I Hope

2.9K 61 1
                                    

04.07.21

You: Ya öldün mü kaldın mı ne oldu?
You: Hey yarbayy!
You: Yanlış bir şey mi yaptım?
You: Of ne düşünüyorsam..

~~~
"Aga iyice psikopata bağladım ben. Bırak ya cevap vermezse vermesin. Ananı bak yine aradım. Neyse açmadan kapandı. Of bir gün düşüp bayılcam"

Dolabımdan birkaç parça eşyayı bavuluma atıp ayakkabılarımı yetleştirdim. Makyaj çantam, şapka ve gözlüklerimide koyup bavulu kapattım.

"Geliyorum İzmirr" diye memnunsuz bağırdım.

////

Teyzemin evinin önüne geldiğimde arabadan inip bavulumla kapıya gittim. Daha çalmadan kapı açıldı ve teyzem adeta kucağıma atladı.

İçeride eniştem ve teyzemle otururken kapı açıldı. Hemen bir yere saklanıp onu korkutmaya hazırlanıyordum ki. Oğuz birden karşıma çıkıp belimden tutarak yukarıya kaldırdı.

Kahkaha atarak "İndir beni. Teyze bir şey söyle oğluna"

Belimden indirerek yanaklarımı öptü "Hoş geldin canavar. Bende fıstık almıştım ya tüh. Seni hastaneye kaldırmayalım şimdi"

Yüzümdeki gülümsemeyi silip kaşlarımı çattım "Dövüş dersleri aldım kaşınma" diye işaret parmağını ona savurdum.

"Of çok mu korktumm"

" Geç otur şuraya bakalım, ifadeni alıcam" diyerek kolundan itikledim.

Yemekten sonra bana hazırlandım odaya çıkıp pijamalarımı giydim ve yatağa oturdum.

You: Anladım seni,
You: bencede çocuklarla uğraşmak çok boş.
You: Bir daha yazma dersen yazmam.

"Çok mu boş yapıyorum acaba yaa"

BurgazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin