These

2.8K 69 8
                                    

"Koğuş kalk!" diye bağırıldığında hızla yatağımdan kalkıp Oğuza saldırmaya başladım.

"Ya çok güzel rüya görüyordum haysiyetsiz pislik."

"Ben anlamam. Ayrıca boşuna vuruyorsun. Uyku sersemi olan yumrukların canımı acıtmıyor." ellerimi durdurarak odadan çıktı.

Rüyamda yarbayla mesajlaşıyordum. Bu arada onun adı Ilgaz, yarbay ağız alışkanlığı..

Hızla telefonumu açtığımda gelen mesajlara baktım. Atmıştı mesaj atmıştı. Chate girmeden hayırlı olması için dualar ettim ve bastım.

IlgazAr: Görevdeydim Avukat hanım.
IlgazAr: Sizi tebrik ediyorum davayı kazandığınız için fakat bu beni ilgilendirmez bilmem anlatabildim mi?
IlgazAr: Ayrıca yazmayın lütfen. Anlayışınız için şimdiden teşkkürler.

"NE? YA SEN CİDDİ MİSİN. BEN NE DEMİŞİM BU BANA NE DİYO. TAMAM ULAN YAZMIYORUM. ÇOKTA TIN!"

"Burcu kızım kime bağırıyorsun?" endişeyle yanıma geldi.

Sıkıntıyla nefes verip "Bir haber gördüm de teyze ona sinirlendim. Hadi gel gidelim kahvaltıya." telefonumu kökten kapatıp aşağıya indim.

Bugün evde teyzemle birkaç hazırlık yaptık. Temizliğimizide yaptıktan sonra rahatça oturup anın tadını çıkardık.

"Ben bize kahve yapıyım mı?" diyerek ayağa kalktım.

"Yap kızım enişten gelene kadar falda bakarım ben sana"

Kahveleri yapıp getirdiğimde ağız tadıyla içmeye başladık. Fincanı çevirip üzerine gümüş yüzüğümü koydum.

Aradan bir 10 dakika geçtikten sonra teyzem falımı açtı önce gözleri büyülttü sonra kısarak inceledi.
Heyecanla konuşmasını beklerken bana baktı sonra tekrar fincana döndü

"Bir yol var kızım. Yolun sonunda da bir.. bir oğlan var gibi. Sanki iş için gideceğin yerde zaten tanıdığın birisiyle görüşmeye başlayacaksın."

"Tarif etsene şu kişiyi" diterek ona yanaştım.

"Uzun boylu yapılı bir oğlan bu. Sanki sporcu gibi böyle kaslı maslı."

"Benim tanıdığım kişiler sıska bir şey ya emin miyiz bundan"

"Kızım aha kör değiliz herhalde bak" diye fincanı bana çevirdi.

"Maşallah baya oğlan çıkmış burada. Allah sahibine bağışlasın." diyerek karşısındaki koltuğa oturdum.

"Engebelli bu yollar. İş için gidiyorsun ya sanki o oğlanın sana işi düşmüş gibi çünkü burada başka bir şey görmüyorum. Tehlikeli olabilir. Hayırlısı olsun bakalım." Fincanlarımızı alıp kalktım. Kendim yıkarsam oluyormuş faldakiler. İnanmıyorum tabi ama her insan gibi benimde inançlarım var.

Akşam keyifli sohbetten sonra her birimiz annem ve babamın ruhuna dualar ettik. 6 yıl önce trafik kazası geçirmişlerdi. Benim yüzümden daha doğrusu ben kendimi suçluyordum. Çünkü beni ziyarete geliyorlardı..

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin