I

276 6 0
                                    

"Hoş geldiniz yavrularım."

İkimizide öpüp güler yüzle inceledi. Ilgaz belimden destek vermese ayakta duracak halim yoktu ama gülümsemeye çalışıyordum.

Bir şey unutmuş gibi panikleyip kapının önünden çekildi "Geçsenize."

"Yok anne biz bir duş alıp kendimize gelelim. Yemek yemediniz değil mi?"

"Yok yemedik Gaye daha gelmedi."

"Ne zaman gelirmiş bir ara sor bakalım. Biz çok uzun sürmeden geliriz."

"Tamam yavrum. Hadi oyalanmadan gidip gelin."

Onu onayladık ve birkaç metre öteye arabayla gittik. Ilgaz bavulları içeri taşırken ben arabanın kapısı açık içinde oturuyordum.

Aşırı uykulu hissetmem beni oldukça rahatsız ediyordu. Regl olurken sıkıntı yaşıyordum evet ama hiç bu kadar olmamıştım.

Ilgazın bana doğru geldiğini görünce telefonlarımızı alıp arabadan indim.

Kapıyı kapatmamla kapıları kilitledi ve beni kucakladı.

"Ilgaz bir gören olucak."

"O ne demek ya? Karımsın ve burası evimizin önü. Hasta olmak sana yaramıyor bir tanem." beni içeri götürdü ve üst kata odamıza çıkarttı.

Yavaşça yere bıraktığında gidip yatağa oturdum. Hayat enerjim sömürülmüş gibiydi. Ilgaz yokken de evden çıkmam sanırım.

"Hadi."

Elini uzattığını fark ettiğimde ne dediğini anlamak için yüzüne baktım ve tekrar etti.

"Hadi." 

Elini tuttum ve beraber banyoya girdik. Küvetin suyuna kadar her şeyi ayarlamıştı. Başımı ona yaslandığımda çenemden tutup göz göze gelmemizi sağladı.

"Böyle olman beni çok üzüyor. Sesini özledim."

Boynumda gezdirdiği eli içimi gıdıklarken gülümsedim.

"Özür dilerim seni üzmek istemiyordum. Gerçekten kendime gelemiyorum. Sensiz ne yapacağımı bile bilmiyorum."

"Sesine ölürüm."

Dudaklarını yaklaştırdığında ona doğru uzanıp hiç ayrılmak istemezcesine öptüm. Bir yandan göz yaşlarıma hakim olamıyordum.

Ilgaz yanağımdaki parmaklarıyla göz yaşımı silerken ellerimi göğsüne koydum. Geriye çekilmeye çalıştığında ona izin vermedim. Bana iyi geliyordu.

Saçımdaki tokayı çözdüğünde başım hiç olmadığı kadar rahatlamıştı. Parmaklarını saç diplerimde gezdirerek masaj yaptı. Dudaklarını bırakıp ona sarıldım.

"Hadi hızlıca halledip yemeğe gidelim artık çok açım."

Geriye çekilip gözlerime baktı "Beraber mi?"

"İstemiyorsan-"

"Saçmalama. Zaten seni bir an olsun yalnız bırakmak istemiyorum."

Gözlerine bakmsyı sürdürdüğümde o çoktan üzerini çıkarmaya başlamıştı. Bende çıkardığımda suyun içerisine girdim.

"Ay Ilgaz çok güzel sıcaklığı."

O da yavaşça girip karşıma yerleştiğinde gülümsedi. Kollarını iki yana açtığında onu seyretmek bana ne kadar zevk vereceğini bilsemde ona doğru yaklaştım ve kucağına oturdum.

Beni kucağından alıp yan tarafına koyduğunda kaşlarımı çattım.

"Ne o yüzünün hali?"

"Ilgaz ben orda olmaktan gayet mutluydum."

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin