.

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin